2026-09-01, 11:21
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
JAG är AKTIV på FLASHBACK.
På flashback finns nazister.
Jag är inte nazist.
Det finns våldtäktsmän på Flashback.
Jag är inte våldtäktsman.

Vad andra gör på ett forum, vilket som helst har ju inte med min trovärdighet eller min person att göra.
Om hon hänger på en plattform där det existerar ett hakkors gör inte henne till en Nazist.

Vad är det för forum?
Hon befinner sig inte bara på en plattform där det förekommer hakkors. Hon har aktivt valt att följa ett konto som sprider nazistiska symboler. Det är högst anmärkningsvärt för en riksdagsledamot.
Citera
2026-09-01, 11:52
Avstängd
LKKINGENs avatar
Vem bryr sig?

Är väl klart som fan att SD politiker är för en utrensning av icke svenskar, det är det partiet bildades för och det är det som folk röstat på dem för.
Sen att dom inte är relevanta längre efter kramkalas med en arab och att Jimmie helt plötsligt börjat gå Israels ärende är en annan sak.

Vem är det dessa artiklar riktar sig till?
SD väljare skiter i vilket och dom som ondgör sig hade inte röstat på SD i vilket falla som.
Citera
2026-09-01, 12:32
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1490254

Inte så snyggt av en riksdagsledamot att följa ett konto som delar nazistinnehåll. Vad kommer hända nu? Uteslutning?
Förutom svastikan, vad har du för andra "nazistsymboler"?
Citera
2026-09-01, 12:38
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Märklig jämförelse. Här har alltså riksdagsledamoten aktivt valt att följa ett konto som sprider nazisymboler.

Det är väl inget större problem. Hon tar avstånd helt enkelt.

Gör en s.k. " Karkiainen " dvs snackar bort gamla synder där man heilat på någon byfest
Citera
2026-09-01, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Hon befinner sig inte bara på en plattform där det förekommer hakkors. Hon har aktivt valt att följa ett konto som sprider nazistiska symboler. Det är högst anmärkningsvärt för en riksdagsledamot.

Vad är det för sajt hon följer...
Vad är det för sajt det handlar om.
Vad är det för sida hon "aktivt" har kontaktat nazister eller tittat på "nazistiska symboler"?
Vad för slags symboler handlar det om?
Citera
2026-09-01, 13:06
Medlem
Stark-Senaps avatar
Återkom när någon lyckats hitta en SDare som helt saknar koppling till nazismen.
DÅ lovar jag bli förvånad.
Citera
2026-09-02, 01:08
Medlem
Den medialsociala sjukdomen för många, det ska fölas (konton) det ska has 4000 stycken
vänner i listan. Hänger man inte med då är det lätt att man blir uthängd för något som någon
annan gjort.

Följa och gilla konton/trådar/reals som de inte har en aning om vad det är för något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in