Har sålt av alla mina tillgångar utomlands och fick runt 14miljoner i kr. Jag är intresserad av två saker. Det är att operera mina ögon så slipper man gå i glasögon fast att jag skiter i att gå i det. Är nästan blind men glasögon vägrar jag gå i. Sen vill jag fixa Hollywood Smile efter ha sett Jurgen Klopp efter hans jävla reklam på tv Trivago. Gör mig irriterad varje gång han visar upp sina fina tänder. Reklamen handlar inte om billigare hotel utan om att visa upp sina krit vita tänder som är av perfektion.
Min kvinna säger varför gör man inte det här i Sverige med garanti. För att det kostar 1/3 pris där borta var jag hade tillgångarna men har inga kontakter inom sjukvården. Varför slösa pengar i onödan. 14millar är inte mycket 2026. Man behöver minst det 3 dubbla för slippa oroa sig. Är fortfarande orolig, det räcker inte. Jag måste fortfarande jobba. Fast huset är betalt. Har leasing bil som företaget betalar. Inga lån eller avbetalningar på något.
Är man mycket snål eller är man smart för jag tänker 3 steg längre fram hela tiden ???
Du kan väl göra den mest invasiva kosmetiska korrigeringen av tänder för under 250 000 i Sverige med ett garanterat perfekt resultat - och beroende på tandläkaren så kan hen fuska in lite av det som medicinskt nödvändigt så att det blir billigare. De får ju betalt oavsett. Lasek är inte så dyrt så allt som allt kan du komma in under 250 000 - och antagligen mycket billigare om dina tänder inte är i förfärligt skick. Jag tycker det låter som en bra investering, med tanke på kapitalstorleken.
Det är aldrig snålt att investera i sig själv. Sen tror jag även att omgivningen uppskattar om du slutar kisa och se ut som ett fattighjon i käften.
Du måste ju se ut som en jävla idiot just nu. Investera!
Det är aldrig snålt att investera i sig själv. Sen tror jag även att omgivningen uppskattar om du slutar kisa och se ut som ett fattighjon i käften.
Du måste ju se ut som en jävla idiot just nu. Investera!
Jag tycker inte han ska investera på sig själv i ett land med svagt rättssystem, eller språkliga barriärer.