2026-09-04, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Investeringsguden
Örebropartiet är det som passar dig bäst.
Nej det tvivlar jag på. Verkar som lobbyister dammsugit nätet då en annan brukar säga rätt ofta att bo i Sverige inte är en mänsklig rättighet. (Hörde det nyligen på Facebook och började skratta lite) Vatten är däremot det. Även barns rätt att växa upp i fred och frihet enligt min åsikt, utöver att ha tillgång till vatten, mat, sjukvård och utbildning.

Vatten är en mänsklig rättighet.
Citera
2026-09-04, 02:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Då så, då försvarar vi våra gränser. Festung Europa.
Du är naiv. Kolla befolkningstalen.
Citera
2026-09-04, 06:23
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Du är naiv. Kolla befolkningstalen.
Det är jag inte. Jag är beredd att försvara det vi har med våld. Men jag antar att européer mer är benägna att förstöra för sig än att ta till våld. Vilket är vad du indirekt uttrycker.
Citera
2026-09-04, 06:30
Medlem
Wajis avatar
Redan lagt min röst. SD på alla lappar
Citera
2026-09-04, 06:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Det är jag inte. Jag är beredd att försvara det vi har med våld. Men jag antar att européer mer är benägna att förstöra för sig än att ta till våld. Vilket är vad du indirekt uttrycker.
100 mot 1 blir det.
Citera
2026-09-04, 07:26
Medlem
Jag kommer rösta SD.
Tycker Tidö är det viktigaste.
Det är flera andra Tidö-partier som säger sig ha samma politik som SD i invandringsfrågan, men skillnaden är att SD har GRUNDVÄRDERINGAR, som andra inte har. Andra, som Moderaterna vänder kappan efter vinden och förstod inte problemet med invandringen 2015.
Moderaterna svek vårat land ordentligt, och jag kommer aldrig förlåta dom.

KD går i pride. Att trycka på sexualitet och könsbyten på barn är ett sjukt betéende.

Sverigedemokraterna har bara finjusterat sitt partiprogram med åren. Visst, de har blivit blekare. Jag hade egentligen hellre röstat på AFS men tycker som sagt det är viktigast Tidö får makten.
Citera
2026-09-04, 08:05
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUnderbarDag
Jag kommer rösta SD.
Tycker Tidö är det viktigaste.
Det är flera andra Tidö-partier som säger sig ha samma politik som SD i invandringsfrågan, men skillnaden är att SD har GRUNDVÄRDERINGAR, som andra inte har. Andra, som Moderaterna vänder kappan efter vinden och förstod inte problemet med invandringen 2015.
Moderaterna svek vårat land ordentligt, och jag kommer aldrig förlåta dom.

KD går i pride. Att trycka på sexualitet och könsbyten på barn är ett sjukt betéende.

Sverigedemokraterna har bara finjusterat sitt partiprogram med åren. Visst, de har blivit blekare. Jag hade egentligen hellre röstat på AFS men tycker som sagt det är viktigast Tidö får makten.

lol jävla nazze "jag hade egentligen hellre röstat på AFS"
Senast redigerad av jakirosmother 2026-09-04 kl. 08:08.
Citera
2026-09-04, 08:57
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fot.Noten
Röstar som tidigare naturligtvis AFS till Riksdagen. SD till kommun och landsting.

/Ingrid

Efter att ha sett en utfrågning av Åkesson med 4 väljare igår ska jag nog fundera ett tag till när det gäller SD-rösterna. Hittar inte igen programmet.
Han var inte ett dugg orolig och bekymrad över att svenskar blir en minoritet i sitt eget land. Skrämmande.

Ingrid
Citera
2026-09-04, 09:07
Medlem
Fot.Notens avatar
Väljarna grillar politikern – Jimmie Åkesson i Riks
https://www.youtube.com/watch?v=LCVA3bKyMUw&t=2593s

/Ingrid
Citera
2026-09-04, 11:05
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
100 mot 1 blir det.
Det är ingen match med rätt militär teknologi.
Citera
2026-09-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thusnelda
Jag håller med att Simona alltid är glad, energisk och positiv. Trots det ibland dystra opinionsläget och den bashing hon får ifrån politiska tyckare. Vore kul om Liberalerna klarade spärren så att tyckonomerna får skämmas. Alltid kul med ett uppsträckt mellanfinger till eliten.
Exakt så ! Minns Johan P ! En helt annan personlighet som pratade så folk begrep och grillade korv. Alla dömde ut dem men han fick L överv 4 %. Simona kan göra om konststycket 😊
Citera
2026-09-04, 11:23
Medlem
isa67s avatar
SD, alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in