2026-09-10, 13:36
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Kemisk kastrering för pedofiler = Bra

Fängelse för 13 åringar som har mördat andra människor = Bra

Hemlig avlyssning utav barn utan brottsmisstanke, det där låter som påhitt. Utan "barnet" (tonåringen) har väl setts tillsammans med gängkriminella och polisen antar att de begår brott åt dom.

Romina vill sitta i regering med SD skrev hon idag i samma artikel.

Klimatpolitiken är viktig, men det är också svenskars vardag och även energiförsörjningen för landet, ekonomin, företag, handeln, industrin och för nationen. (Sverige)
Men du försvarar pedofilen Marcus Öhrn som Åkesson turnerar med? Ska inte han kastreras?
2026-09-10, 13:36
Medlem
Citat:

Med SD som ministrar antingen över migrationsposten eller som statsminister eller förmodligen både och så kan man se att invandringen nu kommer strypas helt. Det tror jag allafall.

Ja, i alla fall asylinvandringen och arbetskraftsinvandring till enkla låglönejobb.
2026-09-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Lustigt att du tycker det är irriterande när du får svar på tal. Det enda du egentligen har lyckats med i den här tråden är att försvara pedofilen som Åkesson turnerar med, samtidigt som du visar upp dina egna luckor i matematik. Bra jobbat!

Så irriterande, oj oj.

Någon fick inte tillräckligt med uppmärksamhet som barn?

Vi hoppas på Tidö seger!
2026-09-10, 13:38
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Så irriterande, oj oj.

Någon fick inte tillräckligt med uppmärksamhet som barn?

Vi hoppas på Tidö seger!
Hoppet är det sista som lämnar en. Så du kan hoppas några dagar till!

Varför försvarar du förresten pedofilen Marcus Öhrn som Åkesson turnerar med?
2026-09-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Ja, i alla fall asylinvandringen och arbetskraftsinvandring till enkla låglönejobb.

Anhöriginvandring är den stora och det har SD kritiserat hela mandatperioden att den måste ner och alla år innan det. SD ville att regeringen skulle bromsa all invandring men så blev det inte.

Nu är det en ny mandatperiod och med SD som statsminister och migrationsminister så kommer läget med -all- sannolikhet bli annorlunda.
Senast redigerad av Vintageman 2026-09-10 kl. 13:42.
2026-09-10, 13:40
Medlem
Wyrdkins avatar
Själv röstade man på AFS istället för SD.

Deras judiska rövslickeri var droppen.
2026-09-10, 14:03
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Det viktiga i detta valet är att L blir inröstat i riksdagen som det ser ut nu har de 3,7 % i sammanvägningen av alla de nyaste undersökningar enda fram till idag.

Jag som alltid röstat SD kommer rösta på L nu, för utan L så blir det satmaran och Hårmaran Magdalena Andersson i fyra långa helvetiska år. Tänk på det. Inget L, inget Tidö.

Tänk på hur dyrt det kommer bli igen för er egen ekonomi, alla inflation, osäkerhet för kärnkraft, högre bensinpris, en mängd nya skatter och även bolåneskatt och skatt på sparande kommer komma tillbaka, får L 3,9 % så sitter vi alla skiten. Inte bara ekonomiskt, men även på alla andra områden som nu blivit bra mycket bättre med Tidöpolitiken och de kraftfulla reformer som genomförts.

Röstar man på L och de får 4,2 % så stannar den lilla procentenheten inom blocket. SD klarar sig ändå och kommer bli störst i Tidö så de kan hävda statsministerposten.

De va allt jag har o säga. Jag tror ingen vill se Magdalena Andersson som statsminister igen, tänk på det ni som t.ex. röstar på andra mindre partier. Är det värt att hela samhället klappar åt helvete nu när vi har bolshevikerna runt strupen?

En ordentlig kram till och alla de som inte ska vara här kommer tvingas utvandra p.g.a. brist på arbete, ny kärnkraft till 2030. Och ännu mer pengar över plånboken. För att inte nämna Operation SAKS som kommer låsa in gängkriminella på obestämd framtid och utvisa dom direkt där det går i dom fallen. Vi ser en helt ny trygghet med en ny Tidöregering och där dessutom SD har starka ministerposter.

