2026-09-11, 19:18
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Nu har ju många förtidsröstat redan. Egentligen tycker jag att dessa debatter borde ske innan förtidsröstningen kommer igång för det finns säkert folk som kan ändra uppfattning efter sista debatten men är för lata för att ändra sin förtidsröst.

Tricket är att aldrig förtidsrösta.
Citera
2026-09-11, 19:18
Medlem
Hoppas Jimmie knäcker Maggan ikväll.

Folket måste få se vilken vidrig slyna hon är.
Citera
2026-09-11, 19:20
Medlem
RGB-belysnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det går utmärkt att ändra sig på valdagen. Bara att bege sig till vallokalen och ändra sin röst om man så önskar.
Okej, då hade jag missförstått. Jag trodde att man inte kunde ändra sin röst på valdagen utan bara så länge förtidsröstningen pågår.

Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Tricket är att aldrig förtidsrösta.
Det blir så jäkla mycket folk om många väntar med att rösta till valdagen. Det är av just den anledningen jag själv alltid förtidsröstar.
Citera
2026-09-11, 19:20
Medlem
Kvällens ämnen är ekonomi, skola, klimat, kriminalitet, integration och sjukvård.
Alltid detta jävla klimat.
Citera
2026-09-11, 19:21
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet-2026
Du kan väl ta en för laget och maratonrunka gubben så han inte kommer iväg till valet?

Oavsett om han kommer iväg så kommer rösten hamna åt rätt håll, till rätt lag. Han är sossehatare. När han tror han är ensam kan han bli otroligt aggressiv. Vilket ofta händer på toaletter faktiskt. Vart med om när han slagit sönder en toalett för det var bara en massa tyskar utanför. Östtyskar. Magdalena har ju studerat i Östtyskland. Det HATAR han.
Citera
2026-09-11, 19:22
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Nu har ju många förtidsröstat redan. Egentligen tycker jag att dessa debatter borde ske innan förtidsröstningen kommer igång för det finns säkert folk som kan ändra uppfattning efter sista debatten men är för lata för att ändra sin förtidsröst.

Folk ändrar inte uppfattning av tevedebatter, de har inget värde.

För lata? Varför kan man inte bara checka in hos valmyndigheten och lägga sin röst digitalt? Varför ska jag fysiskt ta mig sju kilometer till närmsta vallokal? Är det det 1826 eller vadå?
Citera
2026-09-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
"Klimatet" – den var oväntad!

Statsteve klär sig dagen till ära i gröna färger…
Har de inte tänkt på att mer co2 i atmosfären ger en grönare planet???
Citera
2026-09-11, 19:28
Medlem
Hahahaha Maggan ser så jävla dum ut .

Hon är ju 2 sekunder ifrån bölande.
Citera
2026-09-11, 19:33
Medlem
MrKyotos avatar
SVT blandar sig i och förklarar hur saker och ting egentligen hänger ihop.

Valpåverkan deluxe.
Citera
2026-09-11, 19:46
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
SVT blandar sig i och förklarar hur saker och ting egentligen hänger ihop.

Valpåverkan deluxe.
Vad sa dom? Typ "alla forskare är överens om att om vi höjer bränslepriserna snart så kommer jorden gå under!"?
Citera
2026-09-11, 19:50
Medlem
Snubchurps avatar
Mats Knutson erkände att det är avgörande vilka ämnen som dyker upp i debatten när det gäller hur folk kommer att rösta. Det kommer påverka valet och SVT kommer inte missa sin chans att få folk att rösta på de partier kanalen representerar.
Citera
2026-09-11, 19:51
Avslutad
Knutson vet hur det slutar, påläst.

2 timmar debatt utan paus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in