2026-09-02, 19:37
Medlem
Om hon inte är intresserad, så är du den äldre killen som hon måste undvika genom att byta vagn hela tiden. Det kan bli mycket obehagligt för henne om hon inte alls gillar dig.

Du har tidigare skrivit "Enda sedan jag var ett littet barn har jag varit konstig, dem kallar mig för cp störd, brottsling".

"Jag tog extasy och dansade utanför hennes fönster".

Du ska inte spana in tjejer på pendeltåg, du verkar väldigt creepy.
Senast redigerad av Newton555 2026-09-02 kl. 19:44.
Citera
2026-09-02, 19:52
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
På din profilbild tycker jag du mer är 7.8 eller MÖJLIGEN 7.9 om man kisar lite.

Vad spelar det för roll? Räknar man med 1 poängs felmarginal hamnar ts på 7,1 vilket mer än väl räcker till en tjej på 8,9. Visserligen 10 år yngre så det är väl en överdrift att säga mer än väl.

Men å andra sidan säger Ts att han klippt sig.
Citera
2026-09-02, 19:56
Medlem
grungewhores avatar
Med den profilbilden förmodar jag att tjejen har burqa, så hur vet du hur hon ser ut?
Citera
2026-09-02, 20:08
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaTrappa
Haha nice storytime…

Men vet du, det är inte så hippt som det låter i ditt huvud att bli raggad på tåget. Jag har haft killar som i stort sett följt efter mig när jag hoppat av tåget, tagit samma buss som jag för att sedan följa efter mig till mitt hus, endast för att fråga om mitt nummer.
Det var inte kul…även om man som kille kan tro att detta är romantiskt. Tror det är 3-4 killar på tåget som försökt… jag rekommenderar inte 😂 creepy vibes.
Ja, att ta samma buss (efter tåget) och sen följa efter ända till huset är sjukt creepy.

Men om man ses då och då på samma tåg kan man ju inleda ett samtal. Det är helt normalt. Särskilt om man kan ta ett nej, och inte fortsätta därefter.
Citera
2026-09-02, 20:12
Medlem

Det här känns konstigt.
Du har inte haft en tjej på nästan 10 år och när du hade en tjej så var hon 10 år äldre än dig.
Du är idag 31 år.
Då borde du varit runt 22 år och tjejen din 32 år.
Att vara professor redan vid 32 års ålder ställer jag mig väldigt frågande till. Det är väldigt ovanligt.

Vad kan gå fel? En skäggig uteliggare som söker partner på ett tåg. Alla tjejers våta dröm när de är på väg till/från jobbet.
Citera
2026-09-02, 20:15
Medlem
LokenRots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Med den profilbilden förmodar jag att tjejen har burqa, så hur vet du hur hon ser ut?

Du har bra poäng där.

Hon tjejen har ingen sjal men är inte blond. Det är en tjej som man kan lita på, hon ser ut att vara ifrån balkan, brunett.
Citera
2026-09-02, 20:16
Medlem
One2Manys avatar
Jag tror vi kan konstatera att TS är ett lågbegåvat, nedknarkat troll vid det här laget

(FB) extra mycket säkerhet
(FB) Min flickvän är mäktig
(FB) Säpoagenter vid cykel i kungsträdgården
(FB) Jag fick 180 IQ - AMAA
(FB) Jag fick 195 IQ - AMAA
(FB) Snygg tjej bad mig komma hem till henne på tåget
(FB) En tjej raggade på mig i Skärholmen
Citera
2026-09-02, 20:34
Medlem
LokenRots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Varför är en tjej intressant för att hon är snygg? Jag ser snygga tjejer i Stockholm hela tiden, det är ingen bristvara. Men det betyder inte att jag är intresserad av dom.

Varför tror du att jag inte raggar på en 9.5?

Snygga tjejer är inte alltid intressanta men hon är både snygg och charmig på sitt sätt att vara på.

Hon ser ut att vara en pålitlig tjej med hyfs.
Senast redigerad av LokenRot 2026-09-02 kl. 20:36.
Citera
2026-09-02, 20:53
Moderator
pbos avatar
Rubrik förenklad.

Tråden avser inte ett allmänt relationsämne. Därav flytt.

Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-09-02, 20:59
Medlem
Jo jag ser din profilbild. Ledsen om jag krossar ditt ego nu.. Nu är inte du min typ så jag håller inte direkt med dig om att du är så högt på skalan så som du beskriver dig själv. Och har hon som tråden handlar om ungefärlig samma smak som mig så är nog chansen minimal att du har nån chans hos henne. Inte när det gäller utseendemässigt iaf. Men du är säkert snäll 😊
Citera
2026-09-02, 21:03
Medlem
Ge henne en lapp med ditt nummer säg att du gärna vill bjuda på middag eller något om hon har lust att haka på. Det ska kännas lättsamt.
Citera
2026-09-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokenRot
Tja,

Först och främst så vill jag skapa denna tråd för att komma med en uppföljing i framtiden på hur det gick om jag fick hennes nummer eller inte. (Jag tänker fråga om hennes nummer och skapa en tråd här om jag fick eller inte i framtiden)

Bakgrund om mig:

Jag har inte haft en flickvän sedan 2017 så jag har varit singel i 9 år. Jag använder inte dejtingappar. Min senaste tjej var en professor som var ca 10 år ärldre än mig. Jag raggade på henne också på tåget.

Jag gick på en dejt senast år 2020.

Tjejen på tåget är en 8.9 av 10 utseendemässigt och är snyggare än de flesta supermodeller som finns på bilder, hon är kanske 21 år gammal och jag är 31 år gammal.

Jag är en 8.0 eller 8.1 av 10 utseendemässigt, ni ser min profilbild. Men nu har jag klippt mitt hår och skägg och är inte lika snygg längre, är kanske en 6.5a nu, har för kort hår, det passar mig inte helt enkelt. Men det växer ut snart

Mitt motto: Tjejen ska vara snyggare än killen, därför siktar jag på en tjej som är snäppet snyggare än mig och jag har hittat henne på pendeltåget, vi brukar ta samma pendeltåg tillsammans.

Nu till saken:

Jag brukar ta samma pendeltåg som hon (hände idag senast) och ibland sitter vi mittemot varandra och jag kan inte sluta le när hon råkar ha ögonkontakt med mig, tror hon misstänker att jag tycker om henne. Jag vill inte fråga om hennes nummer nu för att jag vill vänta med det och fråga om hennes nummer när vi känner igen varandra från tåget (när hon känner igen mig från tåget) så att jag inte ska vara någon främlig som bara frågar nummer.

Vad säger ni?

Vad gör jag för fel?

Har jag rätt i att vänta så att vi blir bekanta med varandra innan jag frågar om hennes nummer?

Vad har ni för tips?

Jag vet vad jag ska säga till henne i alla fall.

Hon brukar stiga på i Upplands Väsby och stiga av i Odenplan, vi har setts ett par gånger och förmodar att vi lär ses ett bra tag framöver.

Ler hon tillbaka?

Fråga om du får sätta dig bredvid henne?

Småprata? Fråga var hon är på väg? Säg att du brukar se henne på tåget.

Alt skriv något charmigt på ett papper.

Du är söt. Jag skulle gärna vilja bjuda ut dig på en dejt. Vad sägs?

Alt gå fram med ett blankt papper och be om hennes nummer?

Följ ditt hjärta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in