2026-08-29, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinesLillaTiger
Tja! Jag undrar om någon har testat detta? Gjorde nämligen det en massa i Danmark och det funkade men blir sugen på att testa här i Stockholm. Någon som testat?
Där jag tränar är det nästan alltid obemannat är väl inget konstigt med det?
Citera
2026-08-29, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle

Det är förvisso sant men du ställde den med det retoriska knepet att ställa den på ett anklagande och dömande sätt. Varpå jag, för att bättre kunna förstå vad du fiskar efter, frågade varför du trodde det och varför du undrar. Tyvärr ville du inte ge mer bakgrund till din off-topic-konversation så där fastnade vi.

Jag har full förståelse för att många på internet är främst intresserade av att slänga käft men denna gången gick jag inte på din retoriska fälla. Konversationen finns i spoilern ovan.

Ska vi släppa ditt sidospår nu?
Att du uppfattar en fråga som ”anklagande och dömande” förändrar fortfarande inte dess logiska status från fråga till påstående. Att i efterhand kalla den en ”retorisk fälla” är mest ett avancerat sätt att slippa svara på den.
Citera
2026-08-29, 15:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
De gamla klassiska källargymen var ju ofta öppna 24/7. Bara kontroll över registrering med låset vilka som var där. Dock inte utcheckning som det är idag.

Kan vara rätt trevligt att träna på obskyra tider mitt i natten. Blir ju så att nej kommer det en till som tänkt detsamma!

För vissa som tar seriöst med träning kan de ju också ha det som en grej. Att de har sina tider som då kan vara kl 02:00 sett till vad de planerat sett till det bästa för just dom.

Annars om man vill träna med mest folk är det ju 17-20.
Av min erfarenhet är dom som tränar oregelbundna tider dom man vill dela gymmet med.
Citera
2026-08-29, 20:54
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Jag retar mig på så många karaktärstyper på gymmet så att jag tränar helst när det är så få som möjligt där. M.a.o när det är obemannat.
Kanoners.
Citera
2026-08-29, 22:20
Medlem
m11080s avatar
Obemannade gym passar alldeles utmärkt för ljusskygga typer som inte tål dagsljus.
Citera
2026-08-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Du skrev att jag tränar för klientelets skull vilket är ett märkligt påstående. Jag lät påskina att jag inte gillar att träna då pga klientelet som hänger där vid den tiden. Så nej jag tränar inte pga något klientel. Jag undviker ett visst klientel när jag tränar. Det år en jäkla skillnad.

Men förutom det så är träning precis innan läggdags inget vidare, åtminstone inte för mig så det bidrog en hel del med så klart.

Detta klientel vara snarare ensamma anabolaincels och invandrargäng. Människor som förmodligen är vakna hela natten och sover halva dagen.
Fördomsfullt av mig? Japp, men förmodligen sant.

De flesta ”anabolaincels” tränar ändå på gymmet.
Citera
2026-08-30, 00:26
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
De flesta ”anabolaincels” tränar ändå på gymmet.

Japp! Annars hade det varit slöseri med anabola.
Citera
2026-09-04, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Det var någon som av lite misstag gjorde så i Göteborgstrakten och kom ut från själv gymmet men sedan satt han fast i en sluss och kunde inte komma utanför dörrarna som ledde ut.

Hittade en länk:
https://www.tv4.se/artikel/7IRr0V1oq4cFQUW725mhzK/benjamin-blev-inlast-pa-gymmet-saekerhetsrisk

Det där var ju någon som stannade kvar på gymmet efter stängningstid när man inte ens får vara där. Folk har säkert fastnat i slussar också men det var inte fallet här.
Citera
2026-09-05, 07:12
Medlem
cookieboys avatar
Trodde dom flesta gym nu förtiden var obemannade? Oavsett, tränar givetvis på obemannat gym och tycker det är toppen 👍🏻.
Citera
2026-09-08, 10:32
Medlem
nonameds avatar
Hade problem med sömnen. Så tränade på det lokala gymmet på natten ett bra tag. Mellan 23:00 - 07:00.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in