2026-09-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män äcklas av kvinnor som har sex. De delar in kvinnor i madonnor och horor. Det är sen gammalt och inte på något sätt nytt.

En kvinna med värdighet har inte könsumgänge med män.

Låt dem sitta med fleshlights och fantisera om hur det skulle vara att ha sex istället.

Barn vill de ju ändå inte ha så då kan de vara utan sex också.
I grunden tror jag män äcklas av sig själva och sitt eget sexliv. De äcklas av sperma, de äcklas av kuk, de äcklas av kvinnor pga de måste vara skitäckliga som har sex med dem eftersom de är en man och män är enligt män äckliga.
Citera
2026-09-07, 23:21
Medlem
Citat:
Vad det något i det jag skrev som inte stämde menar du?

Män stoppar som bekant kuken i allt de kan. Djur, barn, andra män, plastdockor och avhuggna kroppsdelar.

Tvätta kuken mellan dessa gör de ju inte heller så äcklet blir ju på maximal nivå.

Sant, bästa är väl om de stoppar det i kvinnor tänker jag?
Citera
2026-09-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
I grunden tror jag män äcklas av sig själva och sitt eget sexliv. De äcklas av sperma, de äcklas av kuk, de äcklas av kvinnor pga de måste vara skitäckliga som har sex med dem eftersom de är en man och män är enligt män äckliga.

Jäcklar äckligt, tänk snippa, kuk, hår överallt, shit!
Citera
2026-09-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Sant, bästa är väl om de stoppar det i kvinnor tänker jag?

När kvinnan fått kuk i sig är hon besudlad. Mannen vet ju vad han använder den till och därmed kontaminerat kvinnan.
Citera
2026-09-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Jäcklar äckligt, tänk snippa, kuk, hår överallt, shit!
Om både snippa och kuk är äckligt kanske du är asexuell? Med en hårfobi.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-09-07 kl. 23:26.
Citera
2026-09-07, 23:56
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Har kanske fastnat i någon märklig algoritm men får upp mycket videor där män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten. Vill försöka förstå hur utbredd den åsikten är och hur tungt den väger vid val av partner. Om er drömtjej skulle dyka upp och ni låg första gången ni sågs, hade ni avvisat henne som partner då? Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.

Män som blir sura när de får vad man vill ha gör mig asförbannad. I majoriteten av fallen har jag sex på första dejten. Vissa verkar ha köpt fördomen att då blir det ett "one night stand". VARFÖR DÅ? Förutsatt att mannen presterade bra så att sexet inte blev misslyckat, vill man väl göra om det förr eller senare?

Men ja, det finns komplicerade as som tror att dejting ska vara någon jävla kamp. Denna inställning bottnar i raptofili - åsikten att sex skall vara våldtäkt, som är normen i islam. Dessa män har lärt sig att det är fel om kvinnan också gillar sexet. Det är därför de vurmar för oskulder (personer som aldrig valt att ha sex tidigare) och barn.

Jag fungerar TVÄRTOM - om en tjej ska spela "hard to get" bara för att hon läst i någon jävla artikel i Cosmopolitan att man ska SPELA SPEL, då kan hon hellre fara åt helvete!!! Jag tänker inte vara med på att spela några spel, vare sig det gäller dejting eller något annat. Samma med arbetsgivare, affärspartners, grannar eller släktingar - ska de SPELA SPEL och vara falska mot mig, nej då kan de fara åt helvete. Att spela spel är inte sympatiskt. ÄRLIGHET VARAR LÄNGST är den kanske starkaste värderingen i vår fina västerländska civilisation, och svenskarna är det folk som håller denna värdering varmt om hjärtat. Det tänker vi inte sluta med. NER MED ISLAM OCH FEMINISMEN!!!

(Men om hon säger nej för att hon har mens eller så, är det självfallet helt okej)
Senast redigerad av Skattebrott 2026-09-07 kl. 23:59.
Citera
2026-09-08, 00:01
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
När kvinnan fått kuk i sig är hon besudlad. Mannen vet ju vad han använder den till och därmed kontaminerat kvinnan.

Alla vet att kvinnokroppar (liksom manskroppar) går att spola av. Till och med barn går att spola av, att de skitit på sig som bäbisar är alltså inte skäl att hata dem hela livet.

Så på vilket sätt menar du att de är "besudlade" - religiöst, antar jag?

Tänker du likadant om hotellsängar? Sängkläderna är ju tvättade så även om paret som bodde där innan kräktes, bajsade på sig och körde wet i sängen så är ju sängen ren NU?

ÅK HEM!
Citera
2026-09-08, 00:07
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Har kanske fastnat i någon märklig algoritm men får upp mycket videor där män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten. Vill försöka förstå hur utbredd den åsikten är och hur tungt den väger vid val av partner. Om er drömtjej skulle dyka upp och ni låg första gången ni sågs, hade ni avvisat henne som partner då? Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.

Absolut inte
Istället tvärtom
Hettar det inte till på andra dejten så kommer hon hamna i papperskorgen
Citera
2026-09-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Alla vet att kvinnokroppar (liksom manskroppar) går att spola av. Till och med barn går att spola av, att de skitit på sig som bäbisar är alltså inte skäl att hata dem hela livet.

Så på vilket sätt menar du att de är "besudlade" - religiöst, antar jag?

Tänker du likadant om hotellsängar? Sängkläderna är ju tvättade så även om paret som bodde där innan kräktes, bajsade på sig och körde wet i sängen så är ju sängen ren NU?

ÅK HEM!

Hur ofta tvättar sig män? Alltså ordentligt. Helt klart finns det en koppling mellan mäns undermåliga hygien och deras äckel för kvinnor som har sex med män.
Citera
2026-09-08, 01:06
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Hur ofta tvättar sig män? Alltså ordentligt. Helt klart finns det en koppling mellan mäns undermåliga hygien och deras äckel för kvinnor som har sex med män.

Vet inte hur ofta andra män tvättar sig, men jag gör det varje gång efter jag kissat ifall jag bor med en tjej eller kan förvänta mig besök av en. (Förvånas därför av amerikanska pissoarer. Om man inte har pissoaren plus ett handfat för sig själv på toan, då kan man ju inte tvätta kuken. Hur ska man då kunna vara knullfärdig? Suger amerikanska tjejer smutsig kuk? Helsjukt)
Citera
2026-09-08, 01:26
Medlem
Känns som den där algoritmen/de nyheterna mest är till för billiga klick. Lite hat kan spridas över de ”sexkrävande” männen etc. Samtidigt som många blir osäkra and whatnot. Gör dig själv en tjänst, skit i all jävla TikTok/Aftonbladet/Instagram/Bloggar/Vloggar/Youtube och all annan hjärnröta som är designad för att fånga din fokus och väcka en reaktion medan de själva cashar in på ad money.

Om du själv inte övertänker sånt här så kommer du förhoppningsvis dra till dig en kille som inte heller gör det.

Visst, man vill ha det man inte kan få så lätt. Om tjejen bjuder till typ en halvtimme in i dejten, så skulle det kunna ge fel vibes. Men om man haft en lång fin dejt där man connectat, skrattat, och mått bra så är det för fasen inget fel med sex på första dejten. Har hänt att man gått på nån dejt där man tydligt känner att tjejen är intresserad, men har övertänkt och gjort det till en grej att hon inte ligger på första dejten. Tyvärr känns ju det lite som att hon har sjukt många one night stand dejten innan och ba ”whattafakk jag måste sluta sära på benen inför varje kille”, så har du blivit en av de killarna som hon ba ”ajjabajja” till. Sen ligg ändå på andra dejten.

Så nä. Enkelt = gör det som känns rätt.
Krångligt = läs stycket ovanför denna. Ju mer man tänker på spelet desto mer patetiskt blir det från båda håll. Om nån snubbe skulle tappa respekten för dig över något så simpelt som sex, ja då kanske han inte var särskilt mogen från första början.
Citera
2026-09-08, 01:31
Avstängd
Att tjejer ligger på första dejten ÄR en red flag. En tjej som har integritet, självrespekt och mår bra psykiskt gör helt enkelt inte det.

Alla som har erfarenheter av att träffa tjejer och så småningom ligga med dom och har gjort detta minst 100 gånger i sitt liv kan nog intyga detta om man bara reflekterar lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in