2026-08-30, 12:16
Medlem
Har alltid ansett mig vara hetero, men jag har haft några äventyr på flera där det förekommit viss intimitet karlar emellan, trots att heteronormen har hägrat. Det heter oftast "tjejen i centrum" eller "hon vill leka med flera" osv, men ändå så står man där och gnider sin erigerade penis mot en annan erigerad penis med enda alibit att en kvinnas mun gapar mot de båda. Det har varit flera konstellationer med lite varierat innehåll, men i samma syfte.

Och jag går i gång på det som fan! Men jag skulle fan inte krypa till sängs med honom ensam.
Jag köper lätt att jag är porrskadad och söker kickar på kontaktsidor, det gör att jag inte kommer dö nyfiken.
Men hur kan man bli så jäkla laddad på att ligga och fila sin flöjt i samma skåra utan att känna minsta homosexualitet? Men ändå bli up over the mountain kåt?

Jag är för gammal att skriva bullen-brev. Frågeställningen är om det finns fler som kan bli kåta på kuk utan att bli kåt på killar.
Spanar ni lite kuk när ni glanar porr? Blir ni också kåta när ni ser polarens kuk vid ett dubbelgök?

Vad kallar man då denna företeelse? Är jag bisexuell?
Citera
2026-08-30, 12:22
Medlem
Den stora frågan är varför så många heterosexuella är så noga med etiketter. "Hur fan kan man tända på X när man är hetero?" Ja, antingen så betyder det att du inte är hetero eller också så går det bra även om man är hetero. Spelar det någon större roll? Du tänder på det du tänder på.

Jag identifierar mig inte med min heterosexualitet. Skulle jag en dag tända på en kille så hade jag inte börjat oja över hur det kan komma sig "för jag är ju hetero", utan det hade bara varit ett "jaha".
Citera
2026-08-30, 12:23
Medlem
Det är ju jättestor skillnad på att gilla bli avsugen av en kille, jämfört med att gosa under en filt i soffan när man tittat ESC. Fokusera på att sex mellan män är enkelt, behövs inget förspel, ingen som ringer dagen efter.
Citera
2026-08-30, 12:24
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Den stora frågan är varför så många heterosexuella är så noga med etiketter. "Hur fan kan man tända på X när man är hetero?" Ja, antingen så betyder det att du inte är hetero eller också så går det bra även om man är hetero. Spelar det någon större roll? Du tänder på det du tänder på.

Jag identifierar mig inte med min heterosexualitet. Skulle jag en dag tända på en kille så hade jag inte börjat oja över hur det kan komma sig "för jag är ju hetero", utan det hade bara varit ett "jaha".
This! Hur kan en etikett bli viktigare än själva njutningen. Gör vad du vill så länge du inte skadar någon(som inte specifikt vill det).
Citera
2026-08-30, 12:31
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Har alltid ansett mig vara hetero, men jag har haft några äventyr på flera där det förekommit viss intimitet karlar emellan, trots att heteronormen har hägrat. Det heter oftast "tjejen i centrum" eller "hon vill leka med flera" osv, men ändå så står man där och gnider sin erigerade penis mot en annan erigerad penis med enda alibit att en kvinnas mun gapar mot de båda. Det har varit flera konstellationer med lite varierat innehåll, men i samma syfte.

Och jag går i gång på det som fan! Men jag skulle fan inte krypa till sängs med honom ensam.
Jag köper lätt att jag är porrskadad och söker kickar på kontaktsidor, det gör att jag inte kommer dö nyfiken.
Men hur kan man bli så jäkla laddad på att ligga och fila sin flöjt i samma skåra utan att känna minsta homosexualitet? Men ändå bli up over the mountain kåt?

Jag är för gammal att skriva bullen-brev. Frågeställningen är om det finns fler som kan bli kåta på kuk utan att bli kåt på killar.
Spanar ni lite kuk när ni glanar porr? Blir ni också kåta när ni ser polarens kuk vid ett dubbelgök?

Vad kallar man då denna företeelse? Är jag bisexuell?

Hjälp! Det är ju mardrömmen när man ska dubbelmacka en tjej, att man ska råka nudda en annan killes penis. Både för den andre killens skull, och om man (som i mitt fall) nu inte är bög. Jag har kanske varit tre millimeter från Sxxxxxs kuk, eller hur långt det nu är mellan fitta och rövhål om man mäter genvägen - men de nuddade inte iallafall.

