En ny Ghostrider?
Plocka körkortet med en spärrtid på minst 10 år. Minst!
Annars lär han nog snart dö. Räcker med det springer ut en hare eller en duva flyger i vägen för han skall dö. Fick en småfågel typ gråsparv i axeln en gång i 100, höll på köra av vägen och hela axeln var blåsvart efteråt.
Det där är säkert kul tills det inte är det längre och olyckan är framme. Kan tänka mig att risken att åka fast är stor eftersom det lär ju finnas flera fartkameror på sträckan
Det där är säkert kul tills det inte är det längre och olyckan är framme. Kan tänka mig att risken att åka fast är stor eftersom det lär ju finnas flera fartkameror på sträckan
Inget nöje att dra på över 150 knyck med MC. Perspektivet blir trist tunnelseende eftersom du inte kan kolla sidorna. Körde också som en galning de första tio dagarna med min R100 men kom raskt på att du njuter mest av din MC i långsam takt på byvägar i t ex Sörmland.
Det lär ju komma med tillräckligt med information på bilderna av förarna och fordonen att de kan identifieras. Om polisen inte kan fixa det så är de helt värdelösa. Dessutom borde det finnas en hel drös av virtuella fingeravtryck när det kommer till den uppladdade videon.