Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.B
Trodde inte Apple skulle hoppa på vikbar-telefon tåget.
Personligen skulle jag aldrig köpa en vikbar telefon då jag inte ser syftet, men jag kan absolut se att hängivna teknik-freaks kan gå igång på dom.
Som sagt, ser inte syftet med dom. Vill man ha ytan så finns ju ipad. Detta kommer bli en halvmesyr. Inte lika bra och stor som en ipad pro, och inte lika bra och tålig som en ”riktig” telefon.
Man lär få behandla den med silkesvantar om man inte vill repa skärmarna inom en timma. Vem vänder man sig till egentligen med en sån här manick?
Nä jag kan bara se negativa grejor med vikbara telefoner. Men jag kanske missar något som andra ser?
Jag hoppas det kan utvecklas som iPad. Jag såg inte heller poängen där, men jag tänkte bara på iPhone fast större skärm. Sen lyckades de ju skapa mer specifika implementationer för formatet.
Får hoppas detta utvecklas på liknande sätt att man utvecklar formatspecifika nyttigheter. De har nog lite trevliga grejer redan i bakfickan att plocka fram och vifta med.
Dock lär jag inte köpa själv till det priset. Kan jag välja den via jobbet kan det nog bli ett ja.