2026-08-26, 19:27
Medlem
Jag är nyfiken på AFS, trots att det är ett litet parti. Tror ni det finns en chans att de för 1% i detta val och att de då kan gå bättre i nästa val pga valsedlar. Eller kan det t.o.m. bli en skräll på 4%? Är det ett parti värt att satsa på.
Citera
2026-08-26, 19:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Murbruk80
Jag är nyfiken på AFS, trots att det är ett litet parti. Tror ni det finns en chans att de för 1% i detta val och att de då kan gå bättre i nästa val pga valsedlar. Eller kan det t.o.m. bli en skräll på 4%? Är det ett parti värt att satsa på.

Är också nyfiken. Har röstat på SD i flera val men funderar nu på AFS.

De har torgmöte i GBG på fredag, inneni stan. Mitt under GBG kalaset...
Funderar på om man ska ta sig en sväng dit...
Citera
2026-08-26, 19:32
Medlem
Exemplarisk.s avatar
4% blir det inte i detta val, inte en chans. 1% är mer troligt men då betraktas det som ett riktigt starkt valresultat för dem.

Rösta på det partiet du känner är rätt för dig och strunta i vad alla andra tänker rösta på.

Det här med att det skulle vara en bortkastad röst är en uttjatat skitargument.
Citera
2026-08-26, 19:34
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Jag är nyfiken på AFS, trots att det är ett litet parti. Tror ni det finns en chans att de för 1%?
Jag är villig att satsa 50.000 kr på att dom inte kommer att få över 0.5% till riksdagsvalet.
Citat:
Är det ett parti värt att satsa på?
Dom har många bra idéer men alldeles för radikala, lägg din röst på SD.
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Det här med att det skulle vara en bortkastad röst är en uttjatat skitargument.
Skitkul med en röd regering, fittMaggan som stadsminister till 2030....
Senast redigerad av Negercp 2026-08-26 kl. 19:39.
Citera
2026-08-26, 19:34
Medlem
Jag skiter i vad de landar på, jag kommer rösta på AfS för att det verkar vara det vettigaste partiet i valet.

Jimmie Åkesson kan slänga sig i den där judiska väggen han kysste i Israel.
Citera
2026-08-26, 19:38
Medlem
BombaySaphires avatar
Här är en färsk intervju med Kasselstrand där bland annat kommande val och eventuellt valresultat diskuteras:

https://youtu.be/HTt1LtdZawI?si=JU6ZmaBCDBmFdpKA
Citera
2026-08-26, 19:39
Medlem
Wajis avatar
Får dom över 0,45% så är det en mega skräll. Finns inte en chans att de kommer.

En röst på dom är som ge vänstermupparna rösten.
Citera
2026-08-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Är också nyfiken. Har röstat på SD i flera val men funderar nu på AFS.

De har torgmöte i GBG på fredag, inneni stan. Mitt under GBG kalaset...
Funderar på om man ska ta sig en sväng dit...
jag kommer rösta afs , röstade sd förra men dom levde inte upp till förväntan , långt i från och nu skramlar tunnan igen men går inte på det.
Citera
2026-08-26, 20:10
Medlem
hakanthebs avatar
Citat:

Alltså Du har lagt denna tråden i fel forum. Denna måste ju moderatorerna flytta till Humor tråden.
Citera
2026-08-26, 21:06
Medlem
Citat:

Rösta på det partiet du håller med mest i deras partiprogram. Skit i hur många % det har eller får.

Att sitta och stödrösta på partier som sviker eller som man inte håller med om, den tiden för förbi för mig.
Citera
2026-08-26, 21:32
Medlem
Citat:

Tror absolut dom kan skrälla.. dom verkar trenda just nu. Var å varannan kommentar och podd handlar om Afs och Gustav Kasselstrand... främst verkar det vara många från SD som hoppar över till Afs.
Citera
2026-08-27, 00:01
Medlem
AFS är väl som Sverigedemokraterna innan de blev sionister och anti-islam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in