Citat:
Ursprungligen postat av
KeepYourHeadUp4
Det är en helt annan diskussion och off-topic. Fortfarande är dina åsikter kring svenskhet helt ointressanta och dessutom sakligt felaktiga. Man kan inte anses vara en "incel svenne" som flera öppet trodde och hoppades (?) tidigare i tråden, och samtidigt heta Carlos Neb*l och poteniellt ha två utlandsfödda föräldrar? Du förstår väl vad innebörden, eller sinnebilden av en etnisk svensk person är? Du kan vara svensk om du har en svensk bakgrund, så verkar inte vara fallet med gm här. Han skulle inte uppfylla kraven som svensk ens enligt Scbs godtyckliga version.
Säg inte det, skulle han nu varit svensk (vilket gan inte är återigen) kan jag lova dig att en väldigt stor tyngd skulle lagts på hans svenska bakgrund av kontona i tråden som just nu går full retard. De klarade inte av att det var en med utländsk bakgrund som begick dådet så nu vill man få det till en vit ungersk högernationalist istället. Hela tiden detta förflyttande på målstolparna om man tillhör vänsterkanten.
Notera att jag inte pekar ut mgms utländska bakgrund som anledningen till dådet, utan nämner enbart det då funnits vänsteridioter sedan början som försökt få det till en svensk som dödat invandrare (vilket inte stämmer) och är desinformation. Uppenbarligen har han varit isolerad (?), haft en brokig bakgrund och blivit influerad av skoldåd som han nu försökt härma. Lägg kanske till att han blivit nobbad av brudar och tillhör incelrörelsen.
Etnisk svensk innebär att man känner tillhörighet med den etniska gruppen svenskar. Om utpekad GM gör det vet jag inte. Möjligt att han primärt identifierade sig med ungrare. SCB för inte statistik om detta.
Inte heller jag tror att hans etniska bakgrund är så viktig, utan att motivet mer troligt går att finna i det du skriver på slutet.