2026-08-21, 20:59
Medlem
nu börjar det
https://qcnl.tv/p/ZW3getOUwj19OiEV4VkIzw
Citera
2026-08-21, 20:59
Medlem
BrodLimpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Kommer kl 21 här:
https://qcnl.tv/p/ZW3getOUwj19OiEV4VkIzw

Citat:
Ursprungligen postat av Lillenraom
GM har ljust påbrå och har tidigare gått på skolan. Allmänt känd av jämnåriga och har tidigare uttalat Trollhättan som en förebild.!

Nja, hans senaste tiktok var ju av Anton.
Citera
2026-08-21, 21:00
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Just exakt.

Det var en skolattack oavsett och 2 lärare dog.

Ja men jag nämnde ju den. Var inte det med en hammare.. Eller var det en yxa? Jag sa 3
Citera
2026-08-21, 21:01
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Är det inte lite underligt ur ett internationellt perspektiv att kalla en 18-åring för incel?

Det är väl inget underligt att man inte haft sex vid 18 års ålder. Det är ju även spekulationer eftersom ingen vet om Liam haft sex eller inte.
Citera
2026-08-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Sveriges radio eller SVT skrev det för någon timma sedan men kanske blev tillsagda att ta bort det?

Källa?
Citera
2026-08-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Ge dig för fan

Nja Incelldrägg tror jag inte på! Fagersta är rätt kända vart deras röster går till. Tydligen har enligt ungdomar som känt honom klassat som lite udda ”nörd” nämns. Han har velat vara tuff och inte kommit in sig riktigt i gängen och kompisar. Tydligen har han uttryckt att om ni visste vad jag har velat Döda! hela den här ”klassen” ungdomar har typ skrattat bort detta och sagt ”men bara gör det då!” De raljerade lite om hans hot.

Känns igen lite sen militärkillen ”strids-pitten” mördade ett gäng tjejer i Falun för några år sedan.

Snackas också om att hans pupiller svarta stora, så de nästan dolde färgen på hans ögon ”droger?”

En tjej har huggits i ryggen med vad de säger ”Maschete” och en kille som försökt avvärja har huggits och ungdomarna trodde inte han skulle överleva när de såg hur skadad han vart.

Som sagt detta är enbart info från ungdomar som känner ungdomen som känner flickan 😰
Senast redigerad av Skorpan-1 2026-08-21 kl. 21:12.
Citera
2026-08-21, 21:02
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det har inte varit så många skolattacker. Är det 3 fram till nu även om det varit många som blivit stoppade i förväg. Vi har Trollhättan, örebro och nån med snubben som slog läraren med hammare. vilka fler tänker du på?

Edit: man måste särskilja en skolattack där folk försöker döda så många som möjligt med någon som söker upp någon på en skola och skadar den. Isåfall har vi haft 100-tals
Eslöv 2021 adoptivbarn med länkar till NLM, var med kniv och han streamade det hjälmkamera.

Får jag tid till det skall jag samla alla i 764 tråden.
Citera
2026-08-21, 21:03
Medlem
Siohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Och om det skulle visa sig att det är tjejer som fått killen till att snea och mobbat denne, då skulle vi kunna skriva att det är som alltid kvinnor som drev han till det...?

Haha, ja så enkelt. Sorry gubben, våldet globalt står männen för.
Citera
Medlem
En död.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Han ser ju ganska bra ut (på den bilden i alla fall). Det ser ut som att han håller på med någon kampsport -om det nu är rätt person. Jag skulle gissa att han har polskt, ukrainskt, ungerskt eller liknande slaviskt ursprung.
Det är ju redan bekräftat att hans pappa är från Ungern.
Det går ju läsa i tråden.
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
1 avliden direkt anträffad.
Citera
Avstängd
Johan201s avatar
Polisen säger en avliden person
Citera