2026-08-28, 23:24
Medlem
Tja! Jag undrar om någon har testat detta? Gjorde nämligen det en massa i Danmark och det funkade men blir sugen på att testa här i Stockholm. Någon som testat?
Citera
2026-08-28, 23:33
Medlem
andan0s avatar
jag själv har inte gjort det, men en vän till mig har gått på fitness 24/7 under sju år lite drygt.

verkar ha fungerat bra, kedjan är ju kanske inte den med störst utbud men den är riktigt billig.
Citera
2026-08-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andan0
jag själv har inte gjort det, men en vän till mig har gått på fitness 24/7 under sju år lite drygt.

verkar ha fungerat bra, kedjan är ju kanske inte den med störst utbud men den är riktigt billig.

Älskar 24/7 men har ingen som ligger bra till tyvärr : (

Får börja gymma på morgonen helt enkelt.
Citera
2026-08-28, 23:39
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Jovars. Brukade träna innan jobbet förr. Någongång mellan kl 4-6 på morgonen. Det var bra. Samma eldsjälar som var där varje morgon.

Jag har även testat att träna senare på kvällen men det gillade jag inte. Det var ett helt annat klientel då.

Obs! Ej Stockholm.
Citera
2026-08-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Jovars. Brukade träna innan jobbet förr. Någongång mellan kl 4-6 på morgonen. Det var bra. Samma eldsjälar som var där varje morgon.

Jag har även testat att träna senare på kvällen men det gillade jag inte. Det var ett helt annat klientel då.

Obs! Ej Stockholm.
Går du till gymmet för ”klientelets” skull?
Citera
2026-08-29, 01:14
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BinesLillaTiger
Tja! Jag undrar om någon har testat detta? Gjorde nämligen det en massa i Danmark och det funkade men blir sugen på att testa här i Stockholm. Någon som testat?

Brukar det inte komma personal runt stängningsdags och kolla så att alla har gått ut? Någon måste ju komma och städa och sånt, så då är det lämpligt att de skickar den personen i samband med stängningstid.
Citera
2026-08-29, 01:30
Medlem
Zaedrewss avatar
De gamla klassiska källargymen var ju ofta öppna 24/7. Bara kontroll över registrering med låset vilka som var där. Dock inte utcheckning som det är idag.

Kan vara rätt trevligt att träna på obskyra tider mitt i natten. Blir ju så att nej kommer det en till som tänkt detsamma!

För vissa som tar seriöst med träning kan de ju också ha det som en grej. Att de har sina tider som då kan vara kl 02:00 sett till vad de planerat sett till det bästa för just dom.

Annars om man vill träna med mest folk är det ju 17-20.
Citera
2026-08-29, 07:25
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Går du till gymmet för ”klientelets” skull?

Berätta mer om varför du tror det, och varför du undrar?
Citera
2026-08-29, 07:25
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
De gamla klassiska källargymen var ju ofta öppna 24/7. Bara kontroll över registrering med låset vilka som var där. Dock inte utcheckning som det är idag.

Kan vara rätt trevligt att träna på obskyra tider mitt i natten. Blir ju så att nej kommer det en till som tänkt detsamma!

För vissa som tar seriöst med träning kan de ju också ha det som en grej. Att de har sina tider som då kan vara kl 02:00 sett till vad de planerat sett till det bästa för just dom.

Annars om man vill träna med mest folk är det ju 17-20.
Sånt gym kör jag på
Finns inge bättre med såna gym, inte bryr sig hur du ser ut, inga IQ befriade brudar som ska knäppa kort i ställe för att gymma.
Citera
2026-08-29, 08:26
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Sånt gym kör jag på
Finns inge bättre med såna gym, inte bryr sig hur du ser ut, inga IQ befriade brudar som ska knäppa kort i ställe för att gymma.
Finns väl IQ befriade grabbar som också knäpper kort
Citera
2026-08-29, 08:31
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Finns väl IQ befriade grabbar som också knäpper kort
Absolut, men inte på gymmet jag går på
Då får man man gå på NW eller nån annan stor gymkedja
Citera
2026-08-29, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Brukar det inte komma personal runt stängningsdags och kolla så att alla har gått ut? Någon måste ju komma och städa och sånt, så då är det lämpligt att de skickar den personen i samband med stängningstid.
Brukar låsa automatiskt om det är stängt några timmar på natten, annars alltid öppet. Oftast har du passerkort, tagg eller nyckel som medlem vilket håller lösdrivarna borta från lokalerna. Städningen sköter de när det är lite lugnare runt kontorstid. Extra jobb för reddit moderatorer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in