2026-09-11, 19:05
Medlem
Jävla tjat från nooshi att ställa grupper mot varandra. Klart som fan att man gör det. Även vänstern ställer grupper mot varandra. Vill hon ha kommunism där alla ska ha det exakt lika oavsett vad man bidrar med till samhället?
Citera
2026-09-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hoppas ändå att det blir lite spänning under valvakan på söndag kväll.

Det blir det förmodligen men att förlita sig på sista opinionen är lite väl saftigt.
10% har inte bestämt sig än.
Citera
2026-09-11, 19:06
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det blir det förmodligen men att förlita sig på sista opinionen är lite väl saftigt.
10% har inte bestämt sig än.

Jag är en av dessa som inte har bestämt sig än.
Citera
2026-09-11, 19:07
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jävla tjat från nooshi att ställa grupper mot varandra. Klart som fan att man gör det. Även vänstern ställer grupper mot varandra. Vill hon ha kommunism där alla ska ha det exakt lika oavsett vad man bidrar med till samhället?

Exakt. Sån jävla dubbelmoral. Hon ställer ju själv alltid grupper mot varandra!
Citera
2026-09-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag är en av dessa som inte har bestämt sig än.

Okej, ja det är inte enkelt direkt. Ingen är ju riktigt bra utan det är mest floskler och lögner och bjäbb.
Citera
2026-09-11, 19:11
Medlem
Tidö får skärpa till sig ikväll. De måste leverera ikväll. Alla hjärndöda idioter som inte är pålästa måste övertygas ikväll.
Citera
2026-09-11, 19:13
Medlem
RGB-belysnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Tidö får skärpa till sig ikväll. De måste leverera ikväll. Alla hjärndöda idioter som inte är pålästa måste övertygas ikväll.
Nu har ju många förtidsröstat redan. Egentligen tycker jag att dessa debatter borde ske innan förtidsröstningen kommer igång för det finns säkert folk som kan ändra uppfattning efter sista debatten men är för lata för att ändra sin förtidsröst.
Citera
2026-09-11, 19:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Fick sms från en gubbe. Han har förtidsröstat på SD. Nu tänker han ångra sin röst. Och rösta på KD... Han är speciell. Civilingenjör. Vet att han röstade på Folkpartiet förr i tiden så var inte svårt få han och ändra sig och rösta på LIBERALERNA... Trodde aldrig jag skulle rekommendera han och rösta på Liberalerna.

Men vem vet vad den där kommer rösta på på söndag? Antagligen inte rösta alls så hans förtidsröst kommer gälla. Och då blir hans röst på SD.

Dom borde ha söndagsöppet på systembolaget på valdagen.
Citera
2026-09-11, 19:15
Medlem
Conny63s avatar
Tror ni frågan kommer om vilka partier som vill öka invandringen av svt ?
Citera
2026-09-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fick sms från en gubbe. Han har förtidsröstat på SD. Nu tänker han ångra sin röst. Och rösta på KD... Han är speciell. Civilingenjör. Vet att han röstade på Folkpartiet förr i tiden så var inte svårt få han och ändra sig och rösta på LIBERALERNA... Trodde aldrig jag skulle rekommendera han och rösta på Liberalerna.

Men vem vet vad den där kommer rösta på på söndag? Antagligen inte rösta alls så hans förtidsröst kommer gälla. Och då blir hans röst på SD.

Dom borde ha söndagsöppet på systembolaget på valdagen.

Du kan väl ta en för laget och maratonrunka gubben så han inte kommer iväg till valet?
Citera
2026-09-11, 19:16
Avstängd
Queutards avatar
"Klimatet" – den var oväntad!

Statsteve klär sig dagen till ära i gröna färger…
Citera
2026-09-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Nu har ju många förtidsröstat redan. Egentligen tycker jag att dessa debatter borde ske innan förtidsröstningen kommer igång för det finns säkert folk som kan ändra uppfattning efter sista debatten men är för lata för att ändra sin förtidsröst.

Det går utmärkt att ändra sig på valdagen. Bara att bege sig till vallokalen och ändra sin röst om man så önskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in