2026-09-11, 05:39
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Äntligen kommer det en programserie som faktiskt verkar vara riktigt rolig! Den här ska jag lätt följa!

Semestertestarna har premiär 23 september.

Koncept: Tolv kända svenska komiker och profiler paras ihop två och två för att resa runt i världen och testa samt betygsätta olika resmål – allt ifrån lyxiga charterresor och storstäder till Alperna och klassiska Finlandsfärjor.

Deltar gör sköningar som bl.a:

* Robert Gustafsson & Claes Malmberg
* Anis Don Demina & Behrouz Badreh
* Henrik Dorsin & Johan Ulveson

Ni har säkert redan sett reklam för programmet. Verkar askul ju!

Vad är era tankar?
Citera
2026-09-11, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Äntligen kommer det en programserie som faktiskt verkar vara riktigt rolig! Den här ska jag lätt följa!

Semestertestarna har premiär 23 september.

Koncept: Tolv kända svenska komiker och profiler paras ihop två och två för att resa runt i världen och testa samt betygsätta olika resmål – allt ifrån lyxiga charterresor och storstäder till Alperna och klassiska Finlandsfärjor.

Deltar gör sköningar som bl.a:

* Robert Gustafsson & Claes Malmberg
* Anis Don Demina & Behrouz Badreh
* Henrik Dorsin & Johan Ulveson

Ni har säkert redan sett reklam för programmet. Verkar askul ju!

Vad är era tankar?

Vad skulle vara nytt med detta? Tv svämmar över av program med så kallade komiker som ska spexa framför kameran och göra sig roliga. Tyvärr är dom aldrig roliga.
Vilka är Anis Don Demina & Behrouz Badreh??
Citera
2026-09-11, 06:17
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Vilka är Anis Don Demina & Behrouz Badreh??

Har du levt under en sten, eller skojar du bara?

De är bland de mest välkända kändisar bland alla åldersgrupper i Sverige 2026 - Syns överallt, med i storproduktioner på TV som Masked Singers och Let's dance med flera, de är dessutom några av Sveriges absolut största influensers och Youtubers.

Sköööna som fan är dom, älskar deras skratt!

Här är en Short på 45 sekunder som nailar deras kemi och hur de är. Skrattar alltid så jag gråter när jag ser detta:
https://www.youtube.com/shorts/oxbGcbO3jvU
Senast redigerad av TupolevTu-144 2026-09-11 kl. 06:21.
Citera
2026-09-11, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Har du levt under en sten, eller skojar du bara?

De är bland de mest välkända kändisar bland alla åldersgrupper i Sverige 2026 - Syns överallt, med i storproduktioner på TV som Masked Singers och Let's dance med flera, de är dessutom några av Sveriges absolut största influensers och Youtubers.

Sköööna som fan är dom, älskar deras skratt!

Här är en Short på 45 sekunder som nailar deras kemi och hur de är. Skrattar alltid så jag gråter när jag ser detta:
https://www.youtube.com/shorts/oxbGcbO3jvU

Okej. Nej jag har inte sovit under en sten däremot så kollar jag varken på masked singer, lets dance eller följer talanglösa influensers så kanske därför jag inte känner till dessa?
Jag får väll slänga ett getöga och återkomma med input.
Citera
2026-09-11, 06:46
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Okej. Nej jag har inte sovit under en sten däremot så kollar jag varken på masked singer, lets dance eller följer talanglösa influensers så kanske därför jag inte känner till dessa?
Jag får väll slänga ett getöga och återkomma med input.

Ja, gör så!

Håller med dig annars, att TV är nedlusat av komiker i programidéer med "nya grepp", som genomgående är värdelöst.

Detta verkar av någon anledning vara undantaget som bekräftar regeln lite.

Jag tror det kan bli riktigt kul med kändisar som går all in för en alpin chartervecka i alperna eller bara en sunkig Finlandskryssning, JUST EFTERSOM produktionen har strävat efter att skräddarsy resorna så att kändisarna blir så malplacerade som möjligt.
Citera
2026-09-11, 14:50
Medlem
Ska se första avsnittet och sen får vi se om det håller eller inte...
Citera
2026-09-13, 04:10
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Lustigt.. hittar ingen trailer på varken Youtube eller HBO Max. Trodde att de skulle vara lite mer intresserade av att locka tittare till det kommande programmet.
Citera
2026-09-14, 08:08
Medlem
SodaFointains avatar
Gillar såna här reseprogram
Citera
Igår, 22:50
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Vad tyckte ni om premiäravsnittet, jag tyckte det var ganska kul ändå. Lite tramsigt kanske, med det är ju så man vill ha det!

Programmet hade gärna fått börja en timma tidigare dock, ganska sent med en familjeunderhållning (som ju detta är) som pågår till 22:30 på en vardag. Annars bra, programmet motsvarade förväntningarna.
Senast redigerad av TupolevTu-144 Igår kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in