Igår, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarBjornarna
Och hur många mandat fick Piratpartiet till Stockholms kommun- resp regionfullmäktige?
Just det, inga!

Du slängde helt bort din röst på ett incel-parti som inte har någon chans att komma in ens på kommunal nivå.
Därmed röstade du också på den röd-gröna röran. Allvarligt hur tänker såna som dig? För mycket braj ivägen?

Skulle jag ha röstat på några som inte står för mina värderingar? Nej tack, jag är inte sån! Taktikrösta är inte min grej

Hur tänker såna som dig? Tror du att jag har något gemensamt med vare sig Rödgröna/Tidö? Tror du på allvar att jag röstat på typ SD?

(För övrigt har jag sett många "Svärjevänner" på Flashback som ger rejäla incel-vibbar. Blivande seriemördare eller åtminstone med rejält våldskapital)

Nej jag är glad att jag lade min röst på ett alternativ som står för samma samhälls-syn som mig själv

7,085 röster och 0,1% är helt godkänt i min bok Skrev ju att mellan 0,1-0,5% är vad jag väntade mig
Senast redigerad av BigOrangeBunny Igår kl. 21:11.
Citera
Idag, 00:33
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarBjornarna
Och hur många mandat fick Piratpartiet till Stockholms kommun- resp regionfullmäktige?
Just det, inga!

Du slängde helt bort din röst på ett incel-parti som inte har någon chans att komma in ens på kommunal nivå.
Därmed röstade du också på den röd-gröna röran. Allvarligt hur tänker såna som dig? För mycket braj ivägen?
Hihi, lille IQ-löse här förstår inte att småpartier bara kommer in i riksdagen om de röstas på varje år.

Ajah lille gubbilubben. Idag kanske du lär dig det? Eller...kom inte SD in på samma sätt? Oh, jo, det gjorde de ju. Haha, förlåt för allt smuts i håret.
Citera
Idag, 00:34
Avstängd
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Skulle jag ha röstat på några som inte står för mina värderingar? Nej tack, jag är inte sån! Taktikrösta är inte min grej

Hur tänker såna som dig? Tror du att jag har något gemensamt med vare sig Rödgröna/Tidö? Tror du på allvar att jag röstat på typ SD?

(För övrigt har jag sett många "Svärjevänner" på Flashback som ger rejäla incel-vibbar. Blivande seriemördare eller åtminstone med rejält våldskapital)

Nej jag är glad att jag lade min röst på ett alternativ som står för samma samhälls-syn som mig själv

7,085 röster och 0,1% är helt godkänt i min bok Skrev ju att mellan 0,1-0,5% är vad jag väntade mig
Exakt. Vältalat, min gode herre.

7000 röster är nog 7000 mer än han fick, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in