Citat:
Ursprungligen postat av
Threadkiller
Ja, självklart vägrar jag att leta igenom en tråd på 162 sidor efter vad det nu är du har emot herr Karlsson. Vill du övertyga folk om att din fixering vid Karlsson är rimlig och att vad han nu gjort är så hemskt att du måste dra in honom i en tråd om en helt annan person som vid ett tillfälle pratat med honom - så får du anstränga dig mer, lille ponken.
Detta ditt svar handlar enbart om
MIG och
nazisttrollkarlspysslingen Daniel "Motvikt" Karlsson".
INTE om Max Villman.
Det jag har skrivit, och menat, är att
det kan anses som ofördelaktigt för Max Villman att synas på en kanal som BEVISLIGEN är misogyn och kvinnofientlig. Detta ÄR
ofördelaktigt inte enligt mig; utan av försvarsmakten själva- OM man nu ska ta försvarsmaktens "värdegrund" seriöst.
Eller menar du att man inte ska ta försvarsmakten på orden? Är det värdegrunden enbart en papperstiger, menar du?
Att du ej orkar sätta dig in i faktan om Motvikt, som finns ÖVERALLT på nätet, innebär att du är faktaresistent. Du har din uppfattning och vill ej, som den NPC du är, att något eller någon ska rubba den.
Om du tror att du gör Max en tjänst genom detta så tror jag du har du fel. Och än gång vill jag upplysa att jag personligen inte är topic för denna tråd.