2026-09-12, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
SD har inte gjort ett skit åt invandringen din dumma fan. Dom lapar juden i röven. Juden som ligger bakom all Mena invandring till Europa.

Håll käft din jävla mes

När SD får migrationsposten vid en valvinst så stryps anhöriginvandringen direkt, anhöriginvandringen har kritiserats av SD i 20 år säkert.

Och alla Tidöpartier har accepterat att de ska få ministerposter.

Det var M som inte vågade strypa invandringen helt förra gången.

Så ser det ut (lille) vän.
Citera
2026-09-12, 18:12
Medlem
Det handlar om identitet bara. Jämställdhetsparadoxen. Ju mer Jämställt ett land blir ( om nu 6/8 partiledare är jämställdhet ) ju mer skiljer sig könen åt på andra sätt.

Det är nått väldigt ansvarslöst och omoget över det hela. Som Zara Larsson. Borderline. Allt är nån annans fel.
Citera
2026-09-12, 18:13
Medlem
Svt själva bidrar ju med propaganda för att leda dom dit såklart.
Citera
2026-09-12, 18:14
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Håll käft din jävla mes

När SD får migrationsposten vid en valvinst så stryps anhöriginvandringen direkt, anhöriginvandringen har kritiserats av SD i 20 år säkert.

SD kunde ha röstat ner varenda förslag som M framförde och visat nolltolerans. Men det gjorde man inte.

SD har inte gjort ett skit.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-09-12 kl. 18:17.
Citera
2026-09-12, 18:14
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Håll käft din jävla mes

Det är bara du som är så satans korkad så du tror att Tidö fortfarande existerar. Så fort valresultatet är inne så börjar L och KD smöra för att ingå i en S regering.
Tidö har styrt i fyra år och invandringen är snarlik vad den var förra regeringsperioden.
Citera
2026-09-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
SD kunde ha röstat ner varenda förslag som M framförde och visat nolltolerans. Men det gjorde man inte.

SD har inte gjort ett skit.

Vet inte om det är ett lagförslag att strypa invandringen, eller om man kan rösta om det.

Så lugn
Citera
2026-09-12, 18:33
Medlem
SugaredThoughtss avatar
De förväntar sig att V kommer att pumpa mer pengar in i vården.
Citera
2026-09-12, 18:41
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Lägg av.

Du vet att majoriteten av allt kvinnohat tex här på flashback inte kommer från "araber och negrer".

Tror du att det är stor skillnad på idioterna här och på de som de möter på sociala medier?

Det är inte undra på att unga kvinnor väljer att vara singlar i allt större utsträckning.

Du vet väl att det går att rösta på SD och bete sig som människa? Men många apor dras till SD då de är de utstötta och hatiska parti.
Jag tycker att du uppvisar större mängd hat här i ditt inlägg än vad jag någonsin sett SD göra.

Det finns en anledning till att vänstern riktar in sig särskilt mycket på att attrahera kvinnor och synnerligen unga sådana. På samma sätt som islamister riktar in sig på vänstern istället för högern. Sen blir det som i Iran...
Citera
2026-09-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är nog ett resultat av den miljö unga kvinnor möter på nätet.
Det är inte en dum teori. Grupptryck, och det faktum att flertalet större influencers är öppet för röd politik på sociala medier har definitivt sin påverkan.
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu nedvärderar ni alla TS. Hon skriver i sitt inlägg att hon hör till målgruppen: kvinnor mellan 18-29.
Men det är klart, ni läste väl inte hela hennes inlägg.
Äsch då, vad annat kan man förvänta sig av flashback. Vidhåller fortsatt min åsikt att jag hellre hänger här än på familjeliv eller diverse s.k. fuckboy-grupper. En extra stor eloge till dig som kan läsa hela vägen till punkt dock.
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
TS - precis som ovan så vill jag att du kommer ihåg att där V är, var där S var för 35 år sen. V's politik är mer eller mindre äldre socialdemokrati, och Socialdemokraterna nu är som .. Liberalerna? Samhället har gjort en enorm högergir efter Blairismens påverkan på Labour/Socialdemokratin
Tyvärr innan min livstid, så där är jag högst begränsat insatt. Tvekar dock inte e sekund på att det ligger något i det du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Alhamdulillah
För att dom är smartare än ni är din dumskalle dom har precis utbildat sig och kan samhällkunskap medan du är en dum latmask som bara ligger på soffan hHahahHa
Har hittills håvat in en naturvetenskaplig master (samtidigt dom jag arbetade 25%), ett högre uppsatt jobb samt köpt ett hus i en av Sveriges största tillika dyraste städer innan trettio. Men absolut.
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Unga svenska kvinnor är marinerade i feminism sedan födseln och lär sig aldrig tänka själva. De lär sig att vita män är vad som håller de från att klara karriären, att vita män har byggt glastaket över deras huvuden. De är offer av propaganda.
Upplever inte att vita män satt stopp för min karriär, nej. Sedan jo, som ung kvinna på en "bättre" arbetsplats i en "bättre" yrkesroll har du definitivt fördomarna emot dig. Men dessa kommer inte bara från vita män, jag tycker ärligt talat att medelålders kvinnor är värre.
Citera
2026-09-12, 18:49
Avslutad
TikTok dom ägs av kinesiska staten som tycker kommunism är toppen.
Vilken är den största målgruppen för TikTok?
Citera
2026-09-12, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Inte en jävel det är synd om kommer få vettig hjälp om inte ekonomin går som tåget eller om man låter Ryssland diktera vilka villkor vi i Sverige och övriga Europa ska leva under. Trump kommer inte sluta prata om att ta över Grönland om vi bjuder på saft och bulle etc.

Det är som att vänstern helt och håller tappat perspektivet på Sverige och vår roll i världen. Det går inte att bara sitta och tycka synd om, samt lova allt åt alla. Det krävs föetag, ekonomi som förhandlingskraft och motor.

Men de flesta verkar varken förstå begrepp som statsskuld eller inlfation så det förvånar mig inte. Många verkar tro att regeringen sätter priserna på både globala oljemarknaden och på mat, vilket de oärliga politikerna också använder i debatten för att påvisa hur duktiga de varit eller hur dåliga motståndarna varit, trots att priset satts på den globala marknaden och knappast styrs från Stockholm.

Det går faktiskt att både låta de med högre lön behålla sin lön och hjälpa de som har det svårt samtidigt givet att ekonomin går bra. Om man sätter stopp för tillväxten kommer det bara resultera i sämre ekonomi och en ren förlustaffär för landet som helhet.
Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Citera
2026-09-12, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
De förväntar sig att V kommer att pumpa mer pengar in i vården.
Det kommer inte att finnas en spänn att pumpa in i något med V vid makten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in