2026-08-30, 15:10
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernardo-Biscotto
Det är inte klart vilka som får rättigheterna att sända nästa six-nations och vm i rugby i Sverige.
I England kommer BBC och ITV att sända en hel del så 35k paket eller vpn anbefalles.
Det hjälper tyvärr inte.
Citera
2026-08-30, 23:45
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Problemet är ju att de flesta fulstreams, alla jag testat, är helt värdelösa och laggar järnet, samt att man loggas ut och det ploppar upp reklam, hela tiden. Kanske jag inte lagt ner mig nog för att hitta guldkornen, vad vet jag...?
Citera
2026-08-30, 23:53
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Kollade lite på Fawanews nu, på baseball och det var ju bra bild utan lagg - är det oftast så? Även PL? Och är det helt gratis hur mycket man än kollar eller blir man helt plötsligt "utestängd"?
Citera
2026-09-15, 11:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Hittade ingen tråd om detta som passade till hundra? Är det inte dags att ni som fortfarande stöttar Viaplay att sluta betala för skiten. För er som inte är tekniskt hopplösa eller är paragrafryttare så finns ok fulstreams så de räcker och blir över. Även om man har råd att betala för Viaplay som jag själv skulle också ha rent krasst så är det inte skäligt att betala för detta.

Det finns inget argument i världen som kan hålla för att betala 700kr i månaden för att få i stort sett bara Premier League och lite Formel 1.

Syftet med denna tråd tänker jag är att det ska kunna leda till att priser för streamingtjänster gällande sport främst sänks och att ondskefulla Viaplay försvinner från marknaden. Gemene man ska kunna kolla på fotboll och övrig sport till ett ok pris.

Eller vad tycker ni? Ska det fortsätta som det är idag?
Nu har visserligen inte jag Viaplay, dock så har jag totalpaket från Viasat.

Och jag måste säga att sändningarna från Viasat är de bästa fotbollssändningarna som finns i Sverige anno 2026. Jag är väldigt nöjd med Viasat / Viaplay.
Citera
2026-09-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu har visserligen inte jag Viaplay, dock så har jag totalpaket från Viasat.

Och jag måste säga att sändningarna från Viasat är de bästa fotbollssändningarna som finns i Sverige anno 2026. Jag är väldigt nöjd med Viasat / Viaplay.
Smaken är som baken då. Poängen är ju att det är för dyrt för gemene man och de tar sjuka överpriser som för nu endast en mindre klick betalar för, dvs du och och ett gäng andra. Hade de sänkt priserna så hade de fått fler abonnenter och kunna gå runt på de och även bli mer populära bland folket.
Citera
2026-09-15, 22:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Smaken är som baken då. Poängen är ju att det är för dyrt för gemene man och de tar sjuka överpriser som för nu endast en mindre klick betalar för, dvs du och och ett gäng andra. Hade de sänkt priserna så hade de fått fler abonnenter och kunna gå runt på de och även bli mer populära bland folket.
Kan hålla med om att 700 SEK i månaden är rätt dyrt för ett abo som Viaplay. Dock så betalar jag en rimlig pris för totalpaketet till Viasat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in