Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-01, 15:36
  #1
Moderator
evilhoneys avatar
Då många av er postar trådar utan något vidare diskussionsunderlag utan bara "Jag [tänder på maneter; knullar toarullar; tänder på grankottar ; etc], är jag normal?" så skapar jag den här tråden för korta frågor.
Vill man ha en riktig diskussionstråd får man anstränga sig lite mer med underlaget.
//mod
Citera
2011-06-01, 15:40
  #2
Medlem
Niteclubs avatar
Då kommer jag med första frågan. Är de någon som tänder på maneter här?
Citera
2011-06-01, 16:06
  #3
Avstängd
Sonadars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Då kommer jag med första frågan. Är de någon som tänder på maneter här?
Kanske, men det är med all säkerhet inte en norm.
Citera
2011-06-02, 01:41
  #4
Medlem
Jarans avatar
Tittade på denna och blev enormt upphetsad och har runkat av till den 2 gånger nu, endast denna film har jag tittat på då, om och om igen.
http://existenz.se/out.php?id=34550

Är jag normal?

Citera
2011-06-02, 22:46
  #5
Medlem
Douceurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaran
Tittade på denna och blev enormt upphetsad och har runkat av till den 2 gånger nu, endast denna film har jag tittat på då, om och om igen.
http://existenz.se/out.php?id=34550

Är jag normal?


För oss som inte vågar chansa på existenz-länkar- vad är det för något?
Citera
2011-06-05, 20:41
  #6
Medlem
systems avatar
Din kuk är onormalt ful.
Din tjej är onormalt funtad som gillar en ful kuk som din.
Du är onormalt beskaffad överhuvudtaget.
Din tjej är onormalt funtad som gillar dig.
Din tjej, och du, är onormala.
__________________
Senast redigerad av system 2011-06-05 kl. 20:43.
Citera
2011-06-05, 22:05
  #7
Medlem
shit ni två är fucked up.. vet ni va ni borde ta och testa??
rakblads sex.

be bruden din dra ett par snabba snitt längstmed undersidan av armen sen gör du likadant på din tjej innan du själv tuppar av. sen knullar ni tills vi slipper er. så blir världen genast en mycket bättre plats för oss andra att leva i, det är såna idioter som er som gör denna världen till en ond plats, shit hellre bjuder jag nog fan hem al qaida på en fika än att pissa på dig när du brinner.
SKÄMS!
Citera
2011-06-06, 16:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douceur
För oss som inte vågar chansa på existenz-länkar- vad är det för något?

hahahaha inge å oroa sig för ba jätte konstigt att man ens orkar göra en sånn sketch
Citera
2011-06-06, 18:33
  #9
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douceur
För oss som inte vågar chansa på existenz-länkar- vad är det för något?
sådär, en youtube länk vare bara fegis http://www.youtube.com/watch?v=vzpcyyH9t30
Citera
2011-06-06, 20:55
  #10
Medlem
SexyTranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
Kanske, men det är med all säkerhet inte en norm.

En sexuell akt, sexuellt val eller sexuellt beteende kan inte betraktas som en norm. Norm är mer eller mindre en regel som måste följas.
Annars skulle man påstå att till exemel "att suga kuk" är en norm för tjejer, och då skulle man kunna påstå att tjejerna som inte suger kuk är inte normala. Ja du...vem i så fall ska suga kuk?, vi transor?, oj i så fall hade vi haft alldelles för mkt jobb, tänk om detta var en norm som du påstår!
Citera
2011-06-07, 13:39
  #11
Avstängd
Sonadars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyTrans
En sexuell akt, sexuellt val eller sexuellt beteende kan inte betraktas som en norm. Norm är mer eller mindre en regel som måste följas.
Annars skulle man påstå att till exemel "att suga kuk" är en norm för tjejer, och då skulle man kunna påstå att tjejerna som inte suger kuk är inte normala. Ja du...vem i så fall ska suga kuk?, vi transor?, oj i så fall hade vi haft alldelles för mkt jobb, tänk om detta var en norm som du påstår!

Nej, norm är inte en regel som måste följas. Ja, att suga kuk är norm för tjejer, jag tycker att tjejer som inte suger kuk inte är normala, om det är negativt eller positivt att vara normal är en annan fråga. Det är onormalt att vara allt annat en straight. Varför? För att under 50% av befolkningen är det.

Normal, norm, ser du ett samband där? Att det ses som regel är väl samma sak, men det är fortfarande ingen skriven lag. Folk har en tendens att se snett på saker som inte är normala (normer).
Citera
2011-06-09, 15:25
  #12
Medlem
Jarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinhead666
Förr någon vecka sedan så misshandla jag en kille i samband med en fotbolls match i Solna.

När han låg på gräset och blödde ville min tjej hångla med mig.
Hon sa att hon skulle bli kåt av att se mig visa min kuk för han, Så hon drog fram min kuk och höll i den, vifta med den i luften och blotta mitt ollon.
Killen låg på sidan och gnydde som en liten stucken gris.

Jag sparka han i magen medan min kuk hängde ut från gylfen, och fråga varför han kolla på min kuk?
men han fortsatte att grina och bad oss sluta haha
(Jag har ett ganska stort ollon som mäter hela 6,3 cm, tajt förhud och mycket fläns.)

Min tjej satte sig på huk bara en meter framför han och börja pissa!
Jag såg att killen kolla försiktigt mot henne, jag trampa ner hans huvud i marken och sa till han att slicka upp min tjejs piss från marken.
Jag blev själv riktigt kåt att att se min tjej med hennes feta bröst upptryckta mot hakan och hennes rakade fitta pissa rakt ut mot oss!
Det lukta riktigt sur fisk som ansjovis om hennes fitta.. jag kunde känna kåt doften i luften.
Jag fråga han om han gilla min tjejs fisk lukt från fittan? men han våga inte svara!

Jag vände han på mage och gav han en lavett, min tjej bad mig sluta men jag var tvungen att förnedra han mer. Jag ställde mig framför han och blotta hela mitt ollon framför hans näsa.
Jag han inte mer för snuten kom emot parken där vi var och mina polare drog tag i mig och vi sprang mot centrum.

Min tjej blev så kåt av det och ville hem och knulla direkt! Jag vart själv riktigt kåt av att se han gråta , känna doften från min tjejs sura fitta.
När vi kom hem så knulla vi nästan hela natten och skratta år den lilla blatten i parken =)
Så normala är vi hehe
Jag skulle kalla detta moraliskt rätt om personen som du slog ned var med på rollspelet, men om detta bara var spontant och du verkligen slog ner någon som inte ville detta så skulle jag säga att detta inte är normalt.

Meeh, inte något som brukar hända kan jag säga, så nej, inte normalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback