2026-08-29, 14:54
Medlem
Hittade ingen tråd om detta som passade till hundra? Är det inte dags att ni som fortfarande stöttar Viaplay att sluta betala för skiten. För er som inte är tekniskt hopplösa eller är paragrafryttare så finns ok fulstreams så de räcker och blir över. Även om man har råd att betala för Viaplay som jag själv skulle också ha rent krasst så är det inte skäligt att betala för detta.

Det finns inget argument i världen som kan hålla för att betala 700kr i månaden för att få i stort sett bara Premier League och lite Formel 1.

Syftet med denna tråd tänker jag är att det ska kunna leda till att priser för streamingtjänster gällande sport främst sänks och att ondskefulla Viaplay försvinner från marknaden. Gemene man ska kunna kolla på fotboll och övrig sport till ett ok pris.

Eller vad tycker ni? Ska det fortsätta som det är idag?
Citera
2026-08-29, 14:59
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Är det inte dags att ni som fortfarande stöttar Viaplay att sluta betala för skiten. För er som inte är tekniskt hopplösa eller är paragrafryttare så finns ok fulstreams så de räcker och blir över. Även om man har råd att betala för Viaplay som jag själv skulle också ha rent krasst så är det inte skäligt att betala för detta.

Det finns inget argument i världen som kan hålla för att betala 700kr i månaden för att få i stort sett bara Premier League och lite Formel 1.

Jag använder fawanews. Viaplays aktieägare kommer inte gilla den här tråden, vilka som äger aktier kommer snart att avslöja sig här i tråden med argument som "Stötta inte gängkriminalitet etc etc" Hahaha! Jag skulle aldrig betala den månadsavgiften för att kunna se UFC och PL.
Citera
2026-08-29, 15:00
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Nu finns det mycket annat att kolla på i Viaplay inte bara sport!
Senast redigerad av FallerIfallerA 2026-08-29 kl. 15:09.
Citera
2026-08-29, 15:13
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Det finns bara ett kanalpaket som gäller.
Och det är den med 35K kanaler!
Citera
2026-08-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Det finns bara ett kanalpaket som gäller.
Och det är den med 35K kanaler!
Är helt enig! Jag kollar helt gratis nu också för de har glömt att avregistrera mig😂
Citera
2026-08-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Jag använder fawanews. Viaplays aktieägare kommer inte gilla den här tråden, vilka som äger aktier kommer snart att avslöja sig här i tråden med argument som "Stötta inte gängkriminalitet etc etc" Hahaha! Jag skulle aldrig betala den månadsavgiften för att kunna se UFC och PL.
Yes fawanews är bäst. Kör det också när de krisar. Fuck Viaplay och alla som jobbar där.
Citera
2026-08-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nu finns det mycket annat att kolla på i Viaplay inte bara sport!
Absolut, skulle kanske haft "Viaplay Sport" i rubriken.
Citera
2026-08-29, 15:19
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Yes fawanews är bäst.
Det är så mycket bättre att kunna se PL matcher med engelska kommentatorer. Det tycker jag att Viaplay borde införa, alla knasiga brudar som ska yttra sig varenda gång är så irriterande.
När man ser UFC så kan man välja mellan kommentatorer på tre olika språk.
Citera
2026-08-29, 15:25
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp

Du är ett par år försent. Detta skulle du (och alla andra) ha gjort för längesedan.
Skärp er! För ni förstör för oss som försöker att få priserna att gå ner sedan flera år tillbaka.
Citera
2026-08-29, 15:38
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Du är ett par år försent. Detta skulle du (och alla andra) ha gjort för längesedan.
Skärp er! För ni förstör för oss som försöker att få priserna att gå ner sedan flera år tillbaka.

Skulle inte använda Viaplay om de så betalade mig. Du måste få ordning på dina prioriteringar.
Citera
2026-08-29, 16:11
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Skulle inte använda Viaplay om de så betalade mig. Du måste få ordning på dina prioriteringar.

Vad pratar du om? Mina prioriteringar?
Jag har inte Viaplay.
Citera
2026-08-29, 17:12
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Hittade ingen tråd om detta som passade till hundra? Är det inte dags att ni som fortfarande stöttar Viaplay att sluta betala för skiten. För er som inte är tekniskt hopplösa eller är paragrafryttare så finns ok fulstreams så de räcker och blir över. Även om man har råd att betala för Viaplay som jag själv skulle också ha rent krasst så är det inte skäligt att betala för detta.

Syftet med denna tråd tänker jag är att det ska kunna leda till att priser för streamingtjänster gällande sport främst sänks och att ondskefulla Viaplay försvinner från marknaden. Gemene man ska kunna kolla på fotboll och övrig sport till ett ok pris.

Jag började abonnera för att få se Rugby vilket viaplay var ensamma om att visa. De första åren visades en match i veckan från Englands första liga, verkar inte bli av i år. Man visade dessutom six-nations: en mycket sevärd turnering där Europas bästa länder spelar under vintern-våren, vet inte om det blir av kommande år. Sammantaget så kommer jag att säga upp abonnemanget till vintern om de inte skärper sig. Meddelas endast på detta vis!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in