2026-08-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Har det kommit fram vem blatten som högg är?

Japp, han som högg var svensk. Sympatiserade med skolskjutarna i Örebro och Trollhättan.
Citera
2026-08-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Det är bara uppfostra att börja uppfostra era ungar istället för att sitta här och bara vänta på att folk gör det åt er.

"Det gör oooont i hela mej!" det där är some riktig faggy gay shit, isn't it?

Du verkar inte förstå vad sociopat eller psykopat innebär. Man kan inte uppfostra ett psykfall att inte längre vara ett psykfall.

Mördaren i Valsätra är någon jag exempelvis haft en personlig koppling till, redan vid mellanstadie-åldern var hon ett komplett psykfall och ett hot mot oss andra skolelever. Det anmäldes om och om igen redan då av oroliga föräldrar. Efter mordet skedde så grät hennes egna föräldrar i förtvivlan och berättade dom gjort allt dom kunnat för att få henne inlåst i årtionden medans social-tanter släpper ut henne gång på gång. Hon var uppenbart farlig redan 15 år tidigare.

Du kan kalla det vad du vill, men detta är mitt samhälle, och det gör ont inom mig att se hur illa utvecklingen går i dessa frågor. Oskyldiga barn mördas, familjer krossas för alltid, över något som aldrig borde skett.
Citera
2026-08-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deitrichhhh
Ja alltså det är skrämmande!

Tycker det är orättvist mot autister när folk skriver att autism skulle vara anledningen till att någon begår ett fruktansvärt brott som det här. Förr var det folk med ADHD som målades upp på det här viset, nu är det folk med autism.

Idioter i tråden säger sig kunna se på en bild av en person om den har autism eller inte... alltså vad är det här?

Autism är så extremt missförstått och media gör det inte direkt bättre. Det finns typ 3 bilder av autism som den stora massan har:

*Extremt smart, kan allt om datorer och programmering.

*Klarar inte av någonting på egen hand, sitter i rullstol, har deformerade ansikten.

*Högerextrema skolskjutare.

Det är vad folk idag tror att autism är, verkar det som.

Eller hur 😂😂 De roligaste av allt är ju att det är ✨dem✨ som ser dummast ut, inte autisterna. 😂 Säger helt felaktiga saker med sånt självförtroende hahah.

De skulle bli chockade eller tro jag hittar på att jag är autistisk om de såg en bild på mig — silikonpattar och hela köret. En autistisk ser ju inte ut så?!?

Nej de har ofärgat hår, osminkad, och kan inte tala öht och tittar på tåg hela dagarna 😂😂
Citera
2026-08-22, 21:39
Medlem
Ravanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiiirs7
Japp, han som högg var svensk. Sympatiserade med skolskjutarna i Örebro och Trollhättan.

Det var han alltså inte. Ungrare blandat med Colombian,
Citera
2026-08-22, 21:43
Medlem
Skolan verkar gjort allt rätt med låsta dörrar till skolan, larma och ta skydd i väntan på polis. Sjukt svårt, om inte omöjligt, att hindra en GM med tillgång till nyckelblipp att få tillgång till skolan. En låst dörr är ett större hinder än vad gemene man kan tro i dessa händelser.

Föredömligt agerande av poliserna först på plats att oskaddliggöra MGM per omgående, precis som det ska gå till. Något samhället kan vara trygg med är att Polismyndigheten i sin helhet, oavsett kommun, har en mentalförberedelse för allvarliga händelser och är redo att oskaddliggöra hot med sitt egna liv som insats. I Sverige är vi inte direkt överrösta med skolattacker/PDV-situationer, så att insatserna sker så fläckfritt som de faktiskt gör är hedersvärt.
Citera
2026-08-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
.

Slå upp ordet kontext innan du bemödar dig med att svara.
Plugga lite läsförståelse innan du slänger ur dig fler korkade saker. Jag pratade inte om kontext, jag sa att du är den sista som borde ge tips till folk i denna tråd efter ditt trolleri.

Hur tänkte du igår när du gick ut och sa att det inte var några dödsfall? Och ännu värre, hur tänkte du när du idiotförklarade fyra olika skribenter när dom sa att det kunde finnas dödsfall? Varför sprider du lögner påhittade av dig själv? Benämningen troll räcker inte till för att beskriva dig. Vidrigt.
Citera
2026-08-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurderOne
Är det där verkligen rätt bild på offret??
Ser ut att vara en asiat.

Mamman är asiat. Döttrar får ofta utseendet från sin mamma.
Senast redigerad av Svempa2014 2026-08-22 kl. 21:54.
Citera
2026-08-22, 21:50
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankarenstankar
Men ge dig människa. Malmö latin och Trollhättan = renblodiga SVENSKA incels.

Varför ljuger du? Den enda skolattacken som har skett av en riktig Svensk var den som kallades Anton Lundin och det är den som resten utav avskrapen skickar runt i sina chattar för att dom skall kunna ha någonting de ska se upp till.

Risbergska hade Franskt börd och hade bytt diverse mellannamn. Han är därmed alltså inte hel-Svensk.
Senast redigerad av TedGaandie 2026-08-22 kl. 21:54.
Citera
2026-08-22, 21:51
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Jag tänkte samma sak.
Dock insåg jag nu att jag glömt flera liknande dåd.. En försvarsmekanism antagligen mot allt som sker.

Jaså, finns det fler liknande där gm gått in med svärd?
Kan iofs finnas andra likheter. Beror även på motiv.
Citera
2026-08-22, 21:52
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audiiirs7
Japp, han som högg var svensk.

märklig desinformation. han är inte ens indoeuropé.
Citera
2026-08-22, 21:53
Medlem
GM dömdes för misshandel 21 mars. Han borde satts i fängelse så hade han inte kunnat döda någon 21 aug.
Citera
2026-08-22, 21:56
Medlem
irishrages avatar
Ännu en våldsfixerad gärningsman med utländskt påbrå. Måste vara riktigt sjuk människa som springer runt och mördar folk med machete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in