2026-09-04, 11:24
Medlem
isa67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Det kan ni väl säga. Vet ändå inte vem ni är man är ju anonym på detta forum så jag vet ej om du som skriv sat brevid mig på bussen nån gång

Vad röstar du själv på ??
Citera
2026-09-04, 11:56
Medlem
Fot.Notens avatar
Finns redan med
Senast redigerad av Fot.Noten 2026-09-04 kl. 11:59.
Citera
2026-09-04, 12:28
Medlem
Kokkashugis avatar
M eller KD, men kommer att stödrösta på L till riksdagen.
Citera
2026-09-04, 13:01
Medlem
Enligt genomförda valkompasser bör jag rösta på S i kommunalvalet och V i de två andra. Möjligen MP, men jag känner mer för V av någon anledning, trots terroristvurmandet!
Citera
2026-09-04, 13:03
Medlem
Hardstekts avatar
Afs. Annars har man ingen rätt att gnälla.
Citera
2026-09-04, 16:02
Medlem
folkgemenskaps avatar
V är det enda partiet som överhuvudtaget vill stoppa nedtrappningen i a-kassan och försvara den klassiska svenska välfärdsmodellen. V är det enda arbetarpartiet.
Citera
2026-09-05, 00:53
Medlem
arowanajs avatar
?, Arbetarpartiet Umeå, Vänsterpartiet Västerbotten eller möjligtvis arbetarpartiet.

Sjukt svårt den här gången. Men det känns som att det kommer gå åt helvete i alla fall.
Citera
2026-09-05, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
lol jävla nazze "jag hade egentligen hellre röstat på AFS"

Förstår inte varför ni alltid kastar iväg ord ni i onekligen inte förstår er på. Vart nämnde jag att jag ogillar judar eller bögar?

Seriöst - bilda dig.
Citera
2026-09-05, 08:16
Medlem
När är valet? Imorgon?
Citera
2026-09-05, 11:05
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUnderbarDag
Förstår inte varför ni alltid kastar iväg ord ni i onekligen inte förstår er på. Vart nämnde jag att jag ogillar judar eller bögar?

Seriöst - bilda dig.

Det ingår i vänsterns värderingar att mordhota och åsiktsförtrycka.
De vill skapa terror i samhället.

Så fort man röstar olikt dem är man antingen rasse eller nazze.

De står och motdemonstrerar för de har inget liv bidragstagande parasiter på varje SD och AfS torgmöte.

Detta trots att dera egna vänsterpartier sympatiserar och har avtal med världsterroriststämplade organisationer.

Du ser inte högern på varje S eller V torgmöte motdemonstrantera med ramsor såsom ”inga terrorister på våra gator”.

Vänstern gör allt för att förtrycka åsiktsfriheten.

För mig blir det SD, det känns tryggast så även fast jag gillar AfS nationalpolitik och Allard no prisoner attityd. Hoppas de båda får riksdagsmandat.

Personer som Valley Ghanem som mordhotar Simona Mohamson för hon bar davidsstjärna ska ut ur Sverige omedelbart.
Valley Ghanem har inget att göra i vårat land.
Det är bara en utav alla terrorister som ska ut ur Sverige.

Accepterar man inte att Sverige har religionsfrihet så ska man ut ur landet permanent.

Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
När är valet? Imorgon?

Nästa söndag 13/9.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-05 kl. 11:24.
Citera
2026-09-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Det ingår i vänsterns värderingar att mordhota och åsiktsförtrycka.
De vill skapa terror i samhället.

Så fort man röstar olikt dem är man antingen rasse eller nazze.

De står och motdemonstrerar för de har inget liv bidragstagande parasiter på varje SD och AfS torgmöte.

Detta trots att dera egna vänsterpartier sympatiserar och har avtal med världsterroriststämplade organisationer.

Du ser inte högern på varje S eller V torgmöte motdemonstrantera med ramsor såsom ”inga terrorister på våra gator”.

Vänstern gör allt för att förtrycka åsiktsfriheten.

För mig blir det SD, det känns tryggast så även fast jag gillar AfS nationalpolitik och Allard no prisoner attityd. Hoppas de båda får riksdagsmandat.

Personer som Valley Ghanem som mordhotar Simona Mohamson för hon bar davidsstjärna ska ut ur Sverige omedelbart.
Valley Ghanem har inget att göra i vårat land.
Det är bara en utav alla terrorister som ska ut ur Sverige.

Accepterar man inte att Sverige har religionsfrihet så ska man ut ur landet permanent.

Nästa söndag 13/9.

Ja dom är som sårade dagisbarn. Inga kloka ord eller argument, bara glåpord och spottloskor. Tråkigt.
Citera
2026-09-05, 16:12
Medlem
Redan röstat.

Riksdag: KD
Region: C
Kommun: KD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto