2026-08-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Pappan till GM borde dömas för vanvård av barn.
Han gav inte tillstånd så att GM kunde utredas på barnpsyk. GM fick inga glasögon trots behov osv osv..

Håller helt med.
Den pappan borde sitta häktad och utredas.
HAN är en bidragande orsak till att detta har inträffat och skall dömmas för det.

Så även de i chattgrupperna som manat på, undanhållit information om brott osv

Polisen måste slå stort och visa att de tar detta på allvar och att det blir konsekvenser!!!
Citera
2026-08-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Jag sa ju att om du zoomar in så ser du färgerna, zoomade du verkligen in? En holländsk flagga är blå upptill, vit i mitten och röd nederst. Så en uppochned holländsk flagga är således röd, vit, blå. Den röda färgen är ju längts ned på bilden, så hur menar du att den skulle vara uppochned för att den skall vara den holländska flaggan?
Jag tycker den ser svart ut högst upp.

Nej, du har fel. Holländska flaggan är röd högst upp, vit i mitten och blå längst ner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
För de är rasister. De hatar svenskar och vita män och försöket göra en hunn till svensk.

Handlar inte om rasism utan att politikerna skapat ett enormt hat och splittring i Sverige. Nu var inte GM svensk utan ungersk och folk därifrån är mycket mer rasister än skandinaver. Samtidigt så tas inte detta på allvar utan GM ursäktas med att han fick gå kampsport mot sin vilja och att han hade besvär och mådde dåligt. Nu är denna andra händelsen i rad där han som vit hyllar vitmakt och avsky mot utlänningar.

Ordet vita män är dessutom stort begrepp. Folk hatar inte spanjorer, italienare, portugiser eller fransmän för det är sällan såna går in med automatvapen eller svärd och vill ha ihjäl människor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Håller helt med.
Den pappan borde sitta häktad och utredas.
HAN är en bidragande orsak till att detta har inträffat och skall dömmas för det.

Så även de i chattgrupperna som manat på, undanhållit information om brott osv

Polisen måste slå stort och visa att de tar detta på allvar och att det blir konsekvenser!!!

Ja verkligen. Både poliser och politiker läser flashback så jag förväntar mig att de reagerar.
Det är särskilt politiker som behöver skärpa sig.
Senast redigerad av Svempa2014 2026-08-23 kl. 00:17.
Citera
2026-08-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist

Nej, du har fel. Holländska flaggan är röd högst upp, vit i mitten och blå längst ner.
Flaggan på bilden är förbundsrepubliken Jugoslavien (Serbien och Montenegro) som användes från 1992 till 2003.
Citera
2026-08-23, 00:12
Medlem
Är hans TikTok ännu öppen?
Isf, vad heter den?
Citera
2026-08-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Flaggan på bilden är förbundsrepubliken Jugoslavien (Serbien och Montenegro) som användes från 1992 till 2003.
Snyggt! Dock hade även Jugoslavien den som flagga mellan 1918-40 talet nångång.
Citera
2026-08-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rummenigekarl
Så terrorist Rickard gick på invandrar skolan .Svensk I invandrar skolan hahaha .

Vad snackar du om? Risbergska skolan bedrev bland annat Örebros Komvux.
Citera
2026-08-23, 00:16
Avstängd
Citat:
Det borde räknas som terrorism när man uppmanar till mord.
Inhemsk terror och folkets säkerhet
Citera
2026-08-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Jag tänkte likadant, typ möjligen zigenare från östeuropa.

Står patrasket framför en holländsk flagga, då den är blå, vit, röd?:

https://www.friatider.se/liam-18-missnojd-efter-dadet-ville-doda-fler

Japp, han ser inavlad ut.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser

Jugoslaviens flagga hade en röd stjärna i mitten också, varför jag inte tänkte på Jugoslavien i första hand.

Citat:
Ursprungligen postat av taklist

Stämmer det du säger om hollands flagga, jag hade fel. Jag tycker den ser blå ut om man zoomar in, men om den är svart, ja då kan det vara som du säger, dvs det tyska imperiets flagga.
Citera
2026-08-23, 00:17
Medlem
Citat:
Putin jobbar så här. Så vi borde vara vaksamma.

Mörda civila borde räknas som terrorism. Att mörda folk på en skola skrämmer upp människor. Och en av kriterierna på terror är att det ska skrämma upp civila.

Anstiftan är brottsligt. Straff 12-18 år fängelse eller livstid.
Putin har definitivt lyckats skrämma upp dig. Ser du inte ironin?
Citera
2026-08-23, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Putin har definitivt lyckats skrämma upp dig. Ser du inte ironin?

Om du inte är ett rysstroll borde du läsa på mer om hur Rysslands säkerhetstjänst jobbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in