Helt enkelt en vädjan från en medborgare som bor i samma samhälle som er själva...

Kommer också lägga en taktikröst på L.

Klarar inte L spärren faller Tidö.

= Rödgrön röra tar över och ökar massinvandringen igen.
2026-09-10, 14:11
Medlem
glockenreins avatar
Har redan röstat och valde till slut att rösta M (funderade SD) eftersom att the plånkan vägde tyngst och SDs ekonomiska politik för sossig även om de har rätt i allt annat, men funderar på om jag ska ändra och stödrösta på L iaf eftersom att jag tycker både Simona och Romina är jäkligt duktiga. Men kan inte bestämma mig och är hemma med diarré så har svårt att ta mig till en vallokal.
2026-09-10, 14:12
Medlem
Självklart röstar jag L.
2026-09-10, 14:12
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Det viktiga i detta valet är att L blir inröstat i riksdagen som det ser ut nu har de 3,7 % i sammanvägningen av alla de nyaste undersökningar enda fram till idag.

Jag som alltid röstat SD kommer rösta på L nu

Du röstar alltså på ett parti som vill ha ökad invandring och kallar er SD-väljare för rasister.
2026-09-10, 14:22
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:

Jag som alltid röstat SD kommer rösta på L nu, för utan L så blir det satmaran och Hårmaran Magdalena Andersson i fyra långa helvetiska år. Tänk på det. Inget L, inget Tidö.

Tänk på hur dyrt det kommer bli igen för er egen ekonomi, alla inflation, osäkerhet för kärnkraft, högre bensinpris, en mängd nya skatter och även bolåneskatt och skatt på sparande kommer komma tillbaka, får L 3,9 % så sitter vi alla skiten. Inte bara ekonomiskt, men även på alla andra områden som nu blivit bra mycket bättre med Tidöpolitiken och de kraftfulla reformer som genomförts.

Röstar man på L och de får 4,2 % så stannar den lilla procentenheten inom blocket. SD klarar sig ändå och kommer bli störst i Tidö så de kan hävda statsministerposten.

De va allt jag har o säga. Jag tror ingen vill se Magdalena Andersson som statsminister igen, tänk på det ni som t.ex. röstar på andra mindre partier. Är det värt att hela samhället klappar åt helvete nu när vi har bolshevikerna runt strupen?

En ordentlig kram till och alla de som inte ska vara här kommer tvingas utvandra p.g.a. brist på arbete, ny kärnkraft till 2030. Och ännu mer pengar över plånboken. För att inte nämna Operation SAKS som kommer låsa in gängkriminella på obestämd framtid och utvisa dom direkt där det går i dom fallen. Vi ser en helt ny trygghet med en ny Tidöregering och där dessutom SD har starka ministerposter.

Helt enkelt en vädjan från en medborgare som bor i samma samhälle som er själva...
Att stödrösta på Liberalerna är en uppgift för moderater. Det är de som är kompisar. Det var ju bara fyra månader sedan L hatade SD över allt annat. Med den fyraprocentiga snaran runt halsen insåg den taktiske Mohamsson att enda chansen att överleva var att stjäla röster från SD och vände på klacken i absolut sista stund. Är det nån som tror att hon kramat Jimmie Åkesson om L legat på 6% i opinionen?

Man kan travestera det gamla talesättet ”alkohol och stängningsdags gör alla kvinnor vackra”: ”Tvåprocentiga opinionssiffror och riksdagsval gör till och med Sverigedemokrater acceptabla”.

Och deras påtvingade ”kompisar” i regeringen släppte inte en enda ministerpost till SD, trots att de var det största partiet i regeringsunderlaget. Varför ska SD nu plötligt förlåta allt detta och offra sig själva?

Det troligaste är att Sverige de närmsta fyra åren kommer att styras av en regering som kommer att kontrolleras av miljötalibaner och kommunister. Det absolut viktigaste för SD, som är den enda egentliga motpolen mot detta, är att vara så stora som möjligt.
2026-09-10, 14:28
Medlem
Ichwills avatar
Citat:

Problemet just nu är ju att kappvändaren Ebba Muslim verkar stötta vänsterblocket då hon har flörtat in sig hos både S och C.

Så på söndag har vi tyvärr en ny regering.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in