2026-09-01, 07:16
Medlem
"Mitt i natten stannade Olof Wåhlstedth för att erbjuda skjuts.

Det ångrar han inte.

– Men jag tvingades betala ett högt pris, säger han."

https://www.allehanda.se/ornskoldsvik/jag-tvingades-betala-ett-hogt-pris/

Tyvärr bakom betalvägg.

Son till den ökända vänsterpartisten Göran Wåhlstedth. En hel familj med inte alla hemma med andra ord.
Jag är mest förvånad att det tagit tills nu att nån av dom fått stryk. Först att för att man är V och vill importera idioter och sedan för hur dom är som personer. Större rövslickare finns ej och dom har satt sig själva på en piedestal som för övriga världen inte existerar.
Citera
2026-09-01, 08:23
Medlem
Ansters avatar
Det är den misshandelns som skrivs om i slutet av den här tråden. Sidan 10

(FB) Pedofiljägare lurade Örnsköldsviksbo i fälla (2025-05-24)

Och tydligen såna anklagelser de hade mot honom. Han jobbar ju mycket med barn tydligen.
Senast redigerad av Anster 2026-09-01 kl. 08:26. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-09-01, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anster

Och tydligen såna anklagelser de hade mot honom. Han jobbar ju mycket med barn tydligen.
Förstår jag det rätt om Olof i detta fall anklagades för något (vad?), varpå detta utmynnade i en misshandel som han fick utstå?
Citera
2026-09-01, 09:27
Medlem
Ansters avatar
Ja enligt titeln på den andra tråden ser man ju vilka anklagelser de använder för att få anledning att misshandla.
Citera
2026-09-01, 10:22
Medlem
Citat:

Men de va väll om hans tvillingbror som dom ville komma åt. Dom kom med påståenden som visade sig gälla tvillingbrodern och inte han
Citera
2026-09-01, 10:36
Medlem
Vänta, är det samma trio igen som jag har läst om tidigare? Just DEN trion som tidigare kaosat på stan och letat lätta offer att få slå ner?

I så fall funderar man ju på hur polisen där uppe inte har koll på denna trio?
Citera
2026-09-01, 11:15
Medlem
Ansters avatar
Ja de var väl fem stycken och några fick ju sitta inne men har kommit ut igen. Två av dem är från samma gäng som tidigare.
Men man undrar vad som händer nu hoppas de åker in på lite längre tid
Citera
2026-09-01, 11:22
Avstängd
LKKINGENs avatar
Det är såhär när man låter låg iq individer springa runt och leka Civil Vigillante.

Har inget emot att rättvisa skipas men man måste ha klart för sig vem och vad.
Att utgå från misstankar är dumt så det förslår, vem som helst kan bli misstänkt för något genom att råka vara på fel plats vid fel tidpunkt. Att bli misstänkt för sexual/barn brott förstör en människas liv vare sig det blir ett frikännande eller inte.

Ska man leka domare, jury, bödel så får man vara nog så säker på sin sak.
Sånt här är bara ett sätt för idioter att försvara sitt misshandelsbegär och aldrig behöva medge att dom är ligister utan kan gå omkring och inbilla sig och andra att dom är någon sorts skipare av rättvisa.
Citera
2026-09-01, 11:45
Medlem
Made.to.suffers avatar
Citat:

Stämmer att han jobbar med barn på skolor. Men nu tror jag det var hans tvillingbror som de egentligen var ute efter då han är identiskt å av vad jag har hört så är brorsan till Olof homosexuell vet inte om Olof också är det.

Farsan deras är iallafall en vänster politiker i stan. Men har svårt å tro att det skulle vara politiskt inriktad själva misshandeln.
Citera
2026-09-01, 13:24
Moderator
Mappings avatar
Datum tillagt i rubriken.
/Mod
Citera
2026-09-01, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Made.to.suffer
Stämmer att han jobbar med barn på skolor. Men nu tror jag det var hans tvillingbror som de egentligen var ute efter då han är identiskt å av vad jag har hört så är brorsan till Olof homosexuell vet inte om Olof också är det.

Farsan deras är iallafall en vänster politiker i stan. Men har svårt å tro att det skulle vara politiskt inriktad själva misshandeln.

Skräll att barn till en vänsterpartist är homosexuell, HBTQ, transa osv haha
Citera
2026-09-02, 11:18
Medlem
Jonathan heter tvillingbrodern. Både han och Olof är lika varann, lätt att blanda ihop dom.
Dom är speciella minst sagt, över-energiska och speedade. Har förmodligen stor del av alfabetet. Pappa Göran är annorlunda han också, dock har han gjort mycket för Vänsterpartiet i Övik och föreningen i byn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in