Citat:
Ursprungligen postat av
Vintageman
Det viktiga i detta valet är att L blir inröstat i riksdagen som det ser ut nu har de 3,7 % i sammanvägningen av alla de nyaste undersökningar enda fram till idag.
Jag som alltid röstat SD kommer rösta på L nu, för utan L så blir det satmaran och Hårmaran Magdalena Andersson i fyra långa helvetiska år. Tänk på det. Inget L, inget Tidö.
Tänk på hur dyrt det kommer bli igen för er egen ekonomi, alla inflation, osäkerhet för kärnkraft, högre bensinpris, en mängd nya skatter och även bolåneskatt och skatt på sparande kommer komma tillbaka, får L 3,9 % så sitter vi alla skiten. Inte bara ekonomiskt, men även på alla andra områden som nu blivit bra mycket bättre med Tidöpolitiken och de kraftfulla reformer som genomförts.
Röstar man på L och de får 4,2 % så stannar den lilla procentenheten inom blocket. SD klarar sig ändå och kommer bli störst i Tidö så de kan hävda statsministerposten.
De va allt jag har o säga. Jag tror ingen vill se Magdalena Andersson som statsminister igen, tänk på det ni som t.ex. röstar på andra mindre partier. Är det värt att hela samhället klappar åt helvete nu när vi har bolshevikerna runt strupen?
En ordentlig kram till och alla de som inte ska vara här kommer tvingas utvandra p.g.a. brist på arbete, ny kärnkraft till 2030. Och ännu mer pengar över plånboken. För att inte nämna Operation SAKS som kommer låsa in gängkriminella på obestämd framtid och utvisa dom direkt där det går i dom fallen. Vi ser en helt ny trygghet med en ny Tidöregering och där dessutom SD har starka ministerposter.
Helt enkelt en vädjan från en medborgare som bor i samma samhälle som er själva...
Jag ger dej tummen upp på allt du skriver.
Det var i tisdags som jag vaknade upp. Hade en konstig känsla i kroppen, något frihetligt ?
Sen förstod jag, jag kände mej Liberal. Ja så var det.
Eftersom mitt humör kan gå både upp och ner under en vecka så tog jag mitt pick och pack
och åkte ner till kommunens ishall där en barackstad vuxit fram med röstlokaler.
Kände mej så glad och stolt när jag stoppade ner Liberalernas röstsedel i kuvertet.
Hoppas alla folkpartister visar lite tacksamhet och uppskattning nu i framtiden.
jag gissar på att mer än 50 % av rösterna på Liberalerna kommer från SD och M.