2026-09-08, 01:38
Medlem
Du kanske projicerar mycket? Liksom att hon ligger med dig får dig att tänka typ ”Aha vad låg standard hon måste ha som låg med mig” kanske är du en tråkig småtjock kille med liten kuk och dålig hygien?
Citera
2026-09-08, 01:46
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Det är incel på flashback som tycker kvinnor är äckliga som knullar på första dejten men de får ju aldrig knulla utan lever på sitt hat. Vanliga män knullar glatt på första dejten.
Citera
2026-09-08, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Vet inte hur ofta andra män tvättar sig, men jag gör det varje gång efter jag kissat ifall jag bor med en tjej eller kan förvänta mig besök av en. (Förvånas därför av amerikanska pissoarer. Om man inte har pissoaren plus ett handfat för sig själv på toan, då kan man ju inte tvätta kuken. Hur ska man då kunna vara knullfärdig? Suger amerikanska tjejer smutsig kuk? Helsjukt)

Undersökningar visade väl att 70% inte ens tvättar händerna efter ett toabesök.

Tvål kostar och tvätt tar av mäns dyrbara tid. De känner sig bara logiska och intelligenta när de går runt i sina otvättade fillingar.
Citera
2026-09-08, 03:37
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Att tjejer ligger på första dejten ÄR en red flag. En tjej som har integritet, självrespekt och mår bra psykiskt gör helt enkelt inte det.

Åker du Lisebergsloopen vid första Lisebergsbesöket? Eller känner du att du inte är värd det?
Citera
2026-09-08, 04:32
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
När kvinnan fått kuk i sig är hon besudlad. Mannen vet ju vad han använder den till och därmed kontaminerat kvinnan.

Är det verkligen sex du tänker på?
Citera
2026-09-08, 04:34
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Vet inte hur ofta andra män tvättar sig, men jag gör det varje gång efter jag kissat ifall jag bor med en tjej eller kan förvänta mig besök av en. (Förvånas därför av amerikanska pissoarer. Om man inte har pissoaren plus ett handfat för sig själv på toan, då kan man ju inte tvätta kuken. Hur ska man då kunna vara knullfärdig? Suger amerikanska tjejer smutsig kuk? Helsjukt)

Håller med.

Finns ingen anledning att tvätta sig alls om man inte bor med en tjej.

Det är bara fjolligt att stå där i duschen med olika krämer.
Citera
2026-09-08, 04:36
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Det handlar inte om tappad respekt.
Eller, visst finns det killar som fungerar så men de är knappast de skarpaste knivarna i lådan i så fall.

Men.

Om man vill ha ett förhållande som står sig så bör man inte ligga på första dejten. Bägge parter mår bra av att bygga upp en sexuell spänning och nyfikenhet. Så sen när man verkligen ligger så blir sexet bättre och man blir mer emotionellt kopplad till vederbörande.

Så om du tror att det finns potential för ett liv ihop, vänta med att ligga. Gärna ganska länge. Tills du känner att det nästan blir olidligt.
Citera
2026-09-08, 04:38
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Att tjejer ligger på första dejten ÄR en red flag. En tjej som har integritet, självrespekt och mår bra psykiskt gör helt enkelt inte det.

Alla som har erfarenheter av att träffa tjejer och så småningom ligga med dom och har gjort detta minst 100 gånger i sitt liv kan nog intyga detta om man bara reflekterar lite.

Deppigt för dej att det aldrig sa klick med en enda av dessa 100 brudar (jo tjena).

Inga kåta första dejter. Inga knull på klubbtoan eller utomhus alltså.

Du har inte levt.

Hur känns det att endast få ligga genom utmattningsprincipen?
Citera
2026-09-08, 04:41
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Undersökningar visade väl att 70% inte ens tvättar händerna efter ett toabesök.

Helt rimligt ändå om du nu inte har smetat avföring på händerna vid besöket.

Det enda rätta är ju att tvätta händerna innan besöket, alltså innan man berör sitt kön med lortiga händer.
Citera
2026-09-08, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Helt rimligt ändå om du nu inte har smetat avföring på händerna vid besöket.

Det enda rätta är ju att tvätta händerna innan besöket, alltså innan man berör sitt kön med lortiga händer.

Ska jag tro på att män står och tvättar händerna innan de sätter sig och skiter och pissar när de rusar till toan menar du?

Haha!

-"Åh fan va pissnödig jag blev jag måste tvätta händerna!"
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-08 kl. 05:05.
Citera
2026-09-08, 05:12
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ska jag tro på att män står och tvättar händerna innan de sätter sig och skiter och pissar när de rusar till toan menar du?

Haha!

-"Åh fan va pissnödig jag blev jag måste tvätta händerna!"

Jag vet inte varför du ska tänka alls på att folk går på toan. Är det nån kink du har?
Citera
2026-09-08, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Jag vet inte varför du ska tänka alls på att folk går på toan. Är det nån kink du har?

Vi diskuterar mäns "hygien".

Men att män inte tvättar händerna efter toabesök är något man bör tänka mer på.

Typ som när man går på restaurang och det jobbar män där.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-08 kl. 05:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in