2026-09-15, 11:08
Medlem
Vet inte hur jag ska börja men flickvän som jobbar på dollarstore var otrogen. Tydligen så är det många som jobbar där som är otrogna, att det ska vara "vanligt" när man jobbar på butiker.
Många killar som jobbar i runtomkring som alltid har "tillgång" att vara nära dom och så får tjejen uppmärksamhet. Nån annan som råkat ut från nåt liknande?
Citera
2026-09-15, 11:11
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Är väl mest blattar och trötta gubbar som inte får annat jobb som jobbar på Dollarstore? Vad har du för smak mannen?
Citera
2026-09-15, 11:18
Medlem
Onanikrems avatar
Bara skaffa ny flickvän, det var uppenbarligen fel på den du hade eller på "dig" Tror inte det är vanligare i lågprisbutiker än någon annan stans. Ibland träffar man tyvärr på stolpskott, det är så livet är.
Citera
2026-09-15, 11:18
Medlem
BiskopBrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixel99
Vet inte hur jag ska börja men flickvän som jobbar på dollarstore var otrogen. Tydligen så är det många som jobbar där som är otrogna, att det ska vara "vanligt" när man jobbar på butiker.
Många killar som jobbar i runtomkring som alltid har "tillgång" att vara nära dom och så får tjejen uppmärksamhet. Nån annan som råkat ut från nåt liknande?

Hejsan Pixel99,
Först vill förstås välkomna dig hit till Flashback och grattis till ditt första inlägg. Många saker som kan få en att vilja börja skriva här, och otrogna flickvänner kan väl vara en god början.

Att just butiksflickor skulle vara extra otrogna uppstod redan som myt med de medeltida bodflickorna eftersom de var ju ute i den publika miljön och det signalerar att det var villiga, i männens tankevärld. För att inte tala om servitriser som av män uppfattats som särskilt tillgängliga. Att jobba ute i offentligheten var inget som anstod gifta fruar men ett tillfälle för män, både ogifta och gifta, som aldrig kan hålla byxorna uppe.

Vet inte om Dollarstore-flickorna drar till sig extra många män som vill vara otrogna, men är du man så kan du nog dra en slutsats av detta och det är att inte gå och handla i butiker för då kan din flickvän dra slutsatsen att du är där för att vara otrogen. För hon vet ju hur det är på Dollarstore. Och gå inte på manliga butiker som Autoexperten eller Biltema för då kan hon börja tror att du vänstrar med de många manliga biträdena där. Hemma är bäst, som det brukar heta.
Citera
2026-09-15, 11:19
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Jag har befunnit mig i andra änden av "problemet", d.v.s. jag har varit anställd på Dollarstore och hade då som vana att ligga med upptagna kvinnor i personalutrymmena..

Kvinnor som anställs på Dollarstore och även vissa andra butikskedjor, är otrogna till 90-100% är min bedömning. Det är såklart nice för de killar som arbetar på dessa arbetsplatser, vilket jag gjorde en gång i tiden.
Citera
2026-09-15, 11:26
Medlem
RGB-belysnings avatar
Jag beklagar. Bara dumpa och gå vidare. Otrohet är så himla fult tycker jag. Sen tror jag inte att det är vanligare med otrohet på såna ställen. Du hade otur helt enkelt med den här tjejen.
Citera
2026-09-15, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixel99

Tråkigt att du råkat ut för otrohet men bara att gå vidare i livet. Sen att butiksmedarbetare på ngt sätt är mer otrogna än andra har jag svårt att se som en generalisering som ska stämma. Kanske om de flesta är outbildade ungdomar? Då kan det väl stämma in på stereotypen men även då känns det konstigt att dra din anekdotiska historia som ngn regel.
Citera
2026-09-15, 11:31
Medlem
Samhall?
Citera
2026-09-15, 11:38
Medlem
tack för svar.
Inte så att endast dollarstore anställda är otrogna, mer generellt att tjejer på köpcentrum verkar vara det. En polare som inte alls såg bra ut, jobbade som väktare och fick massa ragg där.
Citera
2026-09-15, 12:20
Medlem
J.Doessons avatar
Att bli bedragen är oerhört sårande. Har varit med om liknande.
Citera
2026-09-15, 12:58
Medlem
Att det knullas runt inom butiksbranschen är inget nytt. Vet en som jobbade på Gekås när han var i 20-årsåldern och varje sommar gick det runt könssjukdomar bland de yngre.

Misstänker att TS flickvän är i samma ålder med låg impulskontroll.
Citera
2026-09-15, 13:05
Medlem
RGB-belysnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Den enda horungen i detta fallet är väl din flickvän som knullar med någon annan bakom din rygg?
Det kan till och med hända att killen inte visste att hon var upptagen. Inte direkt så att alla som är otrogna talar om att de redan är i förhållande...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in