2011-01-13, 17:32
Medlem
Stor humor att denna politiskt korrekta präktiga bimbo inte riktigt lever som hon lär. Inte helt ovanligt för typen.
Citera
2011-01-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
Vilken förbannad hora som försöker göra business av sin egen rattfylla!!! Lås in henne extra länge just för att hon säkert kommer att slå mynt av detta .....

Om det är någon som undrar om beteckningen hora stämmer överens med JC kan ni ju ta och lyssna på det här:
http://www.youtube.com/watch?v=DPsmy09c8-8

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag vore släkt med ett sådant stolpskott

Försökler slå mynt av det ? Alla brukar ju gapa över att dom ska erkänna så jag fattar inte probelmet med att hon står för vad hon har gjort ?

Sånt sätter jag i alla fall gansla högt att man inte hycklar med vad man har gjort utan står för det och tar konsekvenserna för det.

På så sätt kan man snabbare bli förlåten och gå vidare i livet istället för andra fjollor som försöker smyga med sina brott och tror att det ska gå över av sig självt vilket det aldrig gör.
Citera
2011-01-13, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bob75
Stor humor att denna politiskt korrekta präktiga bimbo inte riktigt lever som hon lär. Inte helt ovanligt för typen.

Politiskt korrekt präktig bimbo ? Man är knappast speceiollt politiskt korrekt eller präktig när man går ut och talar om att man har legat med minst 25 killar och idkat gruppsex.
Citera
2011-01-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Du, det enda man kan lita på att Aftonbladet skriver rätt är att dagens datum.
Gäller även konkurrentblaskan.

Och du litar hellre på skvaller på flashback ? haha...
Citera
2011-01-13, 17:49
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Haha visste att snacket skulle vara igång här på flashback..

Kan säga så mycket som att jossans historia i media stämmer väl överens med verkligheten hon ämnade bara flytta bilen ett fåtal meter, och hade druckit ett par 3 glas vin om ens det.

Vi ifråga sätter nog inte "Jossans" uttalande i media utan snarare hur man kan vara så korkad att ge sig på och flytta en bil när man druckigt 3 glas vin och snuten står utanför?!?!

Hon borde få årets pris som den mest korkade offentliga blondinen i Sverige anno 2011
Citera
2011-01-13, 17:50
Medlem
Haha smart tjej
Citera
2011-01-13, 17:53
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55

Du, det enda man kan lita på att Aftonbladet skriver rätt är att dagens datum.
Gäller även konkurrentblaskan.
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Och du litar hellre på skvaller på flashback ? haha...

Om det pågår en mörkläggning av ena eller andra orsaken så läser du garanterat om detta på flashback och INTE på aftonbladet .......

.... avgör själv vilket media man kan lita mest på: aftonhoran eller flashback
Citera
2011-01-13, 17:54
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Politiskt korrekt präktig bimbo ? Man är knappast speceiollt politiskt korrekt eller präktig när man går ut och talar om att man har legat med minst 25 killar och idkat gruppsex.

Att som ung (nåja) kvinna idag i det sammanhanget (reklamradio för unga) gå ut och säga att man har haft gruppsex är ju just PK.

Tiderna förändras. Vad som var pk igår är inte nödvändigtvis pk idag.

Icke-PK vore hon om hon t.ex. gick ut med att hon är sverigedemokrat.
Citera
2011-01-13, 18:20
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Haha visste att snacket skulle vara igång här på flashback..

Kan säga så mycket som att jossans historia i media stämmer väl överens med verkligheten hon ämnade bara flytta bilen ett fåtal meter, och hade druckit ett par 3 glas vin om ens det.
Ok, hur visste hon, eller du för den delen, hur nära hon skulle hitta ny p-plats. Kör inte så ofta i city men vet att man kan få snurra en bra stund kvällstid innan man kan parkera.
Senast redigerad av Mr Coffee 2011-01-13 kl. 18:35.
Citera
2011-01-13, 18:32
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Jag kände mig inte påverkad på ett sådant sätt att jag inte skulle kunna flytta bilen 20 meter. Jag är en person som är väldigt, väldigt noga med sånt här och jag köra aldrig dagen efter till exempel. Därför känns detta verkligen skitdumt. Men jag tror många skulle gjort på precis samma sätt.

Säger ju allt. Hon var inte tillräckligt påverkad för att inte kunna köra 20 meter. Innebär det då att hon är tillräckligt påverkad för att inte kunna köra en längre sträcka? Antingen kan man köra eller kan man inte, spelar väl ingen roll om det är 20 meter eller 20 mil.

Och hon är en person som är väldigt noga med sånt här. Noga med att skjuta sig själv i foten ja.
Citera
2011-01-13, 18:32
Medlem
Dricker nu mitt tredje glas vin och nu är flaskan tom. Jag har inte speciellt stora vinglas. Tre glas vin kan ju va en ganska rejäl skvätt ur dunken eller sjuttiovinaren.

Jag sätter mig inte i bilen efter tre glas vin ikväll. Men jag är präktig utav faan jag.
Senast redigerad av Ten Pin 2011-01-13 kl. 18:35.
Citera
2011-01-13, 18:45
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Haha, låter ju väldigt trovärdigt.

Haha eller hur? Hur dum tror hon att folk är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in