2026-08-23, 12:23
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Känslan är att världen vore en bättre plats om TV4 överhuvudtaget inte fanns.

TV4 är av ondo, skitkanal med skitmänniskor.
Citera
2026-08-23, 12:25
Medlem
Att en av Sveriges största tv-kanal sänder live om en psyksjuk narcissist.... spännande så klart!
Lite kasst att det inte är ålderskontroll på sändningen dock.
Citera
2026-08-23, 12:33
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Två saker som jag direkt kommer på när jag läser detta:

1. Vem fan bryr sig ens om slusket som gifta (om)? sig? Jag har hört namnen och fattat att de är någon familj som lever på Youtube och liknande.

2. Vad får ens ett mediehus som TV4 ut av att sända detta? Jag gissar på enkel billig produktion som på något sätt attraherar de som fortfarande tittar på kanalen i realtid. I detta fall WT, i andra fall åldringar.

Ytterligare en sak som förvånar mig, vem tittar ens på linjär TV idag? Jag har inte tittat på TV4 på flera år, SVT har jag någon mycket enstaka gång plockat upp live i appen.

Det är ju bara kolla på YouTube hur många som följer Sveriges mest mediakåta familj. Nog finns det intresse.

Sändningen är antagligen fullproppad med reklam och dold reklam. Det är ju så det funkar.

Men att livesända när man gifter om sig känns jävligt desperat även för detta par. Det förhållandet håller nog på att kollapsa helt och hållet.
Citera
2026-08-23, 12:41
Medlem
Glödskals avatar
TV4 är för tittare som checkat ut mentalt och likgiltigt inväntar sin första stroke.

Begreppet "botten" är inte tillämpligt för den och denna kanal.
Citera
2026-08-23, 12:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det är ju bara kolla på YouTube hur många som följer Sveriges mest mediakåta familj. Nog finns det intresse.

Sändningen är antagligen fullproppad med reklam och dold reklam. Det är ju så det funkar.

Men att livesända när man gifter om sig känns jävligt desperat även för detta par. Det förhållandet håller nog på att kollapsa helt och hållet.
Ja, du har rätt, garanterat massa uppenbar produktplacering och trams. I just det fallet så kan man ju undra vem som är dummast, de som sen kommer köpa typ porslin och glas om är placerade i programmet eller de som programmet handlar om.

Men tycker ändå att det visar hur mycket på dekis TV4 är genom att sända sånt skit.
Citera
2026-08-23, 12:44
Medlem
Hur kan detta ens vara möjligt? Finns det verkligen intresse för den här typen av freak grejer?
Citera
2026-08-23, 12:52
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jösses. Gry Forsell står och håller låda med gäster på någon herrgårdsplan inför att Jocke och Jonna Lundells ska gifta om sig.

Är detta slutet för TV4?

Jag kan inte föreställa mig något mer meningslöst, irrelevant och världsfrånvänt... Men det är kanske möjligt trots allt... skulle TV4 kunna göra något än mer uselt och ointressant än detta?

Ni som tycker det finns något värde med denna live-sändning, motivera gärna!

Ser TV4 inget viktigare som är värt att live-sända?

Live nu. Med klocka som tickar ner till vigseln... 3h26m kvar just nu!!! Hur ska det gå!?

https://www.tv4play.se/video/ae33b4815e4c069e30a8/avsnitt-6-brollopsdagen-live

Svensk TV är i sitt esse. Är det inte nationell hjärntvätt á la Nordkorea i stats-TV:n SVT med sina Fake News så är det sämsta möljiga underhållningsvärde i de andra skitkanalerna som exempelvis TV4.

Svensk TV är död. Åtminstone döende. Tittar aldrig på TV längre, och har inte gjort på flera år, och när våra äldre generationer dött ut så kommer inte TV att överleva.
Citera
2026-08-23, 12:54
Medlem
Varför väljer TV4 att samarbeta med Sveriges i särklass största white trash sedan Hedenhös trots de avslöjande som SVT gjort?
Citera
2026-08-23, 12:59
Medlem
Vem är ansvarig utgivare för TV4? Nog borde det gå att åtala denne för vad som sänds.
Citera
2026-08-23, 13:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Var vet jag inte ärligt X antal år sedan man såg på TV4. Enda grejen numera med TV4 är när man besöker morsan och hon vill se Beck Skarpt Läge eller Moneyman. Vilket funkar.
Citera
2026-08-23, 13:05
Medlem
Citat:
Jösses. Gry Forsell står och håller låda med gäster på någon herrgårdsplan inför att Jocke och Jonna Lundells ska gifta om sig.

Är detta slutet för TV4?

Jag kan inte föreställa mig något mer meningslöst, irrelevant och världsfrånvänt... Men det är kanske möjligt trots allt... skulle TV4 kunna göra något än mer uselt och ointressant än detta?

Ni som tycker det finns något värde med denna live-sändning, motivera gärna!

Ser TV4 inget viktigare som är värt att live-sända?

Live nu. Med klocka som tickar ner till vigseln... 3h26m kvar just nu!!! Hur ska det gå!?

https://www.tv4play.se/video/ae33b4815e4c069e30a8/avsnitt-6-brollopsdagen-live

Men den kanalen sänder ju bars skit. Lekprogram o kvartslånga reklamfilmer
Citera
2026-08-23, 13:07
Medlem
Citat:
Finns det ekonomiskt värde i den här sändningen? Vad är det för reklam som visas? Spelbolag? Energidrycker?

Skulle tro det. Sminkmärken oxå. Kanske bilar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in