2026-09-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Det kan till och med hända att killen inte visste att hon var upptagen. Inte direkt så att alla som är otrogna talar om att de redan är i förhållande...

Precis, så den enda horan i detta fallet är ju tjejen och det gäller ju faktiskt även om killen vet att hon är upptagen. Är ju faktiskt inte hans problem.
Citera
2026-09-15, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Hur fick du VETA att hon varit otrogen? Antar att hon inte kom hem och skröt om det... Eller?
hittade meddelanden
Citera
2026-09-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Det kan till och med hända att killen inte visste att hon var upptagen. Inte direkt så att alla som är otrogna talar om att de redan är i förhållande...
från meddelanden jag hittade så visste han, men om en tjej kastar sig över nån så blir det inte hans problem. Men han var också upptagen, så extra otrogna var dom
Citera
2026-09-15, 13:42
Medlem
RGB-belysnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixel99
från meddelanden jag hittade så visste han, men om en tjej kastar sig över nån så blir det inte hans problem. Men han var också upptagen, så extra otrogna var dom
Okej då var båda av samma skrot och korn. Då förtjänar de varandra och du kan hitta någon bättre såvida du inte vill ge henne en ny chans.
Senast redigerad av RGB-belysning 2026-09-15 kl. 13:44.
Citera
2026-09-15, 14:02
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Vet inte hur jag ska börja men flickvän som jobbar på dollarstore var otrogen. Tydligen så är det många som jobbar där som är otrogna, att det ska vara "vanligt" när man jobbar på butiker.
Många killar som jobbar i runtomkring som alltid har "tillgång" att vara nära dom och så får tjejen uppmärksamhet. Nån annan som råkat ut från nåt liknande?

var glad att hon kommer hem lycklig
Citera
2026-09-15, 14:16
Medlem
Biproducts avatar
Citat:
Vet inte hur jag ska börja men flickvän som jobbar på dollarstore var otrogen. Tydligen så är det många som jobbar där som är otrogna, att det ska vara "vanligt" när man jobbar på butiker.
Många killar som jobbar i runtomkring som alltid har "tillgång" att vara nära dom och så får tjejen uppmärksamhet. Nån annan som råkat ut från nåt liknande?

Grattis säger jag, nu blir du av med fanskapet. WT.
Citera
2026-09-15, 14:26
Medlem
vi har barn så känns bara tugnt att lämna att. Hade varit lättare att gå vidare utan barn, men kan ändå inte leva såhär med nån som var otrogen. Stor chans att hon är det igen
Citera
2026-09-15, 14:39
Medlem
Incendios avatar
Använd inte det som ursäkt. Hon var otrogen, inget ursäktar det. Dessutom låter det som en hörsägen att butiksanställda skulle vara otrogna i högre grad.
Citera
2026-09-15, 14:55
Medlem
Jag har en gammal vän som jobbar inom bankvärlden, han har varit otrogen 3 gånger, som jag vet om, antar att alla inom bankvärlden då är otrogna *ironi*.
Citera
2026-09-15, 15:41
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
vi har barn så känns bara tugnt att lämna att. Hade varit lättare att gå vidare utan barn, men kan ändå inte leva såhär med nån som var otrogen. Stor chans att hon är det igen
Ja det där är det bara du som kan avgöra. Får hoppas på att hon inser sitt misstag då och att hon jobbar på för att återfå din tillit och att ni inte bråkar och tjaffsar upp i ungen/ungarna när och om du blir misstänksam alternativt får vetskap att hon ännu en gång har bedragit dig. Jag ville inte ens ta på han som bedrog mig, tålde ej heller när han försökte ta på mig efter hans otrohet. Och så fort han pratade så visste jag inte om han ljög eller inte. Men lycka till att fortsätta lita på en sån..
Senast redigerad av J.Doesson 2026-09-15 kl. 16:13.
Citera
2026-09-15, 16:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Tydligen så är det många som jobbar där som är otrogna, att det ska vara "vanligt" när man jobbar på butiker.

Skulle nog vilja säga att det mer har att göra med att män och kvinnor umgås många timmar varje dag och en gnista tänds, än att det just kopplas till butiksarbete. Nej, några som har förstått det där är muslimerna, och tillåter därför inte sina kärringar att träffa andra män ensamma.
Citera
2026-09-15, 16:13
Medlem
Wickedc0res avatar
Citat:

Inte råkat ut för liknande men man har ju sett ett och annat när kollegor vänsterprasslar. Tyvärr är det lite av ett lotto när det kommer till kvinnor, vissa har en partner som är trogen livet ut medan andra vänsterprasslar så fort de blir lite uttråkade.

Bara att bita i det sura äpplet och gå vidare, förlåter du henne kommer hon göra om det var så säker på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in