2026-08-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Älskar Allard men jösses vad han avbröt alla hela tiden här. Han pratade i mun på andra konstant.

Förresten, videon har redan en halv miljon visningar. Herre jävlar. 456.000 visningar just nu.

Till försvar för de vs 20. Programmet är klippt till ÖP:s fördel, riktigt dåligt.
Citera
2026-08-31, 23:21
Medlem
Allard har 15 års skolning och framstår naturligtvis som oerhört mycket skickligare än de vanliga väljare han debatterar emot. Trots det anser tydligen de som kommenterar att tjejerna som Allard smular sönder är skyldiga till all jävelskap som drabbat Sverige. Man blir mörkrädd över hur puckade människor är.

Jag får medge att Allard har en mycket god chans att komma in i riksdagen. För mig är det uppenbart att han är en narcissistisk sociopat. Men jag tror det går hem. Han kan lätt kamma hem 5-6 % om folk ser för många virala klipp med honom.

Känns som om volymen på Allards mikrofon är högre än på hans motståndares. Riggat typ.
Citera
2026-08-31, 23:25
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Dagens väljare som Allard bör vända sig till är riktigt jävla förbannade med mycket vrede och missnöje (främst missnöjda SD-väljare). Just nu iaf tror jag faktiskt att det är rätt taktik av honom att vara "elak" mot de stackars sossejävlarna som vill skydda våldtäktssyrier och annat jävla pack.

Är bara vad jag tror. Och jag tror ofta fel. Kanske har Sverige förändrats så mycket att stora grupper i landet inte längre orkar bry sig om att söka samförstånd och kompromiss i alla lägen.
Citera
2026-08-31, 23:28
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traumprinzz
Kommunisttaktik? Har du missat att vi nyligen haft två internationellt uppmärksammade val där ultralibertarianer gått till val med exakt samma stil som Allard.

Motorsågs-Milei 2023: bort med staten/"parasiterna" som jobbar för staten, in med utländskt kapital

[url]https://www.theguardian.com/world/2025/nov/04/javier-milei-chainsaw-cuts-homelessness-argentina[/url

Trump/Elon/DOGE 2024: In med 19-år gamla "Big Balls" och "rensa" staten på parasiter, ut med invandrarna, in med ICE, batonghöger åt folket, "behövs en man för att sköta landet" etc. etc.

https://www.abc.net.au/news/2025-03-27/doge-staff-big-balls-provided-tech-support-to-cybercrime-ring/105101466

Allard 2026: Fram med sågen, bort med parasiterna i offentlig sektor, ut med "kaosbabbarna", slavarbete i fängelse, ut med kärringarna, behövs "manlig energi i politiken etc. etc.

Vänsterrörelser är folkrörelser. Allard är inte folket. Han är en person, som aldrig jobbat utanför politik/polfluencing, som driver ett eget parti. Har ingenting med vare sig folket" eller vänstern att göra. Det är ett batonghögerprojekt bland andra batonghögerprojekt. Men bara för att Allard strösslar lite "fri kollektivtrafik" över "ut med babbarna"-såsen så börjar folk snacka om Klasskamp lmfao.

Okej.
Citera
2026-08-31, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Allard har 15 års skolning

I vad?
Citera
2026-08-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traumprinzz
I vad?

I politik! Född 1990 och blev ordförande för Ung Vänsters örebrodistrikt 2009 (enl. Wikipedia). Det blir man inte i första taget så han har nog gjort runt 20 år inom politiken. Något vanligt jobb har han aldrig haft men det hindrar honom inte från att inta rollen som den vanlige knegaren.
Citera
2026-08-31, 23:52
Medlem
Citat:
I politik! Född 1990 och blev ordförande för Ung Vänsters örebrodistrikt 2009 (enl. Wikipedia). Det blir man inte i första taget så han har nog gjort runt 20 år inom politiken. Något vanligt jobb har han aldrig haft men det hindrar honom inte från att inta rollen som den vanlige knegaren.

Tycker du det är "politik" de håller på med i TS video? Det är 8 personer som sitter och grälar på varandra fram och tillbaka, och skriker olika åsikter.

Allard: KAOSBABBARNA I FÄNGELSET SPELAR PLAYSTATION DE SKA ARBETA.

