Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Jag undrar varför Putin alltid ska ha ett hat mot vita Européer, samtidigt som han gosar med tredje världens ledare och dess invånare? Framförallt Islam.
Jag minns när någon i Sverige hade bränt upp Koranen och Putin var snabb på att ta avstånd och dela ut rasistkortet till Sverige och hävda att islam respekteras i Ryssland. Han bar även på en Koran (istället för bibel).
Det är inte första gången han gör något sådant. Han verkar ständigt störa sig på Europa. Som att han är besatt av oss.
Teori:
Med tanke på att Putin har levt med ett hat mot Europa på grund utav Natos expansion, så har han, precis som den vänsterextrema vänstern, odlat upp ett inre hat som triggas när han ser något europeiskt.
Detta har nämligen skett förut inne i Ryssland där ryska ledare hellre "smutsar" ned sig för att inte framstå som europeisk. Byggnader ska vara fula, folket tandlösa, ovårdat språk, otrevliga och våldsamma samt dyngiga kläder.
Som sagt, detta är bara historiska händelser. Det kanske har skett igen...i detta fall hos Putin?
Inte det att han hatar, ryssar är som Europas negrar
Och vi alla vet att negrar är vilda odjur
Ryssland är slaviska idioter där resten utav oss måste leva med dom
Jag har ingenting emot ryssarna men kan de sluta kriga mot våra grannar så vore det tacksamt