Citat:
Anser många det? Tycker såklart det är trist när folk oavsett etnicitet känner sig nödgade att leva på bidrag. Det gjorde jag själv en period, det var inte så fett.
Är alla invandrare muslimer? Är alla muslimer invandrare?
Nähä? Vilka ska man skylla på då? Hattifnattarna?
Jag pratar om brutala förnedringsrån och din första reaktion är att få dåndimpen för att jag säger kiss?
Det är ganska symptomatiskt för hela det här landet och kan nog vara den största bidragande faktorn till samhällsutvecklingen. Skit i vad som faktiskt händer, det viktiga är att vi har ett vårdat språk, lol.
Fast det är ju Islam som är den gemensamma faktorn? Eller menar du att det beror på etnicitet?
Socioekonomiska faktorer?
Så är det kanske. Men vad spelar det för roll så länge de (muslimska) gängidioterna är kvar och kan härja och paralell-samhällena kvarstår? Återigen med relavitiseringen.
Är alla invandrare muslimer? Är alla muslimer invandrare?
Nähä? Vilka ska man skylla på då? Hattifnattarna?
Jag pratar om brutala förnedringsrån och din första reaktion är att få dåndimpen för att jag säger kiss?
Det är ganska symptomatiskt för hela det här landet och kan nog vara den största bidragande faktorn till samhällsutvecklingen. Skit i vad som faktiskt händer, det viktiga är att vi har ett vårdat språk, lol.
Fast det är ju Islam som är den gemensamma faktorn? Eller menar du att det beror på etnicitet?
Socioekonomiska faktorer?
Så är det kanske. Men vad spelar det för roll så länge de (muslimska) gängidioterna är kvar och kan härja och paralell-samhällena kvarstår? Återigen med relavitiseringen.
Det spelar en jävligt stor roll för bemanningen inom vård och omsorg. Prova utvisa alla afghaner som kom 2015 och se hur många kommuners äldreomsorg som direkt kollapsar. Utvisa alla läkare med PUT, se vad som händer. Och då har vi inte ens pratat om lokalvårdare i alla offentligt ägda lokaler, inklusive skolorna. Vilka tror du fyller på toalettpapper och skrubbar rent? Inte är det svenskar som antingen tar sitt första jobb eller som valt att "satsa på" att bli lokalvårdare.
jag var det iofs en gång själv, i typ 15-20-årsåldern. En del förblir barn eller ungdomar antar jag.. hade ändå kollegor och klasskompisar som var från länder som med kommunisternas hjälp hållit islam hårt nere (albanien och forna jugoslavien) men efter månader och år kom det uttalande om att kritisera islam ska vara förbjudet och judar är äckliga, blev rätt fascinerad och chockad faktiskt.. Och en muslimsk kompis från thailand var jättetrevlig men hon tvingades ändå sluta simundervisning i högstadiet och fick inte följa med på läger/övernattningar, sedan blev det slöja och bortgifte vid 18.. nu är det slöja, palestina och samma uppfostran för hennes barn.. hennes syrra lämnade dock och blev utesluten ur familjen i många år. Man bör gräva lite djupare om man ska uttala sig så tvärsäkert som du gör..