2026-08-30, 20:53
Avslutad
Finns det verkligen något bättre forum än just flashback, här kan man lära sig mycket om allt möjligt, det finns mycket information om samhället.

Jag har varit reggad här med andra konton sedan januari 2008, så bra forum, man lär sig mycket på forumet, men folk bör vara tacksamma och följa reglerna, inte outa andra och inte göra personliga angrepp mot andra motdebatörerna, därför som många lämnar forumet.

Vad tycker ni andra, om flashback är ett mysigt forum som gynnar en i längden att man kan hitta bra information och det man söker efter.

Så var det från början också, men bara det inte kommer dåliga användare till forumet då kanske allt innehåll sjunker till det sämre, och blir sämre.

Vad anser mods och admins om flashback forum, är det mysigt forum för alla som gillar samhället?
Citera
2026-08-30, 20:56
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSword
Finns det verkligen något bättre forum än just flashback, här kan man lära sig mycket om allt möjligt, det finns mycket information om samhället.

Jag har varit reggad här med andra konton sedan januari 2008, så bra forum, man lär sig mycket på forumet, men folk bör vara tacksamma och följa reglerna, inte outa andra och inte göra personliga angrepp mot andra motdebatörerna, därför som många lämnar forumet.

Vad tycker ni andra, om flashback är ett mysigt forum som gynnar en i längden att man kan hitta bra information och det man söker efter.

Så var det från början också, men bara det inte kommer dåliga användare till forumet då kanske allt innehåll sjunker till det sämre, och blir sämre.

Vad anser mods och admins om flashback forum, är det mysigt forum för alla som gillar samhället?

Om man vill mysa finns familjeliv 😉
Citera
2026-08-30, 20:57
Medlem
HBTKuks avatar
Nog är det så. Ett myspysforum.

Hur vet du att många lämnar forumet?
Citera
2026-08-30, 21:00
Medlem
dude2ks avatar
Mysigt vet jag inte riktigt?
Men intressant är det allt.. bra källa för information osv!
Citera
2026-08-30, 21:02
Medlem
One2Manys avatar
En snabb genomgång av dina trådar visar att du är absolut bottom tier av postare på FB, i paritet med forumets troll och just den typen av användare som sänker forumets kvalitet.
Citera
2026-08-30, 21:03
Medlem
J.Doessons avatar
Ja det är bra tidsfördriv.
Citera
2026-08-30, 21:03
Medlem
Full-Retards avatar
Inte vidare mysigt men någon måste göra grovjobbet
Citera
2026-08-30, 21:20
Medlem
Zeusminhunds avatar
Mysa gör jag på andra sätt än att posta på Flashback.
Citera
2026-08-30, 21:21
Medlem
Reggad sedan 2008 men ändå inte vet var man kan hitta lite unika lampor i Göteborg?

Flashback är väl inte mysigt för min del men kan vara kul och lite intressant då man
kan hitta info/skvaller om saker/händelser som man inte kan läsa om i tidningar.
Citera
2026-08-30, 21:22
Medlem
3munkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
En snabb genomgång av dina trådar visar att du är absolut bottom tier av postare på FB, i paritet med forumets troll och just den typen av användare som sänker forumets kvalitet.
jag är bered att hålla med dej
Citera
2026-08-30, 21:28
Medlem
a-mortals avatar
Tänk er en mysig hemmakväll med 10 flashbackare och 1 moderator. Har man bra fantasi så kanske det går. Kanske...
Citera
2026-08-30, 21:30
Medlem
SegerHelg88s avatar
Mysigt läsa alla sjuka trådar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto