Citat:
Ursprungligen postat av
Tosstenpoposten
Har alltid ansett mig vara hetero, men jag har haft några äventyr på flera där det förekommit viss intimitet karlar emellan, trots att heteronormen har hägrat. Det heter oftast "tjejen i centrum" eller "hon vill leka med flera" osv, men ändå så står man där och gnider sin erigerade penis mot en annan erigerad penis med enda alibit att en kvinnas mun gapar mot de båda. Det har varit flera konstellationer med lite varierat innehåll, men i samma syfte.
Och jag går i gång på det som fan! Men jag skulle fan inte krypa till sängs med honom ensam.
Jag köper lätt att jag är porrskadad och söker kickar på kontaktsidor, det gör att jag inte kommer dö nyfiken.
Men hur kan man bli så jäkla laddad på att ligga och fila sin flöjt i samma skåra utan att känna minsta homosexualitet? Men ändå bli up over the mountain kåt?
Jag är för gammal att skriva bullen-brev. Frågeställningen är om det finns fler som kan bli kåta på kuk utan att bli kåt på killar.
Spanar ni lite kuk när ni glanar porr? Blir ni också kåta när ni ser polarens kuk vid ett dubbelgök?
Vad kallar man då denna företeelse? Är jag bisexuell?
Hjälp! Det är ju mardrömmen när man ska dubbelmacka en tjej, att man ska råka nudda en annan killes penis. Både för den andre killens skull, och om man (som i mitt fall) nu inte är bög. Jag har kanske varit tre millimeter från Sxxxxxs kuk, eller hur långt det nu är mellan fitta och rövhål om man mäter genvägen - men de nuddade inte iallafall.
För att besvara din fråga - det kan ju vara så att du är det som jag kallar "bizarrofil" - dvs du tycker det var kul att göra en spektakulär sak såsom att dubbelmacka tjejen, och du har bevisligen inte den "bögnoja" som de flesta män har som gör att de skulle känna obehag inför den andra mannens penis. Detta betyder, strängt taget, inte att du är bisexuell. Du skulle såklart själv veta om du kan bli kåt av det faktum att en person är av manligt kön.
Ett tankeexperiment: En man kan ha sex med sin egen hand, det blir man inte bög av. För han tänder sannolikt på något han fantiserar om, eller ser på porr - inte på det faktum att hans kuk rör en hand som är hans egna. Jämför med en knulldocka, som inte har något kön. Om det är en välliknande knulldocka så kan man tända på en kvinnlig knulldocka. Men om det är en sådan där billig som kostar typ 19 kronor på Hobbex eller var man nu köper dem, som inte ens likar en riktig tjej, då blir det ju mer ett runkhål. Ponera då att du knullade en knulldocka för hålets skull som visserligen föreställer en man, men som inte är välliknande. Är du då bög? Tja det beror på hur du tänkte. Om du blev kåt på att dockan föreställde en man, så ja. Men om du såg den dåliga knulldockan som ett hål bara men blev kåt på något annat, ja då behöver du inte vara bög/bi.