2011-01-13, 15:22
Moderator
Chantres avatar
Med det släktnamnet så borde hon väl få familjerabatt när hon lägger in sig på Nämndemansgården.

http://namndemansgarden.se/historia

Citat:
Nämndemansgårdens historia sträcker sig mer än 20 år tillbaka i tiden och började med att grundaren Gittan Crafoord själv blev nykter tack vare Minnesotamodellen.
"När polisen tog mig med 2,4 promille i blodet, inleddes en process som gav mig ett underbart liv i nykterhet. Jag har fått en möjlighet att leva medvetet och i verkligheten och önskar att alla andra kemiskt beroende kunde få uppleva detsamma som jag."
Citera
2011-01-13, 15:29
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
1. Flytta denna tråd till Aktuella brott och kriminalfall.

2. JC är ett drograttfyllo.

3. JC kommer att gråta ut i pressen inom kort.

4. Flera kollegor till JC kommer att stötta henne trots hennes kriminella leverne.

5. JC:s kriminella leverne kommer att gynna henne rent ekonomiskt, bl.a. genom nya programledaruppdrag.

Visst är Sverige fantastiskt?

Vilken förbannad hora som försöker göra business av sin egen rattfylla!!! Lås in henne extra länge just för att hon säkert kommer att slå mynt av detta .....

Om det är någon som undrar om beteckningen hora stämmer överens med JC kan ni ju ta och lyssna på det här:
http://www.youtube.com/watch?v=DPsmy09c8-8

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag vore släkt med ett sådant stolpskott
Senast redigerad av flashyourightback 2011-01-13 kl. 15:32.
Citera
2011-01-13, 15:51
Medlem
Blue2s avatar
– "Hon var rejält vinglig och väldigt tjafsig innan hon satte sig i bilen, säger ett vittne till dramat. " - Aftonbladet.

Det är här nöjesblaskor kan gå lösa. Finns alltid ett "vittne" någonstans.
Citera
2011-01-13, 16:02
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Kollade Wiki nu: http://sv.wikipedia.org/wiki/Josefin_Crafoord

Hon är tydligen född Leffler, tog Crafoord efter giftermål med den där blöjrapparen och behöll det trots att de skilde sig. Leffler är en vanligt namn i journalistsvängen...såväl Margareta och Tove kan jag påminna mig.

Är Leffler Judiskt? Är Margareta mor till Tove och Josefin?

Hennes mamma heter My Leffler, är någon form av Hippie och sysslar med konst, hon föder även upp greyhound-hundar. ( http://www.sjudraget.se/ )
De hade för övrigt ingen tv när Josefin växte upp då hennes mamma ogillade sådant, även om My själv verkar ha hållit på en hel del med att göra rekvisita till filmer.
Citera
2011-01-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
men ÖÖÖÖÖH Crafoord är inte adligt, det är ngn skotsk jävla släkt. leffler tror jag också är en snobbsläkt, ann charlotte leffler var författare och radikalfeminist på slutet av 1800talet och Fritz Leffler var språkprofessor. de var inte heller adliga men liksom Crafood överklass
men ÖÖÖÖÖÖH okej. Jag läste på wiki och där stod det att hon varit gift med adelsmannen Crafoord och efter skilsmässa behållt namnet, jag gjorde ett antagande att det var adligt.
Citera
2011-01-13, 16:41
Medlem
flashyourightbacks avatar
Tycker ni inte att Magnus Hedman och Josefin Craaford vore en perfekt match?

• Lika pantade innanför pannbenet
  • Båda jobbar hårt för att leva upp till myten dumma blondiner
  • Ungefär lika panka båda 2
  • Båda har förlorat jobbet pga droger
Citera
2011-01-13, 16:48
Medlem
Dynamiks avatar
Haha visste att snacket skulle vara igång här på flashback..

Kan säga så mycket som att jossans historia i media stämmer väl överens med verkligheten hon ämnade bara flytta bilen ett fåtal meter, och hade druckit ett par 3 glas vin om ens det.
Citera
2011-01-13, 16:50
Medlem
Blue2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik

Kan säga så mycket som att jossans historia i media stämmer väl överens med verkligheten hon ämnade bara flytta bilen ett fåtal meter, och hade druckit ett par 3 glas vin om ens det.

Någon med insyn som skriver ?
Citera
2011-01-13, 16:57
Medlem
Oniongods avatar
Intressant att så många helt plötsligt tror på vad Aftonbladet skriver...
Ni ska inte lita på allt som står.
Citera
2011-01-13, 17:17
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Kollade Wiki nu: http://sv.wikipedia.org/wiki/Josefin_Crafoord

Hon är tydligen född Leffler, tog Crafoord efter giftermål med den där blöjrapparen och behöll det trots att de skilde sig. Leffler är en vanligt namn i journalistsvängen...såväl Margareta och Tove kan jag påminna mig.

Är Leffler Judiskt? Är Margareta mor till Tove och Josefin?

Leffler ar en gammal tysk slakt, forsvenskad sedan 1600-talet. Anne Charlotte Leffler, valkand svensk kvinnosaksforfattare, har redan namnts tidigare. Hennes bror Gosta Mittag-Leffler var for ovrigt antisemit, sa jag tror att du kan slappa din judenoja.

(Har ar for ovrigt en sammanstallning gjord av nagon valdigt historiskt intresserad Sven-Erik Leffler: http://hem.passagen.se/svenneck/. Tydligen en ratt entreprenoriellt driven slakt atminstone i de forsta generationerna.)
Citera
2011-01-13, 17:27
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik

Det påstår du ja, men andra påstår nåt annat så den diskussionen lämnar vi därhän...
Men sen spelar det ingen roll om hon skulle flytta bilen ett fåtal meter eller om hon skulle köra 30 mil, straffet är och ska vara detsamma! Detta under förutsättning att ingen kommer till skada.
Citera
2011-01-13, 17:29
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oniongod
Intressant att så många helt plötsligt tror på vad Aftonbladet skriver...
Ni ska inte lita på allt som står.

Du, det enda man kan lita på att Aftonbladet skriver rätt är att dagens datum.
Gäller även konkurrentblaskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in