Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Du efterfrågar alltså Tuors ålder samtidigt som du själv uttrycker dig som en riktig jävla fjortis. Ingen självinsikt över huvud taget.
Oklart vad du menar. Tycker du det är för ungdomligt för din smak att använda ord på engelska, eller slänga sig med förkortningar om att man sitter här och garvar bakom tangenterna? Skratt är nyttigt oavsett ålder vettu.
För att vara mer specifik så var användandet av ordet "Curious!" mest en blinkning till en den gamla "mister gotcha"-memen som tråden kom att påminna mig om (
https://thenib.com/mister-gotcha/).
Jag är inte fjorton, däremot tror jag det var ca 10 år sedan jag såg just den där memen första gången.
Jag tycker det är rätt debilt att börja spekulera i att någon "blivit ägd" av en rikskänd partiledare när denne någon inte talar om denne i så varma ordalag online, ja. Om man inte är typ 20 eller yngre då, barn är ju barn.
Ska vi sitta och slaska Nocco på nästa partiledardebatt och säga att alla som säger emot Simona Mohamson egentligen gör det för att de "blev pwned" av henne en gång när vi hade CS-turnering på fritidsgården?
Det är inte för att man en gång förlorat i armbrytning mot en politiker som man känner sig manad att framföra kritik av dem, lol (ber om ursäkt, ännu en fjortisförkortning).