Jag har sökt men hittar inte någon tråd som diskuterar detta.
Mod får flytta mitt inlägg om lämplig tråd finns.
Jag vill gärna höra folks SJÄLVUPPLEVDA näradöden upplevelser.
Vad hände?
Hur kändes det?
Har du varit nära att dö flera gånger?
Upplevde du något som fick dig att tro på en högre makt?
Jag har försökt tro på gud när jag var barn.
Kommer inte ihåg om jag nångång gjorde det genuint, men jag försökte.
Försäkerhets skull typ.
Men det försvann i mellanstadiet nån gång.
Jag var förövrigt ganska ängslig som barn och var ångestladdad väldigt tidigt i livet.
Jag har varit med om saker där det verkligen borde ha gått mycket värre än det gjorde.
Ett antal gånger har jag varit så nära döden att jag skulle verkligen inte ha överlevt.
Jag har levt otroligt omdömeslöst och många gånger varit helt gränslös.
I perioder har jag varit självmordsbenägen och verkligen struntat i om jag lever eller dör.
Ett flertal överdoser där jag engtligen inte vet hur nära det var.
Ett antal bilkrascher där jag klarat mig helt oskadd. Och där pratar vi gått av vägen i 160 voltat och inte fått en skråma på mig.
Jag har lagt omkull en sporthoj i långt över 200 blås i bara kevlarjeans och kevlarhoodie. Utan ryggskydd.
Hojen blev smulor och jag bröt ett par revben.
Under flygturen när jag studsade och rullade över 100 meter så hann jag tänka mer tankar än jag trodde var möjligt på några sekunder.
Det var inte så att jag såg mitt liv passera i revy, men jag hann tänka att "helvete jag skulle ju sälja hojen INNAN jag körde ihjäl mig"
Jag hann tänka på mina barn.
Jag fick upp bilder från en dokumentär jag sett om en gubbe som var förlamad från nacken och ner.
Detta är enda gången jag var med om något som jag aldrig känt tidigare.
Aldrig några religiösa uppenbarelser.
Efter mc-krashen har jag börjat fundera på hur det kan komma sig att jag haft sån jävla tur så många gånger.
Om jag fick välja så skulle jag vilja tro på en högre makt. Det skulle göra mitt liv lättare.
Finns det något dom heter änglavakt?
Finns ödet?
Är det bara tur?
Berätta om era upplevelser!
Mod får flytta mitt inlägg om lämplig tråd finns.
Jag vill gärna höra folks SJÄLVUPPLEVDA näradöden upplevelser.
Vad hände?
Hur kändes det?
Har du varit nära att dö flera gånger?
Upplevde du något som fick dig att tro på en högre makt?
Jag har försökt tro på gud när jag var barn.
Kommer inte ihåg om jag nångång gjorde det genuint, men jag försökte.
Försäkerhets skull typ.
Men det försvann i mellanstadiet nån gång.
Jag var förövrigt ganska ängslig som barn och var ångestladdad väldigt tidigt i livet.
Jag har varit med om saker där det verkligen borde ha gått mycket värre än det gjorde.
Ett antal gånger har jag varit så nära döden att jag skulle verkligen inte ha överlevt.
Jag har levt otroligt omdömeslöst och många gånger varit helt gränslös.
I perioder har jag varit självmordsbenägen och verkligen struntat i om jag lever eller dör.
Ett flertal överdoser där jag engtligen inte vet hur nära det var.
Ett antal bilkrascher där jag klarat mig helt oskadd. Och där pratar vi gått av vägen i 160 voltat och inte fått en skråma på mig.
Jag har lagt omkull en sporthoj i långt över 200 blås i bara kevlarjeans och kevlarhoodie. Utan ryggskydd.
Hojen blev smulor och jag bröt ett par revben.
Under flygturen när jag studsade och rullade över 100 meter så hann jag tänka mer tankar än jag trodde var möjligt på några sekunder.
Det var inte så att jag såg mitt liv passera i revy, men jag hann tänka att "helvete jag skulle ju sälja hojen INNAN jag körde ihjäl mig"
Jag hann tänka på mina barn.
Jag fick upp bilder från en dokumentär jag sett om en gubbe som var förlamad från nacken och ner.
Detta är enda gången jag var med om något som jag aldrig känt tidigare.
Aldrig några religiösa uppenbarelser.
Efter mc-krashen har jag börjat fundera på hur det kan komma sig att jag haft sån jävla tur så många gånger.
Om jag fick välja så skulle jag vilja tro på en högre makt. Det skulle göra mitt liv lättare.
Finns det något dom heter änglavakt?
Finns ödet?
Är det bara tur?
Berätta om era upplevelser!