2026-09-01, 21:29
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Vi fattar. Du är bisexuell. Det är inget fel med det , var stolt istället för att försöka förvränga vad hetero är.

Nej men jag tycker seriöst inte att man behöver vara bi eller homo för att leka lite böglekar

Jag har varit inne en del och grottat i HBTQ-världen (som ung, när jag trodde jag var bi) och det kan jag säga: jag är VERKLIGEN inte bi. Homosexuella människor och jag har inget gemensamt, därav är jag hetero.
Citera
2026-09-10, 20:16
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Har alltid ansett mig vara hetero, men jag har haft några äventyr på flera där det förekommit viss intimitet karlar emellan, trots att heteronormen har hägrat. Det heter oftast "tjejen i centrum" eller "hon vill leka med flera" osv, men ändå så står man där och gnider sin erigerade penis mot en annan erigerad penis med enda alibit att en kvinnas mun gapar mot de båda. Det har varit flera konstellationer med lite varierat innehåll, men i samma syfte.

Och jag går i gång på det som fan! Men jag skulle fan inte krypa till sängs med honom ensam.
Jag köper lätt att jag är porrskadad och söker kickar på kontaktsidor, det gör att jag inte kommer dö nyfiken.
Men hur kan man bli så jäkla laddad på att ligga och fila sin flöjt i samma skåra utan att känna minsta homosexualitet? Men ändå bli up over the mountain kåt?

Jag är för gammal att skriva bullen-brev. Frågeställningen är om det finns fler som kan bli kåta på kuk utan att bli kåt på killar.
Spanar ni lite kuk när ni glanar porr? Blir ni också kåta när ni ser polarens kuk vid ett dubbelgök?

Vad kallar man då denna företeelse? Är jag bisexuell?

Män blir på sikt "heteroflexibel" (vilken härlig eufemism) på grund av att du knappt klarar av att få heterotjejer...
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in