Okänd "väljare" Markus "debatterar" med: Ska de få ersättning för arbetet?

Allard: NEJ

Okänd "väljare" Markus "debatterar" med: Så det är slavarbete de ska utföra?

Allard: JA

Okänd "väljare" Allard "debatterar" med: *ifrågasätter Allards politiska vision för slaveri i fängelset några sekunder till"

Allard: ÄR DU JURIST ELLER??!! FÖRU LÅTER PRECIS SOM EN JURIST!!!

Detta är inte "politik". Det är gräl, tjöt, och vevande. Anpassat för att generera klick online.

Men, om det du insinuerar är att Allard är "skolad i" gräl, tjöt, och vevande, så är jag med. Det har han sysslat med i några år nu ja.
Senast redigerad av Traumprinzz 2026-08-31 kl. 23:54.
Citera
2026-08-31, 23:59
Medlem
Killen med Allt kommer bli bra-kepsen nedgjorde Allard totalt. Allard klarade inte av att hålla sig till ämnet utan spårade ideligen ur. Killen fick påminna honom flera gånger om att han argumenterade mot något som ingen förespråkat.
Citera
2026-09-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Är bara vad jag tror. Och jag tror ofta fel. Kanske har Sverige förändrats så mycket att stora grupper i landet inte längre orkar bry sig om att söka samförstånd och kompromiss i alla lägen.

Jag tror personligen att denna väljarbas är så trötta på att ständigt vara på defensiven och bli attackerade, att de får lite självförtroende av att se en sådan som Allard som bara skiter i och kör på som en aggressiv jävla långtradare som respons på skit från etablissemanget, istället för att ställa sig på knä och be om förlåtelse konstant som SD typiskt gjort tidigare vid minsta motstånd från massmedia, journalister och politiker. Detta är ju givetvis också endast vad jag tror. Läser man i kommentarsfält så är det definitivt denna bild jag får av situationen. Hur representativa dessa är för hela väljargruppen blir ju svårare att svara på.
Citera
2026-09-01, 00:08
Medlem
Citat:
Jag får medge att Allard har en mycket god chans att komma in i riksdagen. För mig är det uppenbart att han är en narcissistisk sociopat. Men jag tror det går hem. Han kan lätt kamma hem 5-6 % om folk ser för många virala klipp med honom.

Jag tror personligen att det mest sannolika är att Allard klarar enprocentsspärren i riket, då väldigt många utanför Örebro lär rösta på honom i riksdagsvalet. Visst enligt opinionsmätningar kommer typ ÖP tredubbla sitt stöd lokalt, kanske både i kommun och region, men det gäller även att de flesta av dessa även röstar på ÖP i riksdagsvalet vilket jag verkligen inte ser som självklart. Men även om ÖP "endast" tredubblar sitt stöd i Örebro och klarar enprocentsspärren i riket, så bör detta ses som en rejäl framgång för partiet och Allard.

Till skillnad från t.ex. AfS så kommer Allard ha något att falla tillbaka på efter valet, dvs ett stort regionalt parti som kommer fortsätta få regelbunden exponering på nätet ända fram till nästa val, och kommer de inte in nu lär de kommer in nästa val. Och har ÖP riktigt tur blir det parlamentariskt kris där pedofilpartiet och MP klöser ihjäl varandra så att vi får extraval, vilket kan accelerera hela processen.
Citera
2026-09-01, 00:14
Medlem
Rumpkorvens avatar
Den där första sossen..... HERREGUD vad jag störde mig på henne. Hon lever kvar i 2014. Alla är rasister om man har minsta kritik mot invandring eller vill utvisa kriminella.
Citera
2026-09-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
UR SPÅR, HÄR KOMMER MARKUS!!!!!!

Underhållande.

Markus Allard kör ren kommunisttaktik. Han vrålar ut sitt budskap. Skiter i bilbälte och väjningsplikt, det är bara gasen i botten och mitt i vägen och ligga på tutan konstant.

Men han borde vara snällare, elakhet går inte hem i stugorna, tror jag.

Tyckte det var helt underbart att se hur han körde med typisk vänstertaktik, men med högeragenda och bara körde rätt över dem allihop där man verkligen såg hur propparna gick i hjärnkontoret på dem.
Det enda som jag tycker är lite sådär är att han svär som en borstbindare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in