2026-09-16, 06:35
Medlem
Tråkigt att höra! Vet inte om tesen med att tjejer i butik är speciellt otrogna mer än andra men kan ju vara en högriskare?
Jag hade en tjej som jobbade på hemköp och hon låg med en annan på "övertid". Jag tog såklart snacket direkt och flytta ut samma kväll/natt.
Citera
2026-09-16, 06:53
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag har befunnit mig i andra änden av "problemet", d.v.s. jag har varit anställd på Dollarstore och hade då som vana att ligga med upptagna kvinnor i personalutrymmena..

Kvinnor som anställs på Dollarstore och även vissa andra butikskedjor, är otrogna till 90-100% är min bedömning. Det är såklart nice för de killar som arbetar på dessa arbetsplatser, vilket jag gjorde en gång i tiden.

Dollarstore, Post Nord depåer, Storsjukhus, Gymnasieskolor och bibliotek. Inom dessa arbetsplatser finns de flesta kraschade förhållanden när det kommer till otrohetsaffärer då kvinnor blivit ertappade. Att biblioteken låg inom topp 5 fick mig att haja till.
Citera
2026-09-16, 07:41
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Dollarstore, Post Nord depåer, Storsjukhus, Gymnasieskolor och bibliotek. Inom dessa arbetsplatser finns de flesta kraschade förhållanden när det kommer till otrohetsaffärer då kvinnor blivit ertappade. Att biblioteken låg inom topp 5 fick mig att haja till.
"Hej, jag vill låna en fitta."
"Jaha, vad har du tänkt dig för någon?"
"Vet inte riktigt, men din går nog bra."
"Okej, följ med bakom disken här då."

Jag menar att det borde vara en kund i så fall. Det är ju mest fruntimmer som jobbar på bibliotek, även om det kanske jämnats ut något på senare år.
Citera
2026-09-16, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag har befunnit mig i andra änden av "problemet", d.v.s. jag har varit anställd på Dollarstore och hade då som vana att ligga med upptagna kvinnor i personalutrymmena..

Kvinnor som anställs på Dollarstore och även vissa andra butikskedjor, är otrogna till 90-100% är min bedömning. Det är såklart nice för de killar som arbetar på dessa arbetsplatser, vilket jag gjorde en gång i tiden.
De måste vara lågbegåvade de där kvinnorna som väljer män som jobbar på Dollarstore, män med dålig lön och ingen utbildning
Citera
2026-09-16, 11:19
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skulle nog vilja säga att det mer har att göra med att män och kvinnor umgås många timmar varje dag och en gnista tänds, än att det just kopplas till butiksarbete. Nej, några som har förstått det där är muslimerna, och tillåter därför inte sina kärringar att träffa andra män ensamma.
Det tänds inga gnistor om man har ett bra förhållande. Är man nöjd med sin partner finns ingen anledning till otrohet. Muslimska män som inte låter sina fruar träffa andra män är småkukade, osäkra och patetiska loosers som borde ägna sig åt att knulla åsnor och kameler i stället för att bura in sina kvinnor.
Citera
2026-09-16, 14:21
Medlem
RGB-belysnings avatar
Förstår att det känns ännu jäkligare då ni har barn ihop. Men jag tror en sån gång att det fortfarande är bättre att gå skilda vägar om du känner dig osäker på om du litar på henne i fortsättningen eller om hennes snedsteg fortsätter att uppta dina tankar. Att hålla ihop enbart för barnens skull tror jag inte är rätt sätt. Men det är bara min egen åsikt. Själv hade jag utan tvekan lämnat, otrohet är något jag helt enkelt inte kan förlåta.
Senast redigerad av RGB-belysning 2026-09-16 kl. 14:27.
Citera
2026-09-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixel99
Vet inte hur jag ska börja men flickvän som jobbar på dollarstore var otrogen. Tydligen så är det många som jobbar där som är otrogna, att det ska vara "vanligt" när man jobbar på butiker.
Många killar som jobbar i runtomkring som alltid har "tillgång" att vara nära dom och så får tjejen uppmärksamhet. Nån annan som råkat ut från nåt liknande?
Det där säger egentligen rätt mycket om dig.
Du skaffar en tjej som jobbar eller får jobb på DS och där av alla ställen hittar hon någon bättre än dig.
Nej, jag har inte råkat ut för något liknande mest för att jag valt en kvinna med självrespekt som älskar mig för den jag är.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in