För att besvara din fråga - det kan ju vara så att du är det som jag kallar "bizarrofil" - dvs du tycker det var kul att göra en spektakulär sak såsom att dubbelmacka tjejen, och du har bevisligen inte den "bögnoja" som de flesta män har som gör att de skulle känna obehag inför den andra mannens penis. Detta betyder, strängt taget, inte att du är bisexuell. Du skulle såklart själv veta om du kan bli kåt av det faktum att en person är av manligt kön.

Ett tankeexperiment: En man kan ha sex med sin egen hand, det blir man inte bög av. För han tänder sannolikt på något han fantiserar om, eller ser på porr - inte på det faktum att hans kuk rör en hand som är hans egna. Jämför med en knulldocka, som inte har något kön. Om det är en välliknande knulldocka så kan man tända på en kvinnlig knulldocka. Men om det är en sådan där billig som kostar typ 19 kronor på Hobbex eller var man nu köper dem, som inte ens likar en riktig tjej, då blir det ju mer ett runkhål. Ponera då att du knullade en knulldocka för hålets skull som visserligen föreställer en man, men som inte är välliknande. Är du då bög? Tja det beror på hur du tänkte. Om du blev kåt på att dockan föreställde en man, så ja. Men om du såg den dåliga knulldockan som ett hål bara men blev kåt på något annat, ja då behöver du inte vara bög/bi.
Citera
2026-08-30, 12:36
Medlem
One2Manys avatar
Sexualitet är ett spektrum.
Citera
2026-08-30, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
This! Hur kan en etikett bli viktigare än själva njutningen. Gör vad du vill så länge du inte skadar någon(som inte specifikt vill det).
Exakt

Sen har ju etiketter visserligen ett värde. På en dejtingsida kan det ju vara bara att skriva hetero/homo/bi i rent informationssyfte så andra vet om det är någon idé att ragga. Men det här identifierandet med dem förstår jag mig inte på.
Citera
2026-08-30, 12:41
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Exakt

Sen har ju etiketter visserligen ett värde. På en dejtingsida kan det ju vara bara att skriva hetero/homo/bi i rent informationssyfte så andra vet om det är någon idé att ragga. Men det här identifierandet med dem förstår jag mig inte på.
Det kan väl vara en poäng, eller om man har en önskan att höra till via sexualiteten, men i övrigt är det väl ganska oviktigt tänker jag. Framför allt om det innebär någon form av hinder för en själv att utöva det man gillar.
Citera
2026-08-30, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Ett tankeexperiment: En man kan ha sex med sin egen hand, det blir man inte bög av. För han tänder sannolikt på något han fantiserar om, eller ser på porr - inte på det faktum att hans kuk rör en hand som är hans egna. Jämför med en knulldocka, som inte har något kön. Om det är en välliknande knulldocka så kan man tända på en kvinnlig knulldocka. Men om det är en sådan där billig som kostar typ 19 kronor på Hobbex eller var man nu köper dem, som inte ens likar en riktig tjej, då blir det ju mer ett runkhål. Ponera då att du knullade en knulldocka för hålets skull som visserligen föreställer en man, men som inte är välliknande. Är du då bög? Tja det beror på hur du tänkte. Om du blev kåt på att dockan föreställde en man, så ja. Men om du såg den dåliga knulldockan som ett hål bara men blev kåt på något annat, ja då behöver du inte vara bög/bi.
Och för att dra det lite längre. Det finns ju män som tänder mycket på förnedring, och det finns också män som tycker att det skulle vara oerhört förnedrande att bli påsatt av en annan man för att de är hetero. Så vad händer när man lägger ihop de två?
Citera
2026-08-30, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Det kan väl vara en poäng, eller om man har en önskan att höra till via sexualiteten, men i övrigt är det väl ganska oviktigt tänker jag. Framför allt om det innebär någon form av hinder för en själv att utöva det man gillar.
Just så.

Har testat att ligga med en kille. Manskroppar var verkligen inte min grej, men jag har gett det ett försök i alla fall. Transkvinnor som ser kvinnliga ut går jättebra. Sen kan folk kalla min läggning vad fan de vill.
Citera
2026-08-30, 12:50
Medlem
Citat:

Det var väl det enklaste svaret man kunde få!
Som jag antydde så varken står jag eller faller med en precis definition. Jag gör ju lixom som jag känner för ändå.
Min fråga är nog mer på ett filosofiskt plan, hur man bryggar över ett hål mellan två fack. Fack som du klart utstakar trots din vidöppenhet.
Citera
2026-08-30, 12:55
Medlem
Galejans avatar
Man ska inte bry sig så mycket om etiketter. Sålänge ingen kommer till skada så är allt tillåtet. Gör det dig lycklig så kör på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in