Citat:
Ursprungligen postat av
ItsWednesday
Folk är så jävla känsliga och priviligerade nuförtiden. Händer väl för fan varje dag att nån lackar ur av olika anledningar.
Hjälp vad otäckt med nån som skriker. Bäst jag knyter näven i fickan och skvallrar för lokalpressen.
Förstår att det kanske blircen grej om han skrikit kränkande/diskrimenande ord. Men det står det ingenting om.
Visst är det så. Det kan absolut va en skitgrej som på intet sätt är anmälnings värt men som ändå anmälts av någon lättkränkt jäkel.
Men det KAN också va någon som inte är nykter och tror sig hört/sett något som inte hänt.
Det KAN också va någon som allmänt är jävligt aggressiv och stöddig och som visar samma beteende i sättet han kör.
Personligen är jag mest nyfiken då jag flera ggr åkt med en chaufför som kör aggressivt på en nivå som rent av hållit på att bli farligt flera ggr (nästan krockat då han kör ut framför folk, går ur bussen och skriker på andra chaufförer som han tycker gör fel, bromsar/gasar ryckigt. Helt enkelt aggressiv road rage människa.) - och skulle det här vara den människan och det blir spiken i kistan så känner jag good riddance/det va på tiden.