Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Det är nog ett resultat av den miljö unga kvinnor möter på nätet.
Det är inte en dum teori. Grupptryck, och det faktum att flertalet större influencers är öppet för röd politik på sociala medier har definitivt sin påverkan.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nu nedvärderar ni alla TS. Hon skriver i sitt inlägg att hon hör till målgruppen: kvinnor mellan 18-29.
Men det är klart, ni läste väl inte hela hennes inlägg.
Äsch då, vad annat kan man förvänta sig av flashback. Vidhåller fortsatt min åsikt att jag hellre hänger här än på familjeliv eller diverse s.k. fuckboy-grupper. En extra stor eloge till dig som kan läsa hela vägen till punkt dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
TS - precis som ovan så vill jag att du kommer ihåg att där V är, var där S var för 35 år sen. V's politik är mer eller mindre äldre socialdemokrati, och Socialdemokraterna nu är som .. Liberalerna? Samhället har gjort en enorm högergir efter Blairismens påverkan på Labour/Socialdemokratin
Tyvärr innan min livstid, så där är jag högst begränsat insatt. Tvekar dock inte e sekund på att det ligger något i det du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Alhamdulillah
För att dom är smartare än ni är din dumskalle dom har precis utbildat sig och kan samhällkunskap medan du är en dum latmask som bara ligger på soffan hHahahHa
Har hittills håvat in en naturvetenskaplig master (samtidigt dom jag arbetade 25%), ett högre uppsatt jobb samt köpt ett hus i en av Sveriges största tillika dyraste städer innan trettio. Men absolut.
Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Unga svenska kvinnor är marinerade i feminism sedan födseln och lär sig aldrig tänka själva. De lär sig att vita män är vad som håller de från att klara karriären, att vita män har byggt glastaket över deras huvuden. De är offer av propaganda.
Upplever inte att vita män satt stopp för min karriär, nej. Sedan jo, som ung kvinna på en "bättre" arbetsplats i en "bättre" yrkesroll har du definitivt fördomarna emot dig. Men dessa kommer inte bara från vita män, jag tycker ärligt talat att medelålders kvinnor är värre.