2026-09-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gart
Är du helt väck?

För det första är det helt omöjligt att med precision minns något sådant efter 50 år.

För det andra, du kanske har läst tråden om citatet "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"? Det är väldigt många som säger att de såg matchen när den sändes och hörde citatet, trots att det aldrig sades.

Det här är ingen debatt, men om det hade varit det, så hade du definitivt inte vunnit med det där.

Jah tycker inte riktigt man kan jämföra med Arne-tråden. Där är ju svaret på frågan om han sa det helt binärt. Här är sanningen mer en gradskillnad: är den stående ovationen 40 sek eller fem minuter?

Denna tråd kommer därför inte nå upp till den andra trådens mystik eller engagemang - här gör det sig mer om kul kuriosa.
Citera
2026-09-11, 15:13
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Månlandningarna tror jag på ja. Konspiration 58 är en mockumentär om du inte visste det.
Du hänger inte med alls på vad jag är ute efter va?
Försök inte knäppa andra på näsan när du inte hänger med alls på vad dom säger.

Slappna av lite, luta dig tillbaka, släpp arrogansen och ta något gott
Senast redigerad av Bartman777 2026-09-11 kl. 15:15.
Citera
2026-09-11, 15:33
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777

Jo du försöker trolla och tillför inget till diskussionen. Det finns inga videobevis och det finns folk som var på plats som säger att 5 min är en efterhandskonstruktion. Det är ingen konspiration.
Citera
2026-09-11, 15:36
Medlem
cookieboys avatar
Var snarare att det upplevdes som 5min, än att det var faktiska 5min.
Citera
2026-09-11, 15:38
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Jo du försöker trolla och tillför inget till diskussionen. Det finns inga videobevis och det finns folk som var på plats som säger att 5 min är en efterhandskonstruktion. Det är ingen konspiration.
Som sagt, du hänger inte med alls. Och om du kunde läsa mellan raderna så skulle du se att jag inte trollade, utan faktiskt försökte säga något som skulle få dig att tänka till lite. Men du missar ju bollen fullständigt.

Så sitt ner och släpp din arroganta ton mot andra är du snäll. Om du nu har förmågan till det.
Citera
2026-09-11, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jah tycker inte riktigt man kan jämföra med Arne-tråden. Där är ju svaret på frågan om han sa det helt binärt. Här är sanningen mer en gradskillnad: är den stående ovationen 40 sek eller fem minuter?

Denna tråd kommer därför inte nå upp till den andra trådens mystik eller engagemang - här gör det sig mer om kul kuriosa.

Att minnas om en händelse var 40 sekunder lång eller fem minuter lång är MYCKET svårare än att minnas om Arne sade "det ser mörkt ut...".

Därför är ett sådant minnesvittnesmål mindre värt i det här sammanhanget, än i Kamerun-historien.
Citera
2026-09-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777

Det är ingen annan som fattar vad du pratar om heller.
Citera
2026-09-11, 16:40
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gart
Det är ingen annan som fattar vad du pratar om heller.
Jag kan vara lite subtil ibland
Men jag lämnar denna tråd nu, det är för mycket ungdomlig arrogant ton här inne.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in