2026-08-24, 03:49
Medlem
Jag kommer att tänka på Lars Ulrich, vilken liten vidrig person. Så självgod och otrevlig. En riktig diva. Han och och James tryckte ner Jason så mycket de kunde och till och med tog bort basen på Justice for all. Han stämde fansen på Napster som la ut deras musik. Jag står inte med med honom, men Metallica är ett jättebra band så är det bara och han är en stor del av det.

Vilka tycker ni?
Citera
2026-08-24, 04:14
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Jag kommer att tänka på Lars Ulrich, vilken liten vidrig person. Så självgod och otrevlig. En riktig diva. Han och och James tryckte ner Jason så mycket de kunde och till och med tog bort basen på Justice for all. Han stämde fansen på Napster som la ut deras musik. Jag står inte med med honom, men Metallica är ett jättebra band så är det bara och han är en stor del av det.

Vilka tycker ni?
att stämma någon för stöld är väl ganska rimligt ändå?

ryan adams och mark kozelek blev/är canceld för att de levt rockliv? säkert skyldiga till griserier som vi alla. försvarar ingen men gillar deras musik.
Citera
2026-08-24, 04:33
Medlem
En väldigt känt rövhål är ju Joakim Larsson aka Joey Tempest men mycket fin röst
Citera
2026-08-24, 05:26
Medlem
Ibland är det bäst om man inte vet hur de beter sig. Musiken i sig är dock viktigast, men det påverkar om musikerna beter sig som svin såklart. Bra frågeställning och hoppas att fler musiker inte tar sig själva på för stort allvar och inser att med ödmjukhet kommer man längre än med divalater etc.
Citera
2026-08-24, 05:48
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Det här svider men R. Kelly - ett avskyvärt mänskligt exempel på hur sjuk en människa kan vara . Men musiken! Så jävla bra. Skäms fan.
Citera
2026-08-24, 06:14
Medlem
Majasmokers avatar
Kommer inte på nån speciell precis nu men en mängd artister borde ju hålla limpsaxen stängd utom när de spelar/sjunger. Nu begriper jag ju att man som artist förlorar jobbet om man öppet säger att t.ex. invandringen generellt de senaste 40-50 åren har varit mycket dålig för Sverige men de behöver ju inte så uppenbart skrika & vråla om hur bra det är med öppna gränser & att vi måste sluta flyga medan de själva sitter på nån trygg skärgårdsö eller fet innerstadslägenhet med minst en stor fet suv & dan efter flyger på nöjesresa ett par dagar för att se en fotbollsmatch
Citera
2026-08-24, 06:29
Medlem
Månsans avatar
Roger Waters är närapå planetens vidrigaste person. Ett kommunistiskt svin och Hamas-beundrare. Grälsjuk, stöddig och allmänt genomrutten.

Men som de flesta förstår ett geni och den kreativa motorn i Pink Floyd till och med The Wall. Oerhört produktiv. David Gillmour en skickligare musiker och bättre sångare naturligtvis men tyvärr avsevärt latare. Utan Waters tog det 10 år att producera ett högklassikt album (som the Division Bell) — istället för ett eller ett par år när Roger Waters styrde och ställde i Pink Floyd.
Citera
2026-08-24, 07:40
Avstängd
Totta Näslund skulle visst ha varit ett riktigt praktarsle, men jag älskar hans musik och sång.

Skulle dock inte säga att jag hatar karln, då jag aldrig träffat honom. Men har hört historier om folk som spelat med honom.
Citera
2026-08-24, 07:43
Medlem
Jag gillar Drake's äldre album men varje gång gång han dyker upp i annat på YT - nu senast den där dating "grejen" - så verkar han bara jävligt sliskig.
Citera
2026-08-24, 07:54
Medlem
fjollciggs avatar
Jag kan inte påstå att jag ”hatar” Ulf Lundell, men han ger ett jävla oskönt intryck. Skriva kan han dock, gubbfan!
Citera
2026-08-24, 08:09
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pidr
En väldigt känt rövhål är ju Joakim Larsson aka Joey Tempest men mycket fin röst

Tror eventuellt han vuxit ifrån det där. Träffade honom för ett antal år sen och han är rolig, trevlig och snäll. Han var också en del i att RedOne slog igenom om jag inte minns fel.

Men ett välkänt praktarsel är Bob Dylan. Han verkar helt vedervärdig, och claim to fame är några skivor från 60-talet. Men oj vad bra dom är.
Citera
2026-08-24, 08:30
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Kommer inte på nån speciell precis nu men en mängd artister borde ju hålla limpsaxen stängd utom när de spelar/sjunger. Nu begriper jag ju att man som artist förlorar jobbet om man öppet säger att t.ex. invandringen generellt de senaste 40-50 åren har varit mycket dålig för Sverige men de behöver ju inte så uppenbart skrika & vråla om hur bra det är med öppna gränser & att vi måste sluta flyga medan de själva sitter på nån trygg skärgårdsö eller fet innerstadslägenhet med minst en stor fet suv & dan efter flyger på nöjesresa ett par dagar för att se en fotbollsmatch
Och här kommer väl Kent in…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in