2026-08-27, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Du menar såklart SD , saken är den att när svensk äkta mentalitet , ser sin framtid inom räckhåll - då backar du och vill gräva i det förflutna? Är det rätt uppfattat.
Jag menar Tidelaget.
Senast redigerad av KamerunHunter 2026-08-27 kl. 04:55.
Citera
2026-08-27, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
De stora positiva förändringarna de senaste fyra åren är anmärkningsvärda inom många områden. . Så kort tid så mycket gjort. Sabba inte Sverige nu med vänsterröst. . Snälla.

Jag tänkte faktiskt rösta höger, men eftersom du gör det så tvingas jag nu rösta vänster
Citera
2026-08-27, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Jag menar Tidelaget.
Nee nu har du inte vaknat , konstant framtidstro har ändrats på kort tid till alla våra svenska mentaliteter..
Det ska fortsätta i samma riktning framöver också - det är självklart inget som bara händer på 4 år.
Ha lite tålamod.
Citera
2026-08-27, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Nee nu har du inte vaknat , konstant framtidstro har ändrats på kort tid till alla våra svenska mentaliteter..
Det ska fortsätta i samma riktning framöver också - det är självklart inget som bara händer på 4 år.
Ha lite tålamod.
Nä, det lär krävas mer än fyra år att reparera all skada som Tidelaget ställt till med.
Citera
2026-08-27, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Nä, det lär krävas mer än fyra år att reparera all skada som Tidelaget ställt till med.
Tycker du - att mitt svenska levnadssätt är skadat?
Citera
2026-08-27, 05:30
Medlem
Gud bevare oss vänsterblocket i styre ….

Asså S/V/MP är livsfarliga .

Kalifat.
Citera
2026-08-27, 05:49
Medlem
stereofreak999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TallPinneKotte
Att rösta blankt är jävligt valid med hur det ser ut inom svensk politik idag...

Det är tyvärr lite där jag står och väger… tycker att inga av partierna verkar ha sitt shit together. Men vill ju inte rösta blankt, men jag har ingen jäkla aning om vad jag skulle rösta på som det ser ut nu.
Citera
2026-08-27, 05:57
Medlem
Sueonias avatar
Fortsatt massinvandring och lydstatsavtal med USA där de får placera kärnvapen i Sverige. Vi vinner!
Citera
2026-08-27, 06:01
Medlem
Thyrells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
De stora positiva förändringarna de senaste fyra åren är anmärkningsvärda inom många områden. . Så kort tid så mycket gjort. Sabba inte Sverige nu med vänsterröst. . Snälla.
Intelligenta människor röstar vänster (finns forskning på det) de vet att då får de allra flesta människorna det bättre. Med en högerstyrning får majoriteten det sämre och några få i toppen tjänar mycket. Många blir helt utslagna. Väljarna luras att tro att en skattesänkning på några hundringar kompenserar för nerdragningar inom skola, vård, omsorg och infrastruktur bland mycket annat, genom att skylla alla problem på invandring.

Rösta S för att ALLA skall få det bättre.
Citera
2026-08-27, 06:23
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Intelligenta människor röstar vänster (finns forskning på det) de vet att då får de allra flesta människorna det bättre. Med en högerstyrning får majoriteten det sämre och några få i toppen tjänar mycket. Många blir helt utslagna. Väljarna luras att tro att en skattesänkning på några hundringar kompenserar för nerdragningar inom skola, vård, omsorg och infrastruktur bland mycket annat, genom att skylla alla problem på invandring.

Rösta S för att ALLA skall få det bättre.

Jag skulle hålla med, men S är inte längre vänster, därav varför de så konstant bråkar med V och MP
Citera
2026-08-27, 07:04
Medlem
TsarNimbuss avatar
Vägrar så länge korrupte Uffe är kvar. Vill inte att Sverige slutar upp som Orbans Ungern.
Citera
2026-08-27, 07:10
Medlem
TallPinneKottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stereofreak999
Det är tyvärr lite där jag står och väger… tycker att inga av partierna verkar ha sitt shit together. Men vill ju inte rösta blankt, men jag har ingen jäkla aning om vad jag skulle rösta på som det ser ut nu.
Jobbigt läge att vara i. Får man fråga varför du inte vill rösta blankt trots att du känner som du gör? Är det något särskilt som skaver? (Ignorera frågan om den är för personlig att svara på eller nåt sånt)

Hoppas du landar i hur du ska göra och blir nöjd med din röst när du väl röstar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in