2026-09-02, 11:42
Avstängd
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anster
Det är den misshandelns som skrivs om i slutet av den här tråden. Sidan 10

(FB) Pedofiljägare lurade Örnsköldsviksbo i fälla (2025-05-24)

Och tydligen såna anklagelser de hade mot honom. Han jobbar ju mycket med barn tydligen.

Finns det anmälan, eller är allt hörsägen och hittepå? Försökte kolla i länktråden, men hittar inget mot Olof/eller hans brorsa.
Citera
2026-09-02, 13:31
Medlem
Ansters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Finns det anmälan, eller är allt hörsägen och hittepå? Försökte kolla i länktråden, men hittar inget mot Olof/eller hans brorsa.

Tror det är hörsägen om hans brorsa att han ska ha kontaktat småkillar 11-12 år på snap med komplimanger och så vidare. Han brorsan har visst jobbat som lärare. Men oklart om något mer hänt än så.
Citera
2026-09-02, 18:20
Medlem
Citat:
Tror det är hörsägen om hans brorsa att han ska ha kontaktat småkillar 11-12 år på snap med komplimanger och så vidare. Han brorsan har visst jobbat som lärare. Men oklart om något mer hänt än så.

Skulle inte förvåna mig om det är sant.
Citera
2026-09-06, 18:55
Medlem
Ansters avatar
https://www.allehanda.se/ornskoldsvik/trions-valdsnatt/?shareSource=iossharebutton

De två männen, som är 18 och 26 år, åtalas nu för att ha utsatt tre personer för misshandel den aktuella natten i början av augusti.
Citera
2026-09-08, 09:28
Medlem
Ansters avatar
Ingen som har fup?
Citera
2026-09-26, 12:48
Medlem
Såg att idioten olof talat ut i tidningen nu med.

https://www.allehanda.se/ornskoldsvik/domen-efter-nattlig-misshandel/

Den här familjen är det sämsta som hänt övik. Dom ingår i V, deras naivitet är sånt som förstör samhället. Andra brorsan poserar med känd kvinnosmisshandlare (har egen tråd, m,falt*n) som har med säkerhet "ger en andra chans"..

Hoppas dom kunde ha bankat vett i olof iaf när dom äntligen fick smaka på deras goda tro om alla.
Citera
2026-09-27, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22

Den här familjen är det sämsta som hänt övik. Dom ingår i V, deras naivitet är sånt som förstör samhället. Andra brorsan poserar med känd kvinnosmisshandlare (har egen tråd, m,falt*n) som har med säkerhet "ger en andra chans"..

Hoppas dom kunde ha bankat vett i olof iaf när dom äntligen fick smaka på deras goda tro om alla.

Farsan är ju värst iallafall förr i tiden när man gick i skolan då man kallade han för PG = PungGrävarn och var lite peddo då han gick in i tjejernas omklädningsrum osv har ja för mig, Olof tyck jag är trevlig, var min musiklärare i Bjästa.
Citera
2026-09-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomenvisst95
Farsan är ju värst iallafall förr i tiden när man gick i skolan då man kallade han för PG = PungGrävarn och var lite peddo då han gick in i tjejernas omklädningsrum osv har ja för mig, Olof tyck jag är trevlig, var min musiklärare i Bjästa.

Gick också i Bjästa. Har du namnet på farsgubben?
Citera
2026-09-28, 10:27
Medlem
Ansters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22

Var poserar brorsan och med vem? Kan du länka till tråden?
Citera
2026-09-28, 18:03
Medlem
Citat:
Var poserar brorsan och med vem? Kan du länka till tråden?

På sin FB.

(FB) Flickvän hållits fången (våldtäkt och grov misshandel) Örnsköldsvik
Citera
2026-09-29, 15:11
Medlem
upplysas avatar
Dom
Ångermanlands tingsrätt
B 2173-26
Ångermanlands tingsrätt B 2173-26 Dom 20260925
Citera
2026-09-29, 16:00
Medlem
Ansters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Ångermanlands tingsrätt
B 2173-26
Ångermanlands tingsrätt B 2173-26 Dom 20260925
Verkar som att de bara inte fick tag i de personer som de egentligen ville misshandla och då tog de någon annan istället?
I första fallet sökte de väl någon annan som de frågade efter i bilen utanför Max men som inte var närvarande. Och sen gick de på Olof istället för tvillingbrorsan hans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in