Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpan-1
Idiot !!! Du går ut i detta jävla tragiska fall med din vänster-prpaganda?
Killen är absolut NOLL insatt i politik.!
Däremot ingår han i ett ”gäng” digitalt som alla Gangstas i Rinkeby och Typ Andersbergs i Gävle väljer att ansluta sig till.!
Lägg ner dina politiska motiv.!
Fjant!!!
Du borde. Ifrågasätta socialtjänsten och faktiskt rektor, elevhälsan i detta Case.!
Det är klart att det är extremism och nej det är inte "vä sterpropaganda". Har du bott i området däromkring? Känt folk som gått på skolan?
Det har jag. Grabben är inte alls någon typisk gangsterlekande grabb. Han är snarare precis som jag skrivit, åt den mer rasistiska sfären.
En våldsam 17-18 åring med invandrarbakgrund hade haft ett helt landskap av wannabes att hänga med därute.
Nej, han är
inte någon som umgås med Rinkebygangsters. Han är inte ens typen som hänger runt bland bonnknarkarna därute. Då hade hans brott ändrat karaktär och inte sett ut så här.
Förövrigt har jag som ung umgåtts själv med folk som haft anhöriga i bland annat Rinkeby. Inte samma sammanhang. Hur mycket skit ni i högern än vill påstå att det är en gangsterinvandrare eller och inte en högerextremist.
Man måste inte vara gängtopp eller med en sådan för att bli en springis, samma sak med högerextremism. Man måste inte tillhöra ett politiskt parti för att ha politiska åsikter inte heller ha hela pojkrummet fyllt av hakkors.