2026-09-07, 02:29
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Jag förstår ju hur det kemiskt kan gå till. Men sen måste man leva med den här personen som egentligen inte har något att ge en. De flesta är ju urtråkiga att prata med. I den bästa av världar drömmer jag om ett nytt intressant nätverk av kanske 20 tjejpolare. Det hade varit trevligt faktiskt. Lite sköna snubbar också som man kan lira squash med. Lite reskompanjoner. Men i runda slängor vem vill kasta bort sitt liv med att leva med en partner.

Dock är det ju svårt att ragga på unga tjejer när man blir äldre. Även om man kan hitta dom på krogen kommer man sällan nära. Dör hur kommer man egentligen nära kvinnor nuförtiden? När man inte längre delar klassrum och när de flesta jobbar hemifrån eller på en dator? Vilka jobb ska jag söka dör att konstant vara onringad av unga snygga tjejer som kan bli potentiella partners? Sjukvården ör totalt ointressant. Fotograf vore trevligt om man kan bli. Spela in porrfilmer? Var tror ni man ska leta och hur ska man lyckas lära känna någon för att utveckla känslor?
Citera
2026-09-07, 02:44
Medlem
knark-kungens avatar
Du kan gå till en frisör, många frisörer är snygga.

Sen bygger du upp en relation i månader där du låtsas vara bög, bjuder ut henne på en vinkväll sen "råkar" du kyssa henne, förklarar att du är förvirrad och aldrig känt så för en kvinna innan.
Citera
2026-09-07, 03:01
Avstängd
Zeusminhunds avatar
Du kanske helt enkelt har valt fel kön men tanke på din trådhistorik, ta och pröva män istället.
Citera
2026-09-07, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du kan gå till en frisör, många frisörer är snygga.

Sen bygger du upp en relation i månader där du låtsas vara bög, bjuder ut henne på en vinkväll sen "råkar" du kyssa henne, förklarar att du är förvirrad och aldrig känt så för en kvinna innan.
Hur många gånger har de fungerat i verkligheten ?
Citera
2026-09-07, 04:27
Medlem
Men sånt kan man inte planera. Det är ju sånt som bara händer..
Citera
2026-09-07, 04:39
Medlem
Du får prova med att öppna garderobsdörren, kanske kommer det någon förbi?
Citera
2026-09-07, 04:42
Medlem
Nej du måste inte göra ett jävla skit.
Citera
2026-09-07, 06:37
Medlem
One2Manys avatar
Det blir nog svårt för dig att träffa några tjejer på ditt deltidsjobb i diskrummet på ett café, men det är ju tyvärr det enda jobbet du är kvalificerad för, och högre utbildning är som bekant inget du klarar av.

Mitt tips är att hänga utanför Daglig Verksamhet i din kommun, där kan du hitta tjejer som tycker att du med din grava autism, dina personlighetsstörningar och ditt jobb som diskare är jordens kap
Citera
2026-09-07, 07:31
Medlem
proconsuls avatar
Du resonerar som en 15-åring. Du ska nog ge det ett par år till innan du ger dig ut i dejtinglivet.
Citera
2026-09-07, 08:13
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vilka jobb ska jag söka dör att konstant vara onringad av unga snygga tjejer som kan bli potentiella partners?

Du ska få ett kvalitetsråd här bruschan, och det är att börja jobba på krogen (dygnsrytmen verkar du redan ha). Mycket kvinnor (kollegor som gäster) som gärna festar till. Och som alla vet så är ju fulla kvinnor guds gåva till mannen.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-09-07 kl. 08:22.
Citera
2026-09-07, 09:16
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag förstår ju hur det kemiskt kan gå till. Men sen måste man leva med den här personen som egentligen inte har något att ge en. De flesta är ju urtråkiga att prata med. I den bästa av världar drömmer jag om ett nytt intressant nätverk av kanske 20 tjejpolare. Det hade varit trevligt faktiskt. Lite sköna snubbar också som man kan lira squash med. Lite reskompanjoner. Men i runda slängor vem vill kasta bort sitt liv med att leva med en partner.

Dock är det ju svårt att ragga på unga tjejer när man blir äldre. Även om man kan hitta dom på krogen kommer man sällan nära. Dör hur kommer man egentligen nära kvinnor nuförtiden? När man inte längre delar klassrum och när de flesta jobbar hemifrån eller på en dator? Vilka jobb ska jag söka dör att konstant vara onringad av unga snygga tjejer som kan bli potentiella partners? Sjukvården ör totalt ointressant. Fotograf vore trevligt om man kan bli. Spela in porrfilmer? Var tror ni man ska leta och hur ska man lyckas lära känna någon för att utveckla känslor?
Du kanske inte ska försöka komma på strategier för att ragga på unga tjejer när du är äldre när du inte är intresserad av unga tjejer som personer längre. Det är svårt att vara kär i någon man inte är intresserad av som människa, annars kan du ju lika gärna skaffa en sexdocka och koppla upp mot chatgpt.

Det är nog inte att rekommendera att sadla om och bli porregissör om du endast gör det för att hitta någon att älska.
Citera
2026-09-07, 09:16
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du resonerar som en 15-åring. Du ska nog ge det ett par år till innan du ger dig ut i dejtinglivet.
Den här människan kommer dyka upp på Dumpen inom ett halvår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in