2026-09-11, 21:09
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52
Ett bra förslag är att återgå till fasta priser på resor med tåg och flyg. Priser styrs inte av tillgång och efterfrågan idag. Priset styrs av att folk går in och söker på en resa. Ju fler som söker ju högre blir priset, dessutom så memoreras ipadressen på den som söker. Så att nästa gång man söker så kanske det är ännu högre. Ett jävla blodsugande system.
Det ska alltså inte bli billigare att resa på obekväma tider? Allt ska kosta lika oavsett avgångstid?
Citera
Medlem
Haha, Uffe är så jävla slug. Kommer med massa lögner och får Magdan ur spel direkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Hur idiotisk sossekärringen än är så får man ändå ge henne att hon borde få tala till punkt.
Då begraver hon sig själv. Hon borde vara glad att bli avbruten.
Citera
Medlem
😂😂😂 Maggan tappade det igen ” någon jävla måtta får det vara, ursäkta mig”
Sen är det någon som viskar om att hon är sur igen 😂😂, kan dock inte höra vem det är men tror det är Mohamson
Citera
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Har det visat sig ha en betydelse i hennes journalistik?
Det vet jag inte.
Citera
Medlem
Hahaha "Ni bedriver en smutskastningskampanj mot oss på Vänstern"

För i helvete vänsterkärringar, ni röstade NEJ!

Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Hur ska lille Ulf trolla fram 35000 fängelseplatser på 4 år 😄 Helt otroligt inkompetent den lille gubben är

Vi hyr fängelseplatser utomlands, det har man gjort tidigare och det är dessutom billigt.

Jag rekommenderar El Salvador

Dessutom byggs det fängelseplatser för fullt nu.
Citera
2026-09-11, 21:10
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52
Nää
Du verkar ha svårt att fatta. Återgå till det tidigare systemet med normala priser konstant. Det är bara patetiskt att SJ börjar leka hotels.com.
SJ måste ju tjäna stålar för att rusta/ersätta sina gamla förfallna 1980-talståg. Jag åkte med dem ett par gånger i somras, så jag vet vad jag snackar om. Ren kvalitetskatastrof!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsLeffe
Är det någon mer som får akut tinnitus av Dadgostar?

Människan klarar ju inte av att föra ett sansat resonemang i två sekunder utan att börja gapa och kackla i munnen på folk.

Samma självbelåtna hånflin så fort någon annan försöker prata fakta, och absolut noll substans bakom skrikandet.

Det är väl som de flesta MENA som diskuterar.
Citera
Medlem
Amanda Lind är klart bäst idag, Uffe puffe sätts på plats. Han är ju bara ett tomt skal som hamrar på med samma lögner gång på gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Hur idiotisk sossekärringen än är så får man ändå ge henne att hon borde få tala till punkt.
Hon har ju ingenting att säga. Hon pratar inte, hon upprepar det hon övat in, och trots det så får hon darr på rösten och hittar vilse i meningarna och uttalet.
Citera
Medlem
Tidö tror verkligen själva att deras väljare är förståndshandikappade när de fortsätter skryta om deras ogenomförbara förslag!

Alla som kan läsa en tidning har ju genomskådat deras hittepå-förslag för länge sen. Men inte Tidö-väljarna haha! MÄNGDRABATTEN KAN INTE GENOMFÖRAS FÖRRÄN 2040!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Kossorna måste sluta fisa så mycket. Där har faktiskt Miljöpartiet en poäng.
Nu ska du inte vara sexistisk och förnedrande mot